Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Shiva2013

9x Kolossus Fem.. 18,5 smartpots.. 600W

Recommended Posts

snachts is je LV het hoogst dus dat is logisch. zie Krasi zijn WWxBB topiique

Edited by Jeice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice dat klopt, maar als ik over dag de afzuiging op 80% laat draaien heb ik de afgelopen dagen lv tussen 38%/43% als ik de afzuiging s'nachts op 100% heb ik een LV van 41%.. dus dat valt wel mee.. wel ligt de nacht temp dan lager 18.9/19.2 graden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow knakker koop een zak microscoopie je hebt het hier over zeker 900 gram wiet dan kan een zak microscoopie er ook wel van af. desnoods leen je een tientje van je familie ;)

 

als je je echt opvreet je wietje gewoon op milky knippen paar dagen van te voren stoppen met wateren. heeft veel indica invloeden dus zal tog wel erg stoned zijn.

 

zeker je eerste keer wil je niet de helft moeten verknippen door rot.

 

om je nog wat meer para te krijgen.

 

wellis gehoord van rot binnen in de top :vape: das helemaal om te janken !!!!!

 

mogen onderhand wel lekker om. ken je achtergrond inmiddels schijt aan wat de rest hier roept. sommige zullen deze nog wel graag 3 weken zien bloeien ( ik ook hoor ) maar kan het achter DIK niet waard zijn geweest.

 

zoals je me al meldde lkkr knippen dit weekend. hebben ze ook wel 10 dagen plus water gespoelt tog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow knakker koop een zak microscoopie je hebt het hier over zeker 900 gram wiet dan kan een zak microscoopie er ook wel van af. desnoods leen je een tientje van je familie ;)

 

als je je echt opvreet je wietje gewoon op milky knippen paar dagen van te voren stoppen met wateren. heeft veel indica invloeden dus zal tog wel erg stoned zijn.

 

zeker je eerste keer wil je niet de helft moeten verknippen door rot.

 

om je nog wat meer para te krijgen.

 

wellis gehoord van rot binnen in de top :vape: das helemaal om te janken !!!!!

 

mogen onderhand wel lekker om. ken je achtergrond inmiddels schijt aan wat de rest hier roept. sommige zullen deze nog wel graag 3 weken zien bloeien ( ik ook hoor ) maar kan het achter DIK niet waard zijn geweest.

 

zoals je me al meldde lkkr knippen dit weekend. hebben ze ook wel 10 dagen plus water gespoelt tog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff snel vanaf mn foon reageren... Ben al 2,5 weken aant spoelen.. Ik ga morgen eens op pad voor een microscoop.. W wil graag n usb microscoop zodat ikk t met jullie kan delen

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 weken

 

Na het nodige denk werk heb ik besloten zaterdag te gaan knippen!

Zaterdag staan ze 73 dagen.. ze kunnen nog wel wat langer maar 73 dagen is zeker niet te kort..

Ik hang de dames in hun geheel te drogen.. ik pluk de grotere bladeren weg en knip ze redelijk schoon.. gulde middeweg Krasi/Johnny_Sack

Ik wil weten wat elke plant appart heeft op gebracht, dus het nat gewicht bekend maken is niet mogelijk..

De fluffy toppen knip ik er wel vanaf.. deze ga ik wel zo schoon mogelijk te knippen.. deze gaan ook niet weg met de rest.. deze laat ik cure in wekpotten.. zodat er altijd wat achter de hand is voor een onverwachte gezellige avond... of natuurlijk magere tijden :vape:

Ik heb er iig veel zin in.. ben al druk bezig met een playlist samen te stellen zodat ik onder het genot van goeie muziek de klus kan klaren!

Ik hou jullie op de hoogte morgen of overmorgen nog wat foto's!

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geniet van die playlist terwijl je nog meer geniet van die mooie toppen ! !

 

Ik zou ook wel een microscoopje aanschaffen want zo heb je alles geknipt, en misschien is alles nog helder, dat zou toch heel spijtig zijn en zeker voor die hoeveelheid, je hebt ze zo lang laten staan, nog wat langer komt meestal de terpenen ook ten goede ! Maar een plant knippen zonder de trichomen te gaan bekijken, lijkt me gewoon niet goed bezig ! Just a tip... :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

73 dagen 12/12

of 73 dagen vanaf de eerste bloei verschijnselen?

als je twijfeld, laat ze dan gewoon nog ff een paar dagen staan

k hoef je vast niet te vertellen dat het vaak nog 2 weken duurt voorat de bloei er in komt als je de klok op 12/12 zet..

dat zou betekenen dat je dan nogmaar in week 8 zit.. en zeker nogwel een week erbij mag tellen :vape:

 

Verder sluit ik me aan bij GanjaMedicine ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de kijkshop hebben ze een usb microscoop, maar weet niet of dat wat is.. zie de link! :vape:

 

http://www.kijkshop.nl/product/119966/digitale-microscoop/

 

Ik denk dat ik m tog maar bestel dan heb ik m als t een beetje mee zit morgen in huis ;)

Als het egt poep kwaliteit is kan ik nog altijd een nieuwe kopen..

