Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Shiva2013

9x Kolossus Fem.. 18,5 smartpots.. 600W

Recommended Posts

daammnnn...!!! fijne knotsen.!! op naar de laatste loodjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW guy!

I'm very much impressed! Sterk hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

is de kollusus nou een wietje die weggaat als een sativa ( haze) ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerder als een witsoortje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx allemaal :rofl

Wat nu een beetje op de planning staat is ze achter 9 a 10 dagen omhalen..

Als ik dat niet doe dan zulle ze nog 17 dagen moetn wachte, want heb alleen maar tijd in t weekend..

Mahja even kijken hoe het gaat lopen :lol:

 

@Tim

 

Een echte Haze is t niet, maar..

Sannie beschrijft het: "Frisse citroen/ Haze geur met kruidige invloed".

Er zit iets haze-igs in dus ga het in elk geval wel proberen het als een haze de deur uit te doen :lol:

We zullen zien..

 

@Growking

 

1200 B) hopen doe ik dat ook maar reken op 700 dan valt het hopelijk altijd wel mee :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het ook gewoon als een soort van Haze weg doen. Goede winkels staan te springen om een niet standaard soortje en betalen daar een mooie prijs voor. Casey Jones is ook geen echte Haze, toch betaal je daar in het westen van het land 10 euro plus voor per gram. Dus je kunt wel een beetje inschatten wat je daar voor krijgt.

 

Als ze het niet willen hebben voor een mooie prijs ga je toch gewoon naar de volgende?

 

 

Ik denk dat je positief verrast gaat zijn als het in je weegschaal ligt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag Shiva!

 

Toppen zijn echt wel ng lekker dikker geworden hoor!! scheelt een pak met de mijne maar mag niet klagen,

 

even ter info ik heb gisteren geoogst op 72 dagen 12/12 ( wel had ik ook vanaf dag 2 12/12 al bloeiverschijnselen) denk dat er wel nog een weekje bijkon maar vertrek morgen op skireis dus had geen andere keuze, ze bloeien wel langer dan verwacht, maar denk wel dat ze redelijk goed afgebloeid zijn, meeste zijn mooi opgezwollen en keihard! buiten 2 ( dikke B) ) toppen heb ik ook geen rot meer gevonden dus dat is goed neiuws. Ik denk als je je LV laag kan houden dat je er niet veel last van mag hebben. Sommige toppen kan ik wel niet opentrekken omdat ze juist zo hard zijn. Dus die moet ik nog cheecken als ze wat droger zijn.

 

Nog veel succes met de laatste loodjes en ik zie het resultaat wel als ik terug ben !

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow man alle jezus man wat een toppen deze toppen doen der naam eer aan echt niet normaal.

 

ik weet niet waar je vandaan komt maar ik weet dat ze bij de upstairs in arnhem erg greetig zijn op sannie soortjes helemaal als ze goed geteeld zijn!!!!

 

daar ga je deze gewoon kwijt kunnen als een haze.

 

ondanks dat ik lang niet van alle soorten hou van sannies seeds liggen zijn soorten daar tog echt net onder de 10 eurie en vaak eerder voor 12 euri.

 

wie weet heb je er wat aan.

 

ik zou willen dat ik me toppen zooooooo dik kreeg danmmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie en vooral dikke knuppels, ik zeg rond de kilo B) knap werk alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Johnny Sack

 

Ik ga t in ieder geval proberen! B)

 

@ sneeuwwitje

 

Thnx man!

Wat wa jou LV op het einde van de ronde?

 

@ Hempie

 

Thnx mate!

 

@Gysmo

 

Jij ook bedankt

Rond de kilo? zou egt heel erg mooi zijn :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er super goed uit! Hoe lang groeien ze door? Die van mij hebben na ontkiemen 7 dagen groei gehad en na 2 weken 12/12 zag ik de eerste bloei verschijnselen. Nu weer bijna 3 weken verder lijken sommige nog steeds te groeien. Begint behoorlijk vol te raken met 16 stuks op een m2 :-) (mapito kweek)

 

Krijg je meer dan 3,8 per gram voor dit soortje?

Edited by Sssst...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeey ssst...

 

Ja ze groeien idd lang door op 12/12..

Geen idee hoeveel eiglijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een kanonnen zeg! Word een mooie eerste ronde maat!

Ik kijk ook altijd bij iedereen maar vaak op telefoon omdat ik eigenlijk altijd weg ben haha en typen is dan erg irritant en layout niet echt fijn haha

 

Nog een en dan de schaar erin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wooooh that looks extremely delicious..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiva,

 

Ik was dingen aan het proberen in mijn hok die ik niet had mogen proberen B)

 

Temp was rond de 16°c snachts dus had men deur van men kamer toegehouden om de temp richting de 20 te laten gaan maar een gesloten kamer stijgt de LV wel redelijk hard dus heb zo

 

Denk dat het daar fout moet gelopen zijn, LV zat 1 dag rond de 70%... daarna deur gwn opengelaten en zakte vrij snel tot 40%

Maar zoals ik al zei, het kan héééél snel gaan. ik had het zitten op 1 dag tijd! Maar viel al bij al nog mee

 

Hangt nu lekker te drogen! ben benieuwd hoe ze zal roken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jooow Sneeuwitje..

 

ik heb nu lv tussen de 40% en 49% gisteren heel ff 53%...

Heb idd ook de deur dicht van de kamer.. helaas moet ik die ook dicht houden ivm mn hond..

Ik heb vandaag alles gecontroleerd op rot, maar kan zo ver ik kan zien niks vinden..

Ik hoop dat me die ellende ook nog bespaard mag blijven, dan kan ik met een big smile zegge dat dit een zo goed als probleemloze ronden is geweest! :lol:

Mahja ff afwachten. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd keep sharp....every day B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik gun je wel een dikke opbrengst shiva.. maar wel scherp blijven he zo ging het bij mij de vorige keer ok maar ik zat ook met een lv toen van 60 A 70% ... keep up the good work B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey shiva zou je misschien eens een foto willen maken met een cola fles of iets anders naast de toppen?

 

Inderdaad nu oppassen voor rot, ik heb zo'n zibro ontvochtiger gekocht, dat kan wel uit over meerdere kweken als hierdoor geen rot meer krijgt. Ik ga hem van af deze week inzetten. Ben benieuwd wat het mij gaat schelen aan LV%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja pleur der maar is ff een cola fles naast

 

ik ben VOOR VOOR VOOOR

 

schaam je niet en laat em zien B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

21:00u krijgen jullie cola flessen te zien.. of de toppen zo groot zijn weet ik nog niet ben zelf eigelijk ook wel benieuwd! tot strax! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...