Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Grow Weed

breed bestoven zaden mogelijk met 10 zaden ?

Recommended Posts

halo,

al eenige tijd heb ik 10/15 reguliere duckfoot f1 autoflower zaden in mijn bezit.

en heb bij maceror en elmo'smiss de beauty mogen zien van de genetich gemanipuleerde bladeren,

 

nu wil ik deze soort behouden, en wel met zoveel mogelijk pheno's

 

als ik deze 10 zaden optrek en alles laat staan tot alles goed bestoven is dan alle mannen eruit en aflaten bloeien,

 

mag ik dan spreken van een breed bestoven f2? of heb ik dan van tewijnig vader's/moeders de genetica?

Share this post


Link to post
Share on other sites

een f2 is naar mijn mening een kruising die je maakt op basis van een selectie, jij wilt gewoon in een wilde weg rondstuiven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zegt wel dat ie zoveel mogelijk pheno's wil behouden.

 

Dan is het in mijn ogen nog steeds een f1 omdat er geen selectie heeft plaats gevonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee hoe je het wil noemen..

Maar kan wel zeggen dat het je genoeg zaden op gaat leveren voor als je ooit een selectie zou willen doe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ canna ik wil door het gebrek aan selectie mogelijk heden geen 1 man 1 vrouw bestuiven, heb de fout al eens gemaakt en een adh47 pheno omzeep geholpen, zusjes deden 1.30 in volle grond,

nakomelingen van mijn selectie word niet groter dan 70 cm in volle grond...

ik ben van mening dat als ik een selectie wil maken ik minstens uit 50 tot 100 dames moet kunnen kiezen, en als het even kan hetzelfde aantal heren om een goed geselecteerde f2 te maken, en had geloof ik in de sannie corner wel eens wat gelezen in oude grow reports over breed bestoven 20 dames 1 man dus vroeg me af of dat hier ook van toepassing zou zijn als ik bijv 6 vrouwen heb en 4 mannen

 

als ik dit doe, dan zou ik wachten tot ze geslacht tonen, dan de mannen apart, vrouwen apart, 2 a 3 weken bloei in laten komen, en dan de mannen weer terug en 2 dagen laten staan, met ventilatie en circulatie gewoon aan en dan nog afbloeien tot de zaden klaar zijn

 

@joekoetoeloe daar kan ik dan een paar mooie Belgische veldjes mee vol zetten en een leuke selectie maken of niet :lol: van 1 adh47 moeder haalde ik even uit me hoofd gezecht 350/400 zaden, preciese getal heb ik ergens opgeschreven maar weet het niet meer uit mehoofd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe staat het met de plannen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...