Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest elmanito

Should grandma smoke pot?

Recommended Posts

Let grandma smoke :lol:

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

grandma smoked pot... before you were born...or even made... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zijn het toch een mongolen die amerikanen. Trouwens als Rutte zijn zin zou krijgen dan gingen we hier dezelfde kant op. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx, opnieuw goede hoop ! Ben zeer benieuwd hoe t daar in de VS verder zal verlopen met medicinale cannabis !

Misschien komt er wel eens verandering en wordt de hele boel gewoon gelegaliseerd of gedecriminaliseerd ! Dan kunnen we samen de eerste keten van Cannatheken maken, de Cannabis apotheken ! ! Wordt zeker een succes ! ;)

 

Mijn vader begint de eerste tekenen van Alzheimer te ontwikkelen en ik ben ook van plan om hem mediwiet-olie te maken en mijn moeder zal hem dat dan geven, denkend dat het één of ander olietje is, het is op dit moment nog beter voor hem dat hij niet weet wat hij gaat nemen, hij is namelijk zo anti, door simpel gebrek aan beter weten.. Maar de propaganda heeft m bij de ballen, en hij wil er gewoon helemaal niets over horen dat het wel goed is ! B)

 

Dus hij zal olie gebruiken zonder dat hij het weet, en maar hopen dat het goed werkt, zodat we hem daarna wel kunnen inlichten ! :)

 

Keep on trucking with the Zion Train: :lol:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Word! Brother!

 

 

Mijn ouwe die heb reumatische artritis,ik probeer hem er een beetje warm voor te laten draaien,ik ben overtuigt dat ie dr baat bij heeft..

 

Wait and see

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roseanne Barr is mijn fav oma....in favour off medical use...

 

kijk eens wat ze zegt over een joint ...tegen Obama :)

 

grandioos :verrygood

 

 

 

i tell you this Obama...you will get my joint...when you prey it out of my cold dead fingers...

 

ONBETAALBAAR..... :D

 

 

//////////////

 

@occupy NY

 

 

///////////////////

 

@ MAX KEIZER... :D

 

 

she has guts :D ...some lady huh :lol: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...