Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
mightymert

wat te doen met mijn te vroeg geoogste en "fluffy" wiet?

Recommended Posts

Vorig weekend was heel erg regenachtig, hierdoor sloeg de toprot en schimmel toe op mijn wiet. Een gedeelte bleef gelukkig ongedeerd, maar dit is vooral het gedeelte dat zich niet goed ontwikkeld heeft. Dit is doorgebloeid en heeft nu bruine haartjes, dit zijn echter geen mooie volle toppen. Het gedeelte dat meer zonlicht ving, en dus beter ontwikkeld was is vorige week maandag afgeknipt. De takken zijn in hun geheel opgehangen, en drogen momenteel. Echter de haartjes waren nog overwegend wit. De toppen waren al plakkerig, maar lang niet zo plakkerig als de "fluffywiet"die nu klaar is om te oogsten. Ik heb geen tijd gehad de schimmel er tussen uit te knippen. Ik weet ook niet of ik iets met deze wiet kan, die nu een klein weekje aan het drogen is. Ik had zelf het plan de "fluffywiet" die wel uitgegroeid is tot hasj proberen te verwerken. Is er iemand die mij kan vertellen wat ik het beste kan doen met zowel de half gedroogde wiet en de nog te oogsten wiet? Ik heb twee soorten schimmel, echte witte schimmel en bruine zooi dat op veel plekken in een beginnend stadium aanwezig is. Kan ik nog iets met deze beschimmelde wiet?

hier zijn wat foto's.

 

Hier de wiet die (denk ik) bijna klaar is, dit is een van de betere toppen

gallery_33990_14089_868037.jpg

 

gallery_33990_14089_31593.jpg

 

gallery_33990_14089_1363524.jpg

 

gallery_33990_14089_846955.jpg

 

Dit is de half gedroogde wiet (met veel schimmel)

gallery_33990_14089_47537.jpg

 

gallery_33990_14089_1792625.jpg

 

gallery_33990_14089_930813.jpg

 

bij voorbaat dank voor jullie antwoorden

 

Mightymert

Share this post


Link to post
Share on other sites

shit nog op mn meissie dr profiel :lol:

 

 

uhhh

je wiet ziet er rijp uitgebloeid uit

de schimmel moet je er natuurlijk wel asap tussenuit halen . en de wiet wat goed is gewoon drogen

en oproken

je kan er ook een cake van bakken . olie van maken . boter...

hash.. wat je wil, maar gewoon roken kan ook

 

succes met rot eruithalen

 

grtz Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je fatsoenlijke toppen A.S.A.P weghalen bij die beschimmelde, rot kun je er eventueel wel uit knippen / snijden / figuurzagen.

maar die beschimmelde toppen zou ik niet meer gebruiken. Volgens mij zijn schimmels niet echt goed voor gezondheid. Wel jammer zeg, gaat een hoop verloren op deze manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alle afval bewaren en als je genoeg hebt hasj maken of olie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist, die gumby hasj maak manier van Koi bijvoorbeeld is perfect, makkelijk, hebt binnen een dag hasj en is HEERLIJK! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk met die schimmel.

Ik zou het zo in de kliko mikken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...