Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Aard Appel

lampen kap

Recommended Posts

Ja ja,....het is crisis :lol: :lol:

Je gaat gegarandeerd last krijgen van hotspot(s) en nu je toch bezig bent,..beter polijsten aan de binnenkant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach misschien kan dit een tijdje goed gaan zonder brand. maar het heeft meer te maken met de gedachtegang.. ik ken weinig mensen die zo aan het frotten zijn, MAAR beetje hobbyen deden we vroeger allemaal. Dit is een oplossing voor iemand van een jaar of 9. of voor iemand die als 9-jarige wilt overkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooohhhhh dit forum is voor 18 jaar en ouder.. ik dacht 8. nou dan zie ik jullie over 10 jaar wel weer. als ik dan nog niet 24x onder stroom heb gestaan :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat je niet gek maken aard appel.

Aarde is aarde, en je kap is nu geaard.

 

Hoeveel schemerlampen hangen er zonder aarde in huis- en slaapkamers?

Niet zo paniekerig lopen doen hoor.

 

:lol: :) :lol:

 

Al die schemerlampen zijn met een 2x 0.75 of max 1.0 draad aangesloten omdat de gebruikte fitting (net zoals bij deze kap) geen aarde toe laat omdat het niet nodig is met zo'n laag wattage, mag wel maar wordt standaard niet zo uitgevoerd en is 100% CE etc gekeurd.

 

Ga je van alles verzinnen om dingen die niet geaard uitgevoerd zijn toch te gaan aarden, tsja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

er gaat een 23 watt bulb in -.- geen hps voor dat watage zou dit afdoende moeten zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Aardappel, lijkt dat je de hoofdprijs hebt gekregen met alle opmerkingen! :lol:

Maar t is je wel gelukt! Blijft een mooi ontwerp zo, zou m zo in m,n kamer hangen, beetje popart met die teksten erop! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben vandaag begonnen aan 2 nieuwe, verbeterde versie's van deze kappen. ga de aarde bevestigen met kabel schoenoogjes, ga de binnenkant polijsten, en wil nog een fatsoenlijke manier om de oogjes er aan de bevestigen. ik heb gemaakt dat ze er door heen te draaien niet echt stevig aan voelt. misschien iemand nog tips? in iedergeval al bedankt voor de reacties :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dat je m'n advies hebt opgevolgd met die kabelschoenoogjes.

 

Over de bevestiging: Oogje met schroefdraad, 2 ringen en een moertje misschien?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach misschien kan dit een tijdje goed gaan zonder brand. maar het heeft meer te maken met de gedachtegang.. ik ken weinig mensen die zo aan het frotten zijn, MAAR beetje hobbyen deden we vroeger allemaal. Dit is een oplossing voor iemand van een jaar of 9. of voor iemand die als 9-jarige wilt overkomen.

 

 

Helemaal met Amnees eens!!!.Hobby's kosten geld,wil je het er niet aan uitgeven? kies dan iets anders waar je het wel voor over hebt!.En je hebt al gewonnen omdat jij je moedertje ermee blij maakt hier mee te stoppen!!!!! :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ magic daar heb je het toch echt fout. mijn ouders hebben het geaccepteerd tegenwoordig. en zeker mag een hobby geld kosten. zo kost deze hobby mij ook genoeg. kastje wat ik aan het maken ben, daar zijn de materialen ook niet gratis van. alles nieuw, nieuwe fittingen, lasklemmen, snoeren, stekkers, lampen, enzovoort. dus makker, het kost mij ook geld. maar ik doe aan microkweekjes, dus zijn de kosten zeker minder dan iemand met 5x 600 WATT lampen bijvoorbeeld. is vrij logisch toch? waarom zou ik zelf geen lampen kapje mogen maken? als alles veilig is, is het toch gewoon goed? of heb jij veel slechte ervaringen met spullen die je zelf gemaakt hebt? ik althans nog niet. ik vertrouw er in, en zou niet weten waarom een kant en klare kap zoals er hier een link van is geplaatst veiliger zou zijn dan een zelfgemaakte. ik bedoel, ze zijn beide geaard, er zitten gloednieuwe fittingen in, gloednieuwe kabels / stekkers noem het maar op. en nieuwe lampen. wat is het verschil? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: , en dat ideetje met die 2 ringetjes en een moertje is misschien wel een goeie ja :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach misschien kan dit een tijdje goed gaan zonder brand. maar het heeft meer te maken met de gedachtegang.. ik ken weinig mensen die zo aan het frotten zijn, MAAR beetje hobbyen deden we vroeger allemaal. Dit is een oplossing voor iemand van een jaar of 9. of voor iemand die als 9-jarige wilt overkomen.

