Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

habibi

Waarschuwing: Buddha Tahoe og kush feminized= rommelzaad

Recommended Posts

Wat een drama...alle 6 mijn planten zijn hermafrodiet!!!!

 

Kheb de zaadjes online rechtstreeks bij big buddha seeds besteld. Van de 10 zaadjes zijn er slechts 6 ontkiemd. Deze planten staan 13 dagen in bloei en blijken ALLEMAAL herma te zijn.

Ik kweek al enkele jaren succesvol en heb niets aan mijn kweekmethode veranderd....

 

DUS DEZE ZADEN NIET KOPEN.

 

Alles ligt al op de composthoop :verrygood

Edited by zODd
Hoofdletter uit de titel gehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is niet zo mooi .

heb je budda seeds al aan geschreven?

vaak krijg je dan wel zaden terug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zeker fockt op.. :D

 

Had vandaag bijna hun Silver Cheese besteld ma nu ik dit lees heb ik daar toch ook mn twijfels over..

 

Denk idd wel wat Elmo zegt dat als je Big buddha seeds mailt dat ze je wel tegenmoet komen want dit kan/mag gewoon niet, 1 herma kan altijd een keer met zaad maar alle 6.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb je budda seeds al aan geschreven?

vaak krijg je dan wel zaden terug

 

 

Dat al gedaan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je wel zeker dat je zelf niks verkeerd hebt gedaan? Geen persoonlijke aanval o.i.d..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al naar 10 zaden een breeder kunnen beoordelen erg knap maar sorry gaat erbij mijn niet in.

Heb je al contact gehad? zo nee dan is dit wel erg kort door de bocht om het op deze manier te doen zonder dat de tegen partij zich kan verweren/oplossen.

Wat achter grond info zal wel fijn zijn temps/lv ect.

 

Het blijf natuur dus thja je weet het nooit.

Of net ongeluk kan ook altijd.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al naar 10 zaden een breeder kunnen beoordelen erg knap maar sorry gaat erbij mijn niet in.

Heb je al contact gehad? zo nee dan is dit wel erg kort door de bocht om het op deze manier te doen zonder dat de tegen partij zich kan verweren/oplossen.

Wat achter grond info zal wel fijn zijn temps/lv ect.

 

 

/zODd

 

Kheb een mail gestuurd naar de salesdienst van big buddha en khoop op een spoedig antwoord.

 

Ik start deze thread om mensen te waarschuwen zodat zij dit zaad niet aankopen. Verder doe ik geen uitspraken over de breeder of het verdere assortiment. Ikheb al big buddha cheese gegrowt en was hier zeer tevreden over(ondanks de 2 automatic plantjes die ertussen zaten)

Dit zaad is ontkiemt in verwarmde propagator onder tl lampen,daarna onder 1000watt hps, temp en lv was gehele cyclus binnen normale waarden.

 

Mijn persoonlijk zakje is bijna op :verrygood dus dit is een probleem he. Ik plan mijn grow altijd zo dat ik niet op vakantie ben...dit zal nu ook krap worden. Daarom nu think different van dutch passion besteld, autofem soortje dat goed indoor zou bloeien.

 

Ik hou jullie op de hoogte als ik een reactie heb van big buddha seeds

 

yuuup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks voor de aanvullende info.

 

Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent niet de eerste met klachten over BB Tahoe engelstalige forums vind je dr ook een hele zooi .BB doet alleen (herma gevoelige )Fem zaden :verrygood die ik persoonlijk nooit gebruik om dat ik Anti feminised ben.Ik zou voor de originele reguliere Tahoe OG van Cali Connection gaan. heeft IMO weinig met breeden te maken een stek reversen en voila je hebt fem seeds op de markt zit totaal geen veredeling achter BBS maar dat is tegenwoordig ook bij een hele hoop andere zaadboeren t geval met hun meuk uit Spanje

 

http://www.rollitup.org/seed-strain-review...ddha-tahoe.html

 

See for yourself

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf heb ik ervaring met big buddha cheese en die was ook erg stress/herma gevoelig in de volle bloei volop bananen bij 5 van de 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb 2 mails gestuurd en geen antwoord gekregen!!

 

We kunnen nu wel concluderen dat big buddha seeds een kutbreeder is die niets inzit met het geleverde product.

Khad mijn research beter moeten doen want er zijn idd vele verhalen te vinden over dit slechte zaad.

Vanaf nu koop ik enkel nog bij de breeders die hun strepen al verdiend hebben (sensi,dutch passion bv).

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik hoor over Mr.Nice nu ook al problemen met het voorkomen van herma's.Meerdere breeders hebben er dus last van. :)

 

anjali.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...