Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

secret jardin

9xAmnessia onder Gavita 1000DE zonnetje

Recommended Posts

Tijdje niet gekeken, maar het zijn wel lekkere struiken geworden!

Hopen dat de spint een beetje onder controle blijft. Zal misschien wel meevallen voor die laatste paar weken ...

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn niet super aangedikt helaas maar je moet nog een paas weken dus er kannog van alles gebeuren. En gelukkig maakt het gewicht alles goed. door de compactheid.

Hopen dat je de spint onder de duim houd. Als het te heftig wordt ff de stofzuiger met een panty op je planten. Moet een tijdelijke remmer tegen de spint zijn...

Moet helemaal goed komen man!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx guys

Wat de spint betreft is wel onder controle te houden met panty en stofzuiger idd dus dat zal wel goedkomen

Het is wel echt een hoofdpijnronde hoop dat het voortaan een bertje smooth gaat of problemen aandienen waar men van kan leren..het is een 10 weken bloeier dus nog ong 1,5weken

zou het 'm' iet aandikken'' te maken hebben met de te lage ph waarde afgelopen weken braag ik me af

Zondag volgende update

 

Bless sj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klopt krasi maar dan zou er voltage bij moeten staan

En er staat een 1500 en een 500 op en het is een 15 amp en hangt buiten de tent en daar is het max 20 graden..

ik geloof nog steeds niet dat je er veilig twéé ventilatoren op kunt laten draaien. Dat kan er bij mij gewoon niet in met een frequentieregelaar. Die zijn normaal echt één op één met motoren doordat ze ook feedback meten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er word op de site van climate ook in enkelvoud gesproken idd, en de andere toerenregelaars dan waar al een stekkerdoos met bijv 3 contacten gemonteerd zit, wat is het verschil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

iets zit me niet lekker, het verschil tussen deze en vorige rond rond dezelfde tijd..

zeg maar wat voor verschil jullie zien behalve de herfst

 

toen

med_gallery_35330_14467_3983395.jpg

nu

med_gallery_35330_15002_236244.jpg

 

ligt het nu aan mij of waren ze vorige ronde dikker?

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, niet onzeker worden nou!

 

de vorige ronde stonden ze er blijkbaar wat groener bij..

en het lijkt of ze indd wat dikker waren

al vind ik wel dat je tentje nu een stuk beter gevuld lijkt!

 

de toppen die je nu ziet lijken wel wat meer fox-tail achtig dan de toppen van foto 1

misschien stekken van een andere moederplant gekregen?

 

t lijkt me dat zo'n stekkenboer meer dan 1 moederplant van het zelfde soortje heeft

en zat er pheno verschil tussen moeders?

 

denk dat het verder echt gokken blijft en je het verschil pas kan zien op de weegschaal :lol:

 

anyway, t ziet er heel erg smakelijk uit! t water loopt me in de mond bij het zien van zulke lekkere amnessia haze!

en dat het "Stinkt" (Lekker ruikt) dat geloof ik wel!

snel een nieuw filtertje fiksen zeker!?!

 

 

succes met de laatste loodjes!

 

Greetz Skunkmonster

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooow SJ..

Maybe vorige keer beetje dikker, maar je heb er nu tog egt veel meer!

Ik reageer niet altijd maar kijk elke dag ff hoe het erbij staat hier... je hebt wat tegenslagen gehad deze ronden, maar denk tog dat dit best een aardige ronden gaat worden.

Nu lijkt het wel of de foto wat je gemaakt had om te vergelijken niet egt in beeld brengt wat je hebt staan. De foto's wat je de 29e posten vind ik dat de toppen tot erg diep mooi ontwikkeld zijn! iig succes met de laatste loodjes!

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt de tent is veel beter gevuld nu, maar had graag dezelfde dikte gehad

Andere moeder kan idd maar toch denk ik dat het met een verkeerde ph te maken heeft omdat mijn meter foute waardes aangaf een paar weken lang..en ja filter is naar de klote door die 98%rv dus zoiezo een nieuwe

En de toppen gaan idd best wel diep dat is wel fijn idd

 

Thx voor de opbeurende woorden guys!B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ook meer toppen lijkt het, wel foxed, ik vermoedt toch warmtestraling, volgens mij hoef je je niet teveel zorgen te maken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn ook meertoppen vorige ronde stonden er 5 dit keer 9

De scale will tell ,nog anderhalve week

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt per m/2 meer af dan de vorige keer zoals het nu lijkt (waarschijnlijk door die bezetting). Denk dat we ongeveer op hetzelfde moment klaar zijn! Ik heb vaak fouten gemaakt aan het einde door ze te warm te laten worden of doordat spint opeens de overhand kreeg of doordat ik het te lang heb laten staan. Denk dat jij die fouten niet maakt, maar ik ben benieuwd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo city,

Zoals het er nu uirziet word het 11 weken dus dan zijn we idd even snel klaar

Ik probeer de fouten zoveel mogelijk te voorkomen door te controllrren en meteen actie onder emen als er iets fout is

Zo heb ik nu ook de lamp op 600 staan, baal er van maar bet is niet anders

Blijf toch de ph de schuld geven hehe

Volgende ronde ga ik iets heel anders doen, wil met mapito gaan stoeien om te leren zie er veel voordelen in

Nou city we gaan het zien succes met je eigen ronde zag dat je nieuw speelgoed binnen hebt gehad:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er opzich heerlijk uit toch? (heb je vorige ronde niet bekeken hoor).