Tja idd sluit me volledig bij je aan. :lol: Gaat nergens over. Daar komt bij dat blikken uit de levensmiddelenindustrie een coating aan de binnenkant hebben en dat zal niet voor betere licht weerkaatsing zijn. :lol:

Er zijn 1001 redenen te verzinnen, maar een simpele hamerslag of spiegel vind ik toch wel het minimale vereiste.

 

Greetz Kitefreak :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee aardappel,

 

Kun jij je niet beter op gaan geven voor een knutselforum? Kan jij je leuke dingetjes laten zien aan je andere vriendjes die ook van knutselen houden!!!.Want vind je van jezelf nou echt serieus dat jij met kweken bezig bent? je bent meer bezig ons deze bagger knutselwerken te laten zien dan dat jij daadwerkelijk het resultaat laat zien hoe een kweek nou eindigd met zo'n baggerreflector die jij maakt!Bewijs eerst eens dat je een kilo haalt met die troep die je maakt voordat je een andere leek dingen gaat wijsmaken met die onzin!!! :lol: :lol: :) :) :) :)

 

ach misschien kan dit een tijdje goed gaan zonder brand. maar het heeft meer te maken met de gedachtegang.. ik ken weinig mensen die zo aan het frotten zijn, MAAR beetje hobbyen deden we vroeger allemaal. Dit is een oplossing voor iemand van een jaar of 9. of voor iemand die als 9-jarige wilt overkomen.

Tja idd sluit me volledig bij je aan. :) Gaat nergens over. Daar komt bij dat blikken uit de levensmiddelenindustrie een coating aan de binnenkant hebben en dat zal niet voor betere licht weerkaatsing zijn. :)

Er zijn 1001 redenen te verzinnen, maar een simpele hamerslag of spiegel vind ik toch wel het minimale vereiste.

 

Greetz Kitefreak :)

 

 

Kitefreak ook jij snapt dat dit nergens over gaat ne tals Amnees (gelukkig ben ik dan niet de enige die zich stoort aan zulke zielige knutselbagger) :D :D :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm, ff denken, waar stond ook alweer dat ik voor een kilo ging? oh ja dat is waar ook, nergens! En misschien moet jij naar een zeikforum gaan waar je lekker alles af kan zeiken. ik kan me niet herinneren dat ik aan jou gevraagd heb of je even in m'n topic kwam kijken en reageren. Als jij je stoort aan mijn topics, waarom kom je dan toch commentaar leveren? Is slecht voor je hart man, dalijk ga je nog schuimbekken. Wat kan het je schelen dat ik een kap heb van een blik? al zou ik een kap hebben van gedroogd k*t vocht, jij hebt er toch geen last van? Wie gaat er plantjes onder zetten, juist ik. Zo als m'n plantje nu groeit zie ik niet in waarom ik een andere kap zou moeten kopen. Laat mij lekker knutselen. doe wat met je leven ipv. je overal aan te ergeren. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: suc6 aardappel :lol: Hoop dat je kap straks genoeg dieptestraling geeft en een goede lichtspreiding hahahaha

 

Greetz Kitefreak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zo aardappel, niet alleen creatief met je handen , maar ook niet op je b.k gevallen!! Bravo! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Laat mij lekker knutselen. :lol:

 

Juist!

Een aardedraad maakt deze kap zeker niet onveiliger.

 

 

Groetels

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

geweldig wat knutselen wel niet los maakt in de mens :lol: en @torsti, aarde draad leek mij geen overbodige luxe

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja stel je eens voor :lol: maar hoop eerder op zaadjes :lol: 't is hopelijk een zaden kweekje, als het niet 2 vrouwtjes of 2 mannetjes zijn. :$

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...