Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tuinman

Guerilla met Tuinman 2013

Recommended Posts

Bij sommige winkels heb je van dat dikke plastic wat je over een eettafel heen legd, is transparant en iets van een halve cm dik. als je dat zo in een knikkerpot vouwt moet het zeker zo blijven staan. Is volgens mij niet zo heel gek duur.

 

Kun je anders geen vloerzijl pakken voor in de woonkamer? Ga naar je lokale vloerenboer en check daar eens welke zijlen er zijn, voor een mooie groene bijvoorbeeld :)

 

Je kan anders ook gaas pakken en dat in een knikkerpot buien en daar een vuilniszak overheen trekken bijvoorbeeld. Maar het mooiste is denk ik optie 1. Je kan het ook per meter kopen maar is niet erg goedkoop.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat reststukken van vloerzeil is wel aan te komen. Bedankt voor de tip! :whistling

 

verder ben ik druk bezig.. foto's komen eraan. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes ik ga je volgen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Het is mooi maar we zijn een maand verder en we zien niks meer .

 

Het is mooi maar we zijn een maand verder en we zien niks meer .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Helemaal gelijk tuinman mijn steken ze ook lek ,en het mooiste is ik heb er nog nooit last van gehad ,als ik met zo,n pak er naar toe moest ,dan vonden ze me meteen .

Nu ga ik mooi met de mensen op en af .

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je echt bomen wilt kweken gaan dan voor TNR van KC Brains. Die genetica zal je versteld doen staan. Stel je hebt wat planten staan en die zullen nu tussen de 10 a 150 cm zijn. Dan is je TNR nu 180 cm. Die dingen kunnen 4 meter + worden. Bomen, hahahahahahaha ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krijgen we nog een update?

 

ben wel benieuwd naar de meerwaarde van al deze high tech.

 

ik zeg maar zou me growen meer is minder...

 

ik had ze ook de volle grond geven gaten graven tot ik erbij neer val!!!! mooie kuilen a 120 liter diep. elk jaar alleen maar opwaarden thats it !!!

 

 

maar groeien ze een beetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

De high tech. heeft gefaald het regend voor geen meter hier in nerderland ,wat heeft het allemaal voor nut nu een druppel systeem maken op de spots ,gewoon een keer per week er naar toe en je bent klaar .

Daar zal de kous wel wringen ,dat willen ze niet .

Share this post


Link to post
Share on other sites

update .. ik wil die bomen zien..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo...

Misschien vonden de meisjes, met regen wel dat ze te natte voetjes hadden want dan krijgen ze dubbel, en met de hittegolf weer te weinig vocht hadden. :smoke Of de spot is gevonden met alle installatie's. :lol:

En in dat geval zien we nooit meer een update... Of krijgen we nog pics te zien?

 

Groet, Shark

Share this post


Link to post
Share on other sites

vermoed zo dat we voor de kilo knallers toch beter naar de Appie fietsen voor een plofkip te kopen

toch ben ik wel benieuwd naar de ervaringen van tuinman dit seizoen

je weet immers maar nooit hoe het heeft uitgepakt

 

+1 voor update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus 2 voor die update.

 

Ander knal ik er een foto op van een boom en kaap je topic voor je snuitje vandaan.

 

edit: niemand ervaring met TNR zo te zien aan de weinige reacties. heb er net een man uitgetrokken van 4 m + ik kan je vertellen, tranen in me ogen

Edited by miramar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelooft ie het... of gelooft ie het nie?

 

 

 

pics!!!!!!

 

Zowel voor de tuinman als voor Miramar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuinman je rijdt volgend jaar ook in die dure Mercedes-Benz A-klasse A45 AMG zeker ?

Denk eerder dat je met alle fantasie en praatjes uiteindelijke in een Fiatpunto1995 beland .

 

Ben benieuwd naar de foto's

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die man? Die had ik er dus uitgetrokken, had ik toch geschreven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij bedoelen hier de hele tijd al dat je foto's moet laten zien als je sterke verhalen hebt!

 

Je moet natuurlijk je sterke verhaal bewijzen :P

En als er bewijs is willen wij uiteraard die gigantische bomen zien B)

Als het een man is doen we wel ff de ;) op....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man heb ik omgehaald maar ik zal eens kijken of ik een foto van een boom van een vrouw ken scoren.

 

Wat heb jij een prachtig topic btw in je onderschrift. Mooie titel ook. Toch wel een uitdaging denk ik om WW buiten te kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat met een foto blijkt vrij ingewikkelus. Heb wel een foto maar grote is dan niet goed te zien. Wat mij betreft houden we het erop dat ik net zo'n bluffert ben als Tuiman tot nu toe,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...