Wat mij opviel is dat je toch nog redelijk wat lege spots in je veldje hebt ondanks een 1000W....

Heb je ze getopt, nee zeker???

 

Het ziet er iig uit als een lekker rokertje B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak me geen zorgen over gele blaadjes.

Dat zegt niks over het eindgewicht. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn er een paar getopt maar dat was puur om de groei te remmen zodat de kleinre op gelijke hoogte zouden komen..ik dacht dat met 9 het makkelijk vol had kunnen raken maar alles toppen was mss wel wat beter geweest idd

Doc daar zij. De meningen over verdeeld ph zegt bijv dat de herfstplanten ''de brengers'' en en ander zegt weer iets anders hahahet is op zivh wel vol maar heb ook een flink bladerdek deze amnees vind ik erg bossig in vergelijking met bij art en ph donners haze

Nog 1,5 tot 2 weken dan zullen we eens kijken wat ze brengen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien optie om de volgende ronde er 16 op een meter te zetten.

Ben ik bij een haze sws wel een voorstander van,.. op slabs zelfs 25 op een meter met maar 3 of 4 dagen 18/6..maar ja wie ben ik B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat zoiezo gebeuren maar wou met mapito gaan oefenen, twijfel alleen of het nu heeft in zo'n klein tentje en weer extra investering 11ltr potten heb ik nog staan wat extra grond kopen en klaar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik probeer de fouten zoveel mogelijk te voorkomen door te controllrren en meteen actie onder emen als er iets fout is

Zo heb ik nu ook de lamp op 600 staan, baal er van maar bet is niet anders

 

Volledig geautomatiseerd zal het nooit worden als je streeft naar perfectie. Maar het blijft natuurlijk onkruid en ik heb veel mensen met weinig verstand toch zien oogsten. Je kunt het makkelijk maken en moeilijk maken. Ik zelf ben voorstander van dat laatste! :lol:

Jij hebt hem op 600watt omdat ze te dicht bij je lampen komen? Dan kun je volgende keer misschien toch de miss overtuigen meer te zetten of te gaan scroggen?!

 

Volgende ronde ga ik iets heel anders doen, wil met mapito gaan stoeien om te leren zie er veel voordelen in

Nou city we gaan het zien succes met je eigen ronde zag dat je nieuw speelgoed binnen hebt gehad:)

 

Ik wil ook graag naar een ander medium. Weet niet of ik dat de volgende keer al doe want er valt ook in deze setup nog veel te perfectioneren en investeren heb ik dit rondje genoeg gedaan! Ik heb nieuw speelgoed inderdaad alleen ik heb het nog niet werkend :lol: Planten zijn één ding, techniek een tweede... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

een kind kan de was doen. maak een verslagje en het komt wel goed met je mapito.

Share this post


Link to post
Share on other sites
er word op de site van climate ook in enkelvoud gesproken idd, en de andere toerenregelaars dan waar al een stekkerdoos met bijv 3 contacten gemonteerd zit, wat is het verschil?

Een frequentieregelaar werkt op een heel ander principe dan een triac regelaar. Bij een voltage of trial regeling maakt bet niet uit als je er meerdere fans aan hangt, maar bij een frequentieregelaar is dat over het algemeen 1 op 1 omdat je regelaar zich aanpast aan de belasting om het maar eens Jip en Janneke te zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt Whazzup, ik heb er de ballen verstand van, maar vreemd dat Cli-mate zelf, die ik expliciet te weten heb gegeven dat ik er 2 kisten op aansluit, en zelfs de m3 per kiste en het aantal gebruikte ampère, dat zij dan zeggen dat dat geen probleem is.

Maar goed, gaat ie stuk, neem ik contact op en eis ik een nieuwe, zo heb ik al twee nieuwe no questions asked gekregen, en ik heb btw nu al heel lang een goed werkende, op 2 boxen, dus voorlopig klaag ik niet B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

update, morgen gaan we de laatste week in :lol:,

denk dat ik het probleem van de niet echt dikke toppen heb gevonden..

ik vond dat ik erg droge bladeren had en heb hier ooit ergens gelezen dat ze dan te net zouden staan..

dus ik gisteren geen water gegeven en de tensio eruit getrokken, in water gezet net in de grond gestopt, stond ie op 80 B)

dus conclusie ze hebben veel te nat gestaan voor een paar weken..

kheb genoeg van grond, het word mooi mapito volgende ronde!

lamp staat op 600watt btw

foto's(ze lijken er dikker op maar geloof me ze zijn erg dunnetjes

med_gallery_35330_15002_1290387.jpg

en eentje van onder :lol:

med_gallery_35330_15002_5147760.jpg

 

bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesante bevinding. Zou ook mijn probleem kunnen zijn mbt mijn droge bladeren. Ik heb ook vaak veel te nat gestaan, bij mij komt het overigens doordat ik dat van onderen water geven nog niet echt goed onder de knie heb (lees: ik geef makkelijk te veel water B) ) Ik ga er ook op letten al ben ik waarschijnlijk ook aan mijn laatste twee weken toe. Ik wens je veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik merkte het toen ik de toppen op compactheid aan het controleren was B) , en toen schoot het me ineens te binnen haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...