Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
stoner123

Dagje Amsterdam.

Recommended Posts

Waar gaan jullie altijd heen voor wat hasj/wiet als je in Amsterdam bent?

Of welke bong winkels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.]

 

Vorige keer dat ik in Amsterdam was ben ik bij Green house geweest, Best chill. En super knappe serveerster (denk er nog aan :) )

 

Groetjes

Edited by zODd
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tweede kamer is idd ook een hele fijne zaak.

Hoe is de hasj daar trouwens ?

Ik wil nog een goeie plek weten om hasj te kunnen kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dacht dat er gezegd werd katsu een goede voor hasj is.

Any days haal ik wel eens afgaan.

 

Green house moet je alleen gaan als je als een toerist behandel wilt worden.

Aso de laatste keer daar.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

nogmaals blue bird heeft vaak exotische hash!!!! nepal, paki, afghaan, india dat soort dingen.......vele soorten!!!!! ik ben er altijd erg tevreden over.....

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

in blue bird hadden ze afghaan hash, 3 gram 7.50 euro, niet de puurste ooit maar het werkte zeeeeeeeer goed tegen mijn chronische pijn!!!! misschien vermengd met restjes opium afval, geen idee maar een PRIMA medicijn!!!!!!

 

ze hebben meestal veel soorten zwarte hash maar ben er al erg lang niet geweest.........ik heb mijn lokale hashboer met afghaan voor 3 euro de gram en zeeeeeeeeeeeeer puur, zou in de shop 7.50 de gram, kosten denk ik.......

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

dampkring moet ik altijd wel ff geweest zijn, en dan wel die in de handboogstraat :) zeer leuke soortjes daar!

 

en homegrown fantasy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind dit voor amsterdam best een lastige vraag eerljjk gezegd.

Het overgrote deel van de nederlandse shops mag dan wel in amsterdam zitten,,

Vind persoonlijk lang niet alle aanbod op maat.

Maar voor veel geld kun je uiteraard overal een lekker wietje vinden:-)

 

Mocht zelf altijd wel graag bij de bulldog op de dam n jointje roken,maar had dan wel beter weer mee dan je nu zal treffen.

 

Ooohja en je zocht een bong winkel?

Wil je die in het rood blauw paars groen¿¿¿

 

 

De winkel dan he,

Gekleurde pijpen hebben ze allemaal wel:p

Share this post


Link to post
Share on other sites
in blue bird hadden ze afghaan hash, 3 gram 7.50 euro, niet de puurste ooit maar het werkte zeeeeeeeer goed tegen mijn chronische pijn!!!! misschien vermengd met restjes opium afval, geen idee maar een PRIMA medicijn!!!!!!

 

ze hebben meestal veel soorten zwarte hash maar ben er al erg lang niet geweest.........ik heb mijn lokale hashboer met afghaan voor 3 euro de gram en zeeeeeeeeeeeeer puur, zou in de shop 7.50 de gram, kosten denk ik.......

 

gr ejb

 

Opium?! Wtf!

Share this post


Link to post
Share on other sites

er gaan vaker geruchten rond dat afghaan hash vermengd kan zijn met opium afval, sommige zeggen dat het een broodje aap verhaal is, andere zeggen dat de goedkope iets wat mislukte afghaan hash sterker wordt gemaakt met opiumafval.......of olie daarvan........

 

dat is natuurlijk niet leuk maar als het wel zo is......het werkte in ieder geval goed tegen pijn, dat wil dus NIET zeggen dat in de Blue Bird afghaan hash opium zit......dat zeg ik niet..........of de planten hadden een zeer hoog cbd gehalte en werkte het daarom zo goed tegen mijn pijn, wie zal het zeggen........

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat wil ik idd liever niet in mijn hasj hebben.

Opium is toch echte rotzooi waar je niet aan moet beginnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al iemand naar de paradox geweest, onlangs van iemand gehoord dat je daar een goede prijs-kwaliteits verhouding hebt...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel naar de Paradox in weert geweest, daar hebben ze wiet voor een goeie prijs.

Alleen de Powerplant was ik niet te vreden over, harde toppen met een appart smaakje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste,

 

Damkring en 2e kamer in amsterdam is idd erg goed.

 

Maar dit is mijn rondje Adam altijd:

 

Vanuit centraal station richting prix d'amis. Is wel een beetje een toeristenshop. maar ze hebben goede wiet en hasj!

Daarna loop ik weer verder, ik weet niet precies hoe de straten heten :$ maar je loopt zeg maar de steeg uit, richting die winkelstraat en loopt rechtdoor (dus niet de stad in). Uiteindelijk steek je over over een zebrapad, en zie je aan je rechterzeide en Albert heijn. Daarnaast zit het Lounge cafe Lost. Super chille sfeer daar, je kan je wietje roken daar, maar niet kopen. Je kan er drankjes halen, lekkere muziek, chille banken,, en je kan ook zelfs een waterpijp laten fixen!

 

Als je van een leuk tourtje houdt, gaj e natuurlijk naar Boere Jonges

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teh haze thanks voor tip.. volgende keer maar eens checken!!

Ik vergeet de dames in je tour, of had je al het geld al weggepaft :wacko:

 

Ik was zeer tevreden met de silver haze, cheese, lemon haze en king hassan :P ik werd wel beetje als tourist behandeld maar dat boeit me niet zoveel. Ik zet me toch op de bank en laat de mooie dames lekkere koffie maken ^_^ :(

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste hulp,.. goie sfeer goeie wiet... boerenjongens heeft wel de beste wiet idd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik maar eens een bezoekje ga brengen aan Any days & de tweede kamer.

Ik heb gisteren nog eens bekeken hoe mijn voorraadje eruit ziet en erg mag wel nog wat indica bij.

Dus.. Zaterdag ga ik opzoek naar een goeie indica en een zuiver hasj soortje..

 

Wat vinden jullie trouwens fijne indica soorten?

En... dit is wel een moeilijke vraag, bij welk hasj soort heb je het minste kans dat er opium in zit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hasj met opium is een mythe, zolang opium(afval) meer geld oplevert dan cannabis, gaan ze dat echt niet door de hasj mengen. Mensen mengen ook geen goud door hun koper om het een hoogwaardiger metaal te laten lijken... Coffeeshops zouden meteen gesloten worden als er zoiets bij ze gevonden wordt, en ik neem aan dat een bekende shop als bluebird daar niet op zit te wachten. Wel een gevaarlijke mythe verder, die het verbieden van hasj heel erg in de hand werkt.

 

De kans dat je hasj met opium tegenkomt is ongeveer gelijk aan 0, dus je kunt gewoon alle hasj nemen, desnoods alles uit Afghanistan laten liggen (grootste opium productie ter wereld).

 

Qua shops in Amsterdam zijn Voyagers en Utopia momenteel hot voor de goede kwaliteit, daarnaast de Graal (hasj) en Club Media (indica) buiten het centrum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...