Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stoner123

Black ops 2

Recommended Posts

Het spreekt voor zich.

Wie gaat de nieuwe Black ops 2 kopen (ik voor de ps3)

En wie speelt het wel eens stoned?

Ik wordt er wel eens stoned helemaal in gezogen en dan is het zo spannend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgenavond 12 uur sta ik bij de game mania en dan lekker knalle

heb vrijdag ook die nieuwe medal of honor gehaald is ook een aanrader

mw3 ff op een laag pitje

stoned spele is een must anders kom k niet in me game haha

ook ps3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can't wait !!!

 

ja speel altijd stoned :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik speel stoned meestal andere spelletjes :) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga hem morge aaf hale bij Mediamarkt :) maar dan voor de xbox :)

Waarschijnlijk wordt het game tot de zon opkomt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZOMBIES

 

enige reden waarom ik hem ga spelen, SP verhaal is ongeloofwaardig en de MP.. tsja, leuk hoor maareh het was toch een FPS en geen drone maar raak game :( :wacko:

Echt, die boem kanaries van BO2 deden me de broek afzakken, dan liever een JUGGIE op zijn tijd :P

 

stoned spelen?

da's leuk als je in de game chat zit vooral met fransen (tussen 11.00 en 16.00 wordt NL geschakeld met franse servers op xbl mocht je het nog niet zijn opgevallen) ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

BO2 ga ik ook vannacht halen, wordt de 1e x om vanaf uur 1 te kunnen beginnen ^_^

 

Alle COD's tot nu toe als een gek gespeeld, al vond ik de vorige Black Ops toch de beste..

Top dat je nu je eigen classes nog beter kunt samenstellen.. ik hoop wel dat je weer zoals bij BO 1, je eigen embleem op je wapen kunt zetten, was tog wel uniek te noemen :wacko:

 

Meestal Stoned.. vooral als der vrienden over de vloer zijn.. al ben ik nuchter meestal veel beter :(

 

Of je moet in die speciale stonende toestand zijn.. waardoor je gewoon scherper wordt als normaal..

 

Have fun gamers! Peace MJ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniaal idee : een team samen stellen van stoners die black ops 2 spelen en dan tegen elkaar in de map Nuketown.

Een team werkt wat Indica naar binnen en het andere team wat Sativa.

En dan wordt het Indica vs Sativa :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag een uurtje kunnen spelen en als ik nu in een match wil komen staat er steeds error.

Ik kan geen multiplayer spelen op moment, de rest werkt wel.

Weer typisch zown server fout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ën hoe is die?>

 

Mooier en beter dan mw3?

 

Beter dan de eerste?...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zeggen jullie:

 

Dit of battlefield 3? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zeggen jullie:

 

Dit of battlefield 3? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste is nog altijd de beste... omdat het de eerste is en daarom wil je geen verandering.

Maar het is zeker weten beter dan MW3.

 

Gisteren nog flink stoned staan te knalle maar dat ging me niet zo goed af.

Geen killstreaks kunnen maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind mw3 beter

maar dat komt waarschijnlijk omdat dat idd mijn eerste call of duty was die ik heb gespeeld

ik vind m niet zo realistisch als mw3 , behalve de geluiden die zijn dan wel weer beter

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan de hand hiervan wacht ik wel lekker met kopen.!

ik vond sowieso black ops 1 ook maar anders dan de mw 3 play

 

Thanks voor de info!

 

Gta V is bijna een feit heb hem gepreorderd :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geniaal idee : een team samen stellen van stoners die black ops 2 spelen en dan tegen elkaar in de map Nuketown.

Een team werkt wat Indica naar binnen en het andere team wat Sativa.

En dan wordt het Indica vs Sativa :P

bahaha, giere jonge. ik doe mee :tu

 

Vandaag een uurtje kunnen spelen en als ik nu in een match wil komen staat er steeds error.

Ik kan geen multiplayer spelen op moment, de rest werkt wel.

Weer typisch zown server fout.

typisch aan black ops game's, zeker in het begin!

er is nog veel werk aan maar zeker niet slecht! zo meteen zombies knalle in town ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dinsdag gespeeld (alleen MP en local zombies) en alles was ok, overweldigende indruk.

Woensdag begon het: game laadt in maar blijft hangen, geen servers beschikbaar in zombies en MP, server errors maar ook 43 games found joining.. finding.. joining etc etc.

 

Lag als hell, fijn als je 60mb hebt en je wordt weer gestraft door die lag of je bent host.

Onderdeel vd game "balancing noemen ze dat zodat noobs niet meteen afhaken, nee joh geef ze zoveel voordeel dat de serieuzere gamer afhaakt want wat heb je aan een 6 kills on a row als je meteen daarna enemy team in je rug hebt door een * spawn?

 

Doe beetje dom, spawn je vanzelf achter enemy team mocht het je nog niet zijn opgevallen zodat je die "comeback" kill kunt maken. .WTF get real zeg ook nog eens gestraft omdat je hele team afslacht omdat je Nuketown zo goed kent van 24/7 BO1?

 

Deze game heb je geen skills voor nodig, spawns uitvinden en klaar ben je en weet je niet wat te doen, ren dan rond als kip zonder kop, is het helemaal fantastisch.

 

Gister na 30min zoeken naar zombie game en niks kunnen joinen, lagfest op MP maar weer eens MW3 erin gestopt en 5 potjes 17-3 achter elkaar met een ACR potdikke, snipers/campers of niet, in BO2 lukt je dat echt niet.

 

Dan maar campaign toch :tu

Ja hoor, een Stinger op tanks en heli's terwijl je rondhobbelt op een paard in volle draf, had al wat gezien eerder maar dit werd me echt te gek en ook framerate drops waardoor je (je hobbelt wat af) die ene chopper steeds mist: daaaaaaaaggg campaign :)

 

Zombies zit helemaal vol bugs, de health bug is back net zoals knifen maar niet raken bij oa ramen en zomaar ineens word je ergens een dead zone ingedrukt waar de dichtsbijzijnde zombie 10mtr bij je vandaaan is zodat je overcrowded raakt en meteen dood bent ;)

 

@bubble

ik houdt mijne nog tot aan de 1e update maar ik vrees dat het niet beter wordt, game is nu eenmaal gemaakt om noobs ook een kans te geven, noob in MW3.. lmao, je herkent ze aan het om de hoek rennen :P

 

Voor mij de SLECHTSTE uit de COD serie en ik heb alle delen gespeeld

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...