 

Shiva

Share this post


Link to post
Share on other sites

usb microscoop is besteld en als het goed is heb ik m morgen in huis.. ik zal dan ook een foto posten van de trichomen..

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mag er gerust vanuit gaan dat het spul klaar is hoor anders zouden die bloei wekenindicatie van sannie er zwaar naast zitten.

 

en sanne lijkt me geen prutser :vape:

 

verder rook je doorgaans heldere of net aan milky wiet uit een shop... word je daar gewoon goed stoned van. zo HEEEL erg verschil zit er niet in een ww die milky is of een ww die amber is. tuuurlijk wel wat maar n iet dat het wietje bij milky high is en bij amber ineens mega stoned

 

wie dat denk dat is een puur broodje aap verhaal.

 

smaak en geur zit er ook al echt wel in nu bij de plant sterker nog die laaste week nog extra gaat weinig uithalen

 

GOED DROGEN EN CUREN daar gaat het em n zitten !!!!

 

zelf de prijs die je voor het een t.o.v het ander krijgt scheelt NIETS

 

OVER HET ALGEMEEN GENOMEN IN COFFEESHOPS!!!! tuurlijk kijken sommige erna maar das slechts een fractie van de hele berg.

 

zo krijg je uiteindelijk meer voor een cheese van 9 weken die nog helder is ten opzichten van een 9 weken white widow/ pp die amber zou zijn.

 

tis smaak en effect niet de kleur van trichomen das BULLSHIT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je zo para bent voor toprot moet je ze natuurlijk niet in het donker laten staan.....

Sterker nog ..

Waarom zou je ze de laatste paar dagen geen 24 uur licht geven ? :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als je zo para bent voor toprot moet je ze natuurlijk niet in het donker laten staan.....

Sterker nog ..

Waarom zou je ze de laatste paar dagen geen 24 uur licht geven ? :vape:

 

Dan krijg je weer nieuwe uitlopers wil je echt niet hebben. Heb zelf ooit binnenplanten die al week 5 bloei stonden naar buiten gedaam maar binnen een,week weer nieuwe uitlopers vanuit de toppen! 2/3 dagen durf ik niet te zeggen maar zal de,plant zeker wel stressen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie morgeeee!

 

Milky?

gallery_35970_14795_3595.jpg

 

Jooow hempy..

 

als t goed is gaan ze vandaag om.. moet nog even naar de winkel een overlevings pakket samen stellen.. tog zit er nog steeds wat twijfel in.. mahjaa..

Spannend! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_35330_15002_289216.jpg

dit is bij mij nu, bruine uiteindes bij de trichomen, die zie ik bij jou niet

maar zoals hierboven al gezegd is sannie zal het echt wel weten

nou succes met knippen maat ze zijn iig wel spierwit! :rofl

 

Bless SJ

Edited by secret jardin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonde om te knippen dus, nog even geduld man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry krasi ik snap wel wat je bedoelt met ff wachten maar deze jongen kweekt niet alleen voor zichzelf!!! het is zijn eerste keer dan zou ik gewoon oogsten wanneer het 'kan' die laatste 10 dagen zijn alleen maar risico naar mijn inziens. zonde zou het zijn als je net op het einde ff blauwe petten binnen krijgt of rot komt ineens opzetten.

 

dit kan zoals je zelf ook wel zult weten ontzettend opspelen. t begint sooooow klein dat je het niet meteen hoeft te zien 2 dagen later overal kleine plekjes. die jongen moet nu gewoon zorgen dat zijn investering word terug gewonnen. zijn wietje zal nu al 100x beter smaken dan t wietje gemiddeld in de shop.

 

ik snap dat mensen zeggen laten staan etc echt waar. en ik klink als een commerciele boer misschien maar das totaal niet aan de orde en ook niet waar. ik weeg dingen met elkaar af. zijn volgende ronde kan die altijd nog is tot t gaatje gaan.

 

daarom zeg ik NOGMAALS :) lekker de schaar erin.

 

liefst je oogstje ergens anders lekker laten drogen zit je deze ronde sowieso snor. je kunt niet veilig genoeg zijn.

 

shiva het is je van harte gegunt. je eerste oogst en nu al dit beloofd veel goeds in de toekomst. denk dat vele ( waaronder ik ) graag zo'n eerste ronde hadden of willen draaien.

 

peace hempy

 

ps: bespaar niet op goede scharen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op die manier bekeken zeg ik ook omhalen....the choice is yours :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hempy & Krasi!

 

Twee trouwen volgers waar ik veel aan heb gehad..

De meningen zijn duidelijk verdeeld over het moment van oogsten..

Vanmorgen toen ik de shot met microscoop posten was ik eigelijk op een reactie van jou aant wachte krasi..

Dit is wel een wietje gekweekt in mijn tent maar toch door het hele forum groot gebracht..

Toen ik net las Krasi dat je zei "zonden om te knippen" dacht ik KUT!

De reactie van Hempy was toen weer een troostende gedachte..

Tuurlijk wil ik een super wietje kweken, maar de argumenten van Hempy mogen daarin niet vergeten worden..

Ik zit te popelen om een nieuwe ronde te starten,maar heb even een paar dingen te doen waardoor dit niet mogelijk is.. (onderhoud aan de relatie :lol: willen er even tussen uit :) )

Toch ben ik egt blij dat vandaag de schaar er in is gegaan..

De planten wat er egt nog niet klaar voor waren hadden een aantal rare dingen.

 

-Fluffy topjes wat op herma leken.(zal morgen foto posten.)

-Potten nog loei zwaar terwijl ze woensdag voor t laatst water hadden gehad. (zou eigelijk anders om moeten zijn)

-En bij een dikke bud een donkere vlek in de top wat erg leek op rot..

 

Ik heb nu 3/4 geknipt.. ze hangen nog onderste boven

Toch heb ik met een droognet gewerkt, omdat we met 2 man op 150x150 zaten en we elkaar in de weg zaten, dus we hebben ze op gehangen en en de toppen eraf geknipt.

Dit vind ik persoonlijk erg jammer omdat ik graag gram per plant wou weten.

Ik heb nu een groot droognet met 8 etages bom vol liggen en nog 1/4 aan de takken zitten.

De ene etage met de pracht toppen en een andere weer met de wat minder compacte toppen..

De hoofd toppen waren gewoon prachtig om te knippen sommige van wel 40cm :rofl

Tuurlijk kwam ik onder weg wat fluf tegen wat in het dichte bladerdek niet tot hun recht zijn gekomen..

We hebben met 2 man 8 uur geknipt.. pc naar de kweekkamer verhuisd zodat we goeie muziek hadde..

De muziek van Masta ace en Cunninlynguists hebben deze dag verdragelijk gemaakt :lol:

Morgen zal ik de rest gaan knippen..

 

Ik heb nu 2 ventilatoren aan en de afzuiging gaat rustig zijn gangetje.. wat is een ideaale temp om te drogen?

 

Shiva!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een paar foto's

 

gallery_35970_14795_17854.jpg

 

gallery_35970_14795_1412040.jpg

 

gallery_35970_14795_463377.jpg

 

Er zitten nog grotere en dikkere bij heb maar wat uit het net gegraait, morgen op mn gemak wat plaatjes schiete :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed gedaan Shiva, better save than sorry, mooie toppen hoor :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi bedankt!

 

Vraagje... hoe moet ik t met de smartpots grond aanpakken, Ik wil de grond graag opwaarderen en hergebruik, maar kan ik die zo 3a4 weken laten staan? heb ze nu ff per 2 in vuilniszakken gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

netjes man! mooi toppen! ik heb het net moeten verplaatsen pff drama ma goed, ben benieuwd naar het eindresultaat van je :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd gewoon laten staan, de natte potten ff buiten de zakken laten, anders krijg je schimmel, opwaarderen, overal de bovenste laag weghalen, 5 tot 10cm, vullen met verse aarde die je opwaardeerd, lightmix bv met per pot een eetlepel maerl, 2 handjes wormenmest, natuurlijk schimmels bij overpotten, wat nuttige bacteriën tijdens het inwateren en wortelstimu, de wortelstimu geef je weer meet tot week 3, ook zou ik de eerste week van de bloei een beetje groeivoeding meegeven, vanaf week 3 gewoon weer je bloeivoeding, moet dan gewoon weer goed gaan komen :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SJ

 

Ben ook erg benieuwd naar t eind gewicht :lol: Het is denk ik een stuk minder dan wat er geroepen werd maar mag niet klagen denk ik :)

Duz vandaag niet aan kinppen toe gekomen?

 

Thnx Krasi! weer erg nuttige info! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...