Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MFD

Jullie mening over deze kweektent

Recommended Posts

Hallo,

 

Na jaren buiten te hebben gekweekt heb ik zin gekregen om toch een keer binnen te beginnen.

Ik heb niet veel tijd en zin om zelf een hok te bouwen, dus ben ik op zoek gegaan naar klant- en klare kweektenten.

Mijn oog viel op deze :

kweektent

 

Ik dacht aan een 400 watt lamp maar voor ik deze bestel zou ik toch graag eerst jullie mening hierover vragen.

Is dit een goede kweekset/tent, of heeft iemand ervaring met deze?

 

mvg,

 

MFD

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou dan niet voor die combi gaan.. maar wat kleine aanpassingen.. 600 watt philips trafo ipv ELT.. en vragen wat voor afzuiging/filter hij erbij kan doen. zeg je gewoon: Sjarrel maat, maak een mooie combi voor me waar ik blij mee ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg het in elk topic opnieuw.

 

ga naar een goede klantvriendelijke shop, drink een bakkie koffie en stel zelf je ideale tentje samen. het is echt appeltje eitje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou ook zoiezo keer bellen voor je gaat vragen of ze alles op voorraad hebben scheelt je een ritje

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf samenstellen met goeie spullen, 100x beter.

goeie fanconrtoler (belangrijk)

softboxje

sonoconnect

philips trafo en bulp

secret jardin tentje

en nog een paar makkelijke/goeie accesoires

 

goed materiaal is echt het halve werk

Share this post


Link to post
Share on other sites

en wat heb je gekocht

 

MFD?

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk een vouwwagen... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om te beginnen een leuk setje, alleen niet geheel stil te noemen.

400watt om mee te beginnen.

Volgens begint niemand met een profecionele setup ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja je moet ergens beginnen, maar het prijsverschil tussen een halfgare setup en 1tje waarbij je op een normale manier veel wiet kunt kweken is minimaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind desjop een goede shop sjarrel en zijn vrouw behandelen je ee goed en hebben de tijd voor je als je met wat zit. vind alleen die kant en klare setjes helemaal nix je krijgt er een afzuiger bij met ingebouwde fan controller. uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat ding eennlawaai.maakt da word je eng van! of als die gedimt is bromt di als een gek.

 

zeker altijd gaan voor eennsoftboxje die zijn vele malen stiller en het geld dubbel en dwars waard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb mijn tent kant en klaar van 123 tuinbouw, maar dan met aanpassingen. was wel 1600 kwijt maar heb dan ook alles van kwaliteit, en ook echt alles. Volgende zou ik toch zelf samenstellen. Want nu weet ik weer meer dan toen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
vind desjop een goede shop sjarrel en zijn vrouw behandelen je ee goed en hebben de tijd voor je als je met wat zit. vind alleen die kant en klare setjes helemaal nix je krijgt er een afzuiger bij met ingebouwde fan controller. uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat dat ding eennlawaai.maakt da word je eng van! of als die gedimt is bromt di als een gek.

 

zeker altijd gaan voor eennsoftboxje die zijn vele malen stiller en het geld dubbel en dwars waard.

 

 

ach voor hem is het winst, mensen komen eerst een goedkoop setje halen (wss vraagt het gros van het volk een goedkoop setje) en 2 maanden later staan ze weer aan de deur om wat fatsoenlijks te kopen. kun je 'm niet kwalijk nemen, mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou zeker niet voor eugrowshop gaan !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...