Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jonkoman

Bladprobleem Help AUB!

Recommended Posts

De PPs staan nu in de 2de week bloei.Ik gebruik 10lt potten en die zijn gevuld met half oude aarde(van de laatste ronde)en half verse light mix van atami.

PH voedingswater is 6,2.Laatste 4 waterbeurten hebben ze alleen enzymes van Canna gekregen met bacterial van No Mercy met ph 6.2.Dit om te kijken of het helpt tegen het bladprobleem.Laatste week is het probleem niet erger geworden naar mijn iedee dus denk dat het wel helpt zo.

 

Temp lamp aan is 28-30graden uit 19-21graden

Lv lamp aan is 20-30%. Uit is 30-40%

 

 

Mijn vraag is nu waarom denken jullie dat de reden is dat ik het probleem heb gekregen?Ik draai altijd op deze manier en meestal begint dit probleem pas rond de 5de-6de week bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor een blad probleem een foto zegt zo veel meer dan heb een blad probleem

 

 

gallery_30925_13763_45355.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je een foto? (ah Gobru dacht hetzelfde :P)

 

Laatste week is het probleem niet erger geworden naar mijn iedee dus denk dat het wel helpt zo.

 

Je bladprobleem is pas voorbij als de nieuwe bladeren die zich ontwikkelen gezond zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja er staat een foto in me fotoalbum maar weet niet meer hoe ik die hier moet plaatsen.

Tekort is het niet want ze zijn best mooi van kleur.Er zitte allemaal witte stipjes op het blad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das spint ja, komt op ongezonde ondervoedde plantjes af :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spint is het nie denk ik.heb je bij het potten behandeld met vitality plus van b.a.c.Heb de ronde hiervoor wel last ervan gehad voor de eerste keer.Om terug te komen op me bericht hiervoor.Het is wel een voedingtekort denk ik.Denk dat er iets niet goed in het medium is waardoor ze de voeding niet goed kunnen opnemen zeg maar.Weet alleen niet wat ik ertegen kan doen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja er staat een foto in me fotoalbum maar weet niet meer hoe ik die hier moet plaatsen.

Tekort is het niet want ze zijn best mooi van kleur.Er zitte allemaal witte stipjes op het blad.

 

bbcode kopiëren en plakken in je bericht....

 

 

zo te horen dus wel spint

 

Spint is het nie denk ik.heb je bij het potten behandeld met vitality plus van b.a.c.

 

 

dus dan kan je geen spint meer krijgen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaah nu kom ik echt dom over,Maar nee bedoelde niet dat ze nu opeens immuum zijn nee.Het leek me gewoon geen spint.Mja zal ze maar weer gaan behandelen met vitality plus.Dank jullie wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit eraan te denken om die vitality plus ook te verdampen dat het dan overal bijkomt,wat nooit helemaal 100% gaat lukken met bespuiten.Ik gebruik een bak met water met 2 mistverdampers voor het verdampen.Maar heeft dat wel zin?Ik wil dus de dames met de hand bespuiten zoveel mogelijk waar ik bij kna en die verdamper ook gebruiken. Zodat het overal bijkomt.Daarbij laat k de luchtvochtigheid 2-3uur op 90-100% met die vitality in het water.Hoop dat het nog te volgen is ben beetje stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja kun je proberen, alleen denk niet dat het goede pvp sterk genoeg is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja kun je proberen, alleen denk niet dat het goede pvp sterk genoeg is.

 

 

Wat raad jij dan aan in plaats van pvp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vertimec maar dat is illegaal dus deze tip geef ik liever niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb deze ronde helemaal niets gedompeld of gespoten en geen spint god zij dank

 

 

heb dus nog iets over waarmee je je gegarandeert van je spint af bent, laat maar horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb deze ronde helemaal niets gedompeld of gespoten en geen spint god zij dank

 

 

heb dus nog iets over waarmee je je gegarandeert van je spint af bent, laat maar horen.

 

En dat is......?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...