Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

L€on

ik ga het forum verlaten

Recommended Posts

Als je maar juridisch bent vrijgewaard!!(of gevrijwaard)

 

Maar ik kijk wel er naar uit om IEMAND de les te lezen!!(over Ethiek,moraal en fatsoen)

 

Iemand??? kom maar op.

Ik zal je laten inzien dat je fout bezig was!!! :D :huh: :) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je ff solliciteren bij het advocaten bureau van Moskowitz, die hebben waarschijnlijk een vacature binnenkort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thja kweken in een huurhuis (Weet niet als je met een gezin daar woon maar lekker verantwoordelijk is het dan niet).

Hoe stom de regels ook zijn en hoe raar het is, It`s all in the game..

 

 

 

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heeft een gezin of huur huis te maken met veiligheid?

Volgens mijn heb je de veiligheid zelf in de hand.

Altijd zekeren en auto brand blussers + rook melders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A echt klote als zoiets gebeurt en dan voor 8 plantjes :P'' begrijp niet dat de wouten daar hun eigen belachelijk voor gaan maken bende wacko's zijn het

8 planten lijkt me echt wel nog een kweekje voor eigen gebruik ? maarja heb gelezen dat je al je spullen al verkocht hebt

wel jammer

 

Veel suc6 nog en meschien volgend jaar keertje proberen kweken in het bos fzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed lezen...de wouten hebben dr maar 5 genoteerd....

 

dus dan zijn het er 5 :P ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

haloo mensen!

 

na een moeilijke tijd ben ik er weer even ..

 

me gezondheid is achteruit gegaan en me hart heeft er een optater van gehad! morgen krijg ik alle uitslagen van de onderzoeken en ddaarbij zit ook een oordeel van de cardioloog. nu dus erg rustig aan doen en niet denken aan ops traat staan.

 

het krot geding is aangevraagd de woning bouw wilt niet wijken ..

 

we hebben ze zelfs aangeboden elke week een controlle te doen in de woning en verplicht de schuld hulp in.. zelfs daar ging de woningbouw neit van over stag.. we wachten nu af tot we de zittings datum horen...

 

en aantasl vrgaen die ik heb onthouden van enkele forum leden,

 

de vraag was of er een gezin bij betrokken was: nee echter ik en me vriendin en 4 huisdieren..

 

de veiligheid? : is ook na geleeft auto brand blusser en brandmelder.

 

ik hou jullie op de hoogte

 

mvg L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer is de zitting? We gaan in elk geval voor je duimen!

Sterkte met je gezondheid.

 

Aquar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel sterkte ook voor je vriendin + huisdieren.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel sterkte toegewenst met alles :)

hopelijk allemaal niet te erg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe het met huurrecht zit weet ik niet, kan prima dat een woningbouw het contract eenzijdig kan opzeggen nadat er sprake is geweest van overtreding van hun huurregels (dus nog niet eens de wet!) laast het wél via een rechter lopen. kans dat jij mag blijven wonen in je huurhuis is aanwezig.

 

ten tweede is een politieagent niet verplicht om zich te identificeren. als jij hierom vraagt moet hij/zij dit ten allen tijden doen.

ten derde vijf of acht planten, zijn er vijf of acht teveel. je mag geen ENKELE plant houden, zowel mannelijk als vrouwelijk zijn verboden. echter, de gedoogregeling houdt in dat 5 of minder planten die zonder vorm van professionalisme is gekweekt (lampen ed) waarvan jij vrijwillig afstand van doet, er geen proces verbaal zal worden opgemaakt. wel zullen ze een verklaring van je afnemen. voor jou betekend dit dat, ook al zijn er maar 5 door de politie genoteerd jij 5 planten had die met een professionele wijze zijn gekweekt.

om de zaak nog complexer te maken, zodra jouw vriendin wist dat jij kweekt en jou hierbij hielp kunnen jullie aangemerkt worden zijnde een criminele organisatie.

dit is de theorie, de praktijk zal hiervan afwijken. echter hou er rekening mee nu justitie het tot kerntaak heeft verworven om wietteelt aan te pakken.

 

het is al genoemd in dit topic, machtiging tot binnentreding en 'huiszoekingsbevel'. bij het eerst mogen zij alleen binnenkomen en nergens aanzitten. het 'huiszoekingsbevel' bestaat feitelijk niet. het is een machtiging vaak door een (hulp)OvJ afgegeven wat toestemming geeft tot elke plaats. ook moet hiervoor een zeer ernstig vergrijp aan de gronslag liggen. dat wil zeggen dat er een hechtenis van langer dan vier jaar op moet staan. een wietteelt voor eigen gebruik voldoet hier absoluut niet aan.

 

staat de politie voor de deur en willen zij binnenkomen moet jij vragen waarom het gaat. de politie werkt graag met de verklaring dat zij hebben gezegd "dat jij wel weet waarom het gaat". Nee, dit weet jij niet! toegang weigeren tot jouw woning maakt jou niet verdacht. er zijn legio redenen te verzinnen waarom jij niet wilt dat de politie binnenkomt. een'huiszoekingsbevel' zal niet afgeven worden, is dit wél het geval dan móét er een aanvullend onderzoek zijn geweest, dit is niet in een halfuurtje gedaan.

 

bij een machtiging tot binnentreding houdt dit in dat zij alleen binnen mogen komen, zonder toestemming van de bewoner, echter mogen zij niet alles doorzoeken. dit houdt dus in dat zij jouw tent zien staan, maar deze niet mogen open maken om te kijken of er tomaten of wiet in zit. let wel, dit kan tot een heterdaad worden gerekend! zit er inderdaad wiet in heb je gewoon pech, het zal als heterdaad worden gezien, zitten er tomaten in dan kan jij dit in een klacht kenbaar maken. Krom? ja behoorlijk, het is neit anders.

 

wat houdt dit voor jou in? eigenlijk had jij moeten zeggen kom maar terug op het moment dat jij een toestemming hebt om mijn woning binnen te treden. kerel van de woningbouw zal daar niet blij mee zijn, das pech voor hem. echter, heb jij nu medewerking getoond en dit is waarop jij het moet gaan gooien. verklaar niets, maak wel duidelijk dat jij je medewerking hebt verleend aan het onderzoek. laat nu alles via een advocaat lopen (ja das duur, verkomt dat jij irrationele besluiten neemt)

 

is een advocaat écht te duur, zoek dan een juridisch loket. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon een advocaat nemen op onvermogen ...

 

kost je eigenbijdrage van paar euro !!!!

 

dit kan alleen als je minder dan ik meen 13000(kan ook meer zijn!!) