Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BMW-freak

10x Bubbles stekken onder 2x600W

Recommended Posts

Hey allemaal,

 

We zijn weer een week verder, tijd voor een update.

 

Het gaat goed met mijn meissies. Geen rode stengels deze keer. Ik heb 2 klipventilatoren erbij gezet, zodat het niet te warm wordt en de lucht goed circuleert. Morgen staan ze 1 week precies op 12/12.

 

Ze groeien echt als een kanon, en worden al aardig breed.

 

Helaas doet 1 plant een beetje gek. Roestpuntjes op het blad, en onder het blad ter grootte van 1 vingerkootje zaten allemaal zwarte puntjes, laten we zeggen een stuk of 20. Ik heb dat blad dus de hele week goed vochtig gehouden, maar de nieuwe groeischeuten komen niet lekker door en lijken een beetje te misvormen. De bladen met puntjes zijn afgeknipt om te onderzoeken. 2 overige bladeren hebben nu bruine bladranden.We kijken het even aan.

 

Als test heb ik de jongere batch wel gedieft, en de oude garde ongemoeid gelaten. Zoals je kan zien zijn het aardige struiken :lol:

 

Om mijzelf in te dekken als justitie meekijkt: Deze foto's zijn louter als vermaak, en alleen om mijn virtuele vrienden te imponeren en zijn dan ook niet van mij afkomstig. :lol: :rolleyes:

 

gallery_35901_14932_2040633.jpg

gallery_35901_14932_1466248.jpg

gallery_35901_14932_574514.jpg

gallery_35901_14932_2781141.jpg

gallery_35901_14932_1860064.jpg

gallery_35901_14932_1707428.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het worden al aardige bomen! Mooie planten zeg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow nice :rolleyes: gaat goed buiten die ene dan precies

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn flinke struiken voor Bubbles!

Hoe lang had je ze voorgegroeid?

 

Grt,

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de reacties!

 

@ Watzeggie: Ik heb ze 4 weken voor laten groeien. Het zijn inderdaad flinke bomen aan het worden. Zit te twijfelen om nu al naar 660 te schakelen in de hoop dat het licht ook de bladeren onderin zal bereiken.

 

Groeten,

Beamer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanks voor de reacties!

 

@ Watzeggie: Ik heb ze 4 weken voor laten groeien. Het zijn inderdaad flinke bomen aan het worden. Zit te twijfelen om nu al naar 660 te schakelen in de hoop dat het licht ook de bladeren onderin zal bereiken.

 

Groeten,

Beamer

Jo , ik zou ze meteen naar 660w zetten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra de temperatuur het toelaat kan je direct op 660 knallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Krasi! Ik zal het onthouden.

 

Wel blijf ik in EC even gelijk deze week (1.2) Ik heb ipv 1x in de week, heel de week micro elementen gegeven, en heb nu witte bladpuntjes :rolleyes:

 

Verder gaat het echt goed, en zijn het dikke struiken. Je merkt dat ze meer drinken, maar blijf het lastig vinden om genoeg water te geven, omdat de blumat tensio pas nu een half uur een realistisch beeld geeft. Ik geef nu 0.8l per dag per plant. Toch stond de oudere batch alweer op 300Mbar.

 

 

Groeten,

Beamer

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker op 110% zetten. moet lukken met t koude weer.

 

misschien beetje buigen en binden zodat de onbderste bladeren ook licht krigen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Markie,

 

Beetje laat, maar thanks voor jouw reactie! Ik heb diezelfde dag nog meteen omgeschakeld naar 660W.

 

 

Het gaat intussen erg goed met de dames. Ik zit nu op bloeidag 13. De witte haren in de toppen beginnen nu langzaam te komen.

De grootste plant is nu 90cm hoog en de kleinste 60cm. Echt mooie brede struiken worden het. Ik wist niet dat een indica zo groot kon worden! De grote staan nu bij de grote, en de kleine bij de kleine. Ik vind dat het bladerdek zich mooi aan het ontwikkelen is, en ook mooi dicht op elkaar (de internodes dan).

 

De EC is sinds deze week 1.4 (en aankomende week ook), en PH netjes op 5.8. De bladeren zijn mooi groot. Helaas heeft 1 plant, waar ik zwarte puntjes onder het blad zag, spuitschade omdat ik 2x achter met fungone had gespoten.... Het bladerdek erboven ziet er wel gewoon goed uit. (zie laatste foto)

Zoals net gezegd, de rest ziet er ook goed uit. Mooi groot, groen en stevig blad, alleen een paar witte bladpuntjes. Daarom spoel ik elk weekend.

 

Wel ga ik de volgende ronde voor elke plant 1 tensio meter kopen. Als je het nu overzet kan je pas 1u later meten :lol: Sowieso weeg ik ze vooraf met de hand.

 

Kijk en geniet, en allemaal een goed weekend!

 

Wees gegroet,

Beamer

 

gallery_35901_14932_625319.jpg

gallery_35901_14932_2724811.jpg

gallery_35901_14932_2523668.jpg

gallery_35901_14932_851598.jpg

gallery_35901_14932_89847.jpg

gallery_35901_14932_1250254.jpg

gallery_35901_14932_1872852.jpg

gallery_35901_14932_1943048.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op die ene gehavende plant na staan ze er goed bij, mooie kleur en internode afstand, dat worden knappe budz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zijn idd enorme struiken voor Bubbles :lol: Ben wel benieuwd wat 'die rare' gaat doen. Voorlopig zit er wel genoeg blad aan.

Tensio heb je gewoon nodig. Ook dan zie je pas na een uur de juiste waterstand. Duurt even voordat alles gelijk verdeeld is in de pot...

 

Ik heb die PP van je nog steeds niet durven roken. Het ruikt nu wat zachter. Binnenkort krijg je je rookverslag :rofl

 

Succes!

 

WZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) is aardig vol geraakt daar goe bezig ;)

maar wat is dat met die ene plant, wat een rare :P maar die moeten er ook zijn he :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Krasi, thanks! Ik ben ook benieuwd!

 

He WZ! Klopt, ik heb de rest laten curen. Het ruikt nu inderdaad wat zachter. Ben benieuwd wat je ervan vindt.

 

He Kwikikweek! Raar ziet 'ie er van onder uit he? Maar boven is het blad normaal, ik hoop/ ga er van uit dat het niet veel hoeft uit te maken. Je weet wat ze zeggen he: Lelijk in de luier is mooi in de sluier :tu

 

Ik heb gisteren de grootste toppen geknakt, omdat ze bijna 20 cm boven de rest uitstaken. Vandaag of morgen krijgen ze hun 1e auxine sproeibeurt.

 

Gegroet,

Beamer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal!

 

Ik zit nu op bloeidag 21. Het gaat erg goed met de dames. Geen rare plekken op het blad. Ze groeien, zeg maar gerust knallen, lekker door.

 

De EC is deze week 1,4 geweest, gisteren 1,6 gegeven, maar bij 1 plant zag ik 3 blaadjes met bladranden lichtjes omhoog. Dus vandaag even spoelen en morgen weer met 1,6 beginnen.

 

Verder valt er niet veel te vertellen, het gaat reuze goed.

 

Groeten,

Beamer

 

Zo staan ze erbij:

 

gallery_35901_14932_1922616.jpg

gallery_35901_14932_1334789.jpg

gallery_35901_14932_582503.jpg

gallery_35901_14932_1923759.jpg

gallery_35901_14932_1335932.jpg

gallery_35901_14932_583646.jpg

gallery_35901_14932_2511864.jpg

gallery_35901_14932_2630076.jpg

gallery_35901_14932_2245768.jpg

gallery_35901_14932_2785356.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zo gozer!,

 

Vol geworden he!,

Word topdrukte!je gaat je verbazen wat een knuppels dit gaat worden :-)

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten zijn mooi groen, daaorm zou ik gewoon nog op 1.4EC blijven, ook hebben enkele vingers al verbrande puntjes, meer voeding betekent niet meer wiet, rustig aan met je gas ;)

Verder heb je een leuke topvorming :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

He allemaal, bedankt voor de voorgaande reacties.

 

Na het akkefietje met wel/ geen herma heb ik besloten om verder te gaan met alle 10 de dames. IK kan geen ballen of banaantjes ontdekken, en elk haarzakje komt helemaal mooi uit. Ik ben van mening dat dit aan het soortje zal liggen en dat dit bij de genetica hoort. De tijd zal het leren. Ik moet nog 3 weken... Als er alsnog ballen aankomen zal ik ze alsnog moeten dumpen, maar ik moet er nog 3 weken.

 

De dames kregen deze week 1,4 EC, en 5,8 ph. Woensdag nadat de lichten zijn uitgegaan direct met auxine gespoten.

De planten hebben nu allemaal 4 dikke hoofdtoppen, met mooi witbehaarde oksels. Het gemiddelde formaat is 40 cm van de toppen.

 

gallery_35901_14932_834620.jpg

gallery_35901_14932_1487510.jpg

gallery_35901_14932_834949.jpg

gallery_35901_14932_2226521.jpg

gallery_35901_14932_1699320.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Phoe risky hoor Bimmer, je gaat hier teleurgesteld uit komen, het zijn 100% herma`s, en misschien zelfs een enkele man.

En auxine spuit je in de groei, nooit in de volle bloei op je toppen spuiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huppie schuift ook aan voor de show!!

 

Ga er wel vanuit dat als mensen hier al van een foto kunnen zien dat het niet pluis is en jij in real life het niet kan ontdekken, het

een behoorlijke domper kan worden ..Ik hoop het niet

 

 

Bempi,,good luck bro!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow ow ow ow ow

 

 

die geile beamer..!

 

:)

 

Auxine in de bloei ?

 

lees nou ff geillerd :)

 

week 345 groei daarna haalt het niks uit man .....

 

Vind het kut voor je dat je die probs hebt....

 

ik vind je toppen ook wel mini als ze nog 3 weken moete sgat :)

 

 

hoe gaat het met je nu?

 

beetje bijgekomen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...