Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
NiTrOgEn

Mijn eerste kweekje

Recommended Posts

Jah dat is wel waar maar zou het mogelijk zijn???

 

Kwil het gewoon uit nieuwschierigheid weten.

 

Heeft er niemand hier een goede ervaring met pk 13/14 gehad???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah ik heb vandaag foto's genomen en voor het eerst pk 13/14 gegeven en ik zal ze morgen online zetten.

 

Maar ik ga proberen met die foto's jullie up to date te houden met wat pk 13/14 doet met mijn buds. Door jullie foto's te laten vergelijken.

 

Ik heb ondertussen ook men eerste stek buiten gezet (white rhino). Die heeft tot gister juist 3 weken in alleen water gestaan. Allé ik heb gewoon gewacht tot dat ze wortels kregen. En dat duurde dan ongeveer 3 weken maar daar zou ik jullie wel meer over zeggen en fotos maken voor men buitenkweekje in het outdoor foto thread.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Ik denk dat veel kwekers pk 13/14 gebruiken, is een goed middel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik denk dat veel kwekers pk 13/14 gebruiken, is een goed middel.

Jah dat weet ik maar zo kunnen de mensen die het niet gebruiken zien wat voor een verschil het maakt met of zonder pk 13/14 snappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Je plantje krijgt niet de extra bloeivoeding die zij nodig heeft voor de bloeiperiode, lijkt me duidelijk ;) (tenzij je het haar via een andere manier toedient).

 

Op mijn fles PK 13/14 van House & Garden staat het volgende:

Kalium en fosfor zijn belangrijke elementen voor de bloeiperiode.

Kalium zorgt voor de aanzet tot de bloei en Fosfor voor een goede ontwikkeling van de topvorming.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je plantje krijgt niet de extra bloeivoeding die zij nodig heeft voor de bloeiperiode, lijkt me duidelijk ;) (tenzij je het haar via een andere manier toedient).

Hoe bedoel je???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Ze krijgt die extra bloeivoeding die het plantje nodig heeft als je haar pk 13/14 toedient... is dit echt zo moeilijk :blink: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Goed lezen ouwe :D

 

Majaa ik snap zelf ook vaak de helft niet ;) :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga geen foto's van week 5 zetten want ze zijn juist hetzelfde als week 4.

 

Maar binnen 4 dagen foto's van 6de week bloei en dat betekent ook dat de eerste week pk 13/14 erachter zit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jullie zien wel om mijn foto's dat de rechtste planten een stuk groter zijn dan de linkse he. Dat komt doordat mijn bulb van mijn lamp rechts hangt. Dus als ik mijn lamp 40 cm boven mijn rechtste planten wil hangen dan zijn ze ongeveer bijna 70 cm verweiderd van mijn linkse planten en daardoor zijn dus die shiva's (links)veel minder goed doorgegroeid en doorgebloeid als de white rhino's (rechts)

 

Maar nu dacht ik voor men vorige kweek een daedalus lichtbreker te kopen. Raden jullie mij dat af of aan???

 

Want ik dacht als ik dat heb dat de beide soorten van planten evenveel licht krijgen lanst alle kanten en dat daardoor het hoogteverschil van de planten niet meer zo groot zal zijn niet???

 

Plz reply,

 

NiTrOgEn

 

ps: over 1 week oogst ik de shiva's en over 2-3 weken oogst ik de white rhino's (foto's volgen) ;)

 

Mijn plantjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zorg voor een mooie achtergrond en maak mooie macrofoto's... je hebt zeker wel kweek en fotografeer skills!

I like this one: http://groups.msn.com/_Secure/0RQCZAtwTVZm...476142209054955

 

Haal wel even die datum weg want staat niet zo mooi :blink:

???? Waarom zou ik dat doen??

 

Ik vroeg gewoon voor wat informatie

 

Maar ik ga in het vervolg wel wat schonere foto's proberen te maken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Nee voor nu zijn de datum-vermeldingen juist handig, maar als je foto's gaat maken voor de mooiigheid om het maar even zo te zeggen, is het mooier als je de datum weghaalt... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey jullie zien wel om mijn foto's dat de rechtste planten een stuk groter zijn dan de linkse he. Dat komt doordat mijn bulb van mijn lamp rechts hangt. Dus als ik mijn lamp 40 cm boven mijn rechtste planten wil hangen dan zijn ze ongeveer bijna 70 cm verweiderd van mijn linkse planten en daardoor zijn dus die shiva's (links)veel minder goed doorgegroeid en doorgebloeid als de white rhino's (rechts)

 

Maar nu dacht ik voor men vorige kweek een daedalus lichtbreker te kopen. Raden jullie mij dat af of aan???

 

Want ik dacht als ik dat heb dat de beide soorten van planten evenveel licht krijgen lanst alle kanten en dat daardoor het hoogteverschil van de planten niet meer zo groot zal zijn niet???

 

Plz reply,

 

NiTrOgEn

 

ps: over 1 week oogst ik de shiva's en over 2-3 weken oogst ik de white rhino's (foto's volgen)

 

Mijn planten foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zijn de afmetingen van je hokkie eigenlijk?>

 

 

en hoe heb je je ouders zover gekregen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

80*80 op 1m 85

 

En mijn ouders heb ik gewoon gezegd ik ga er nu eens iets fatsoenlijk van maken en ze waren ermee akkoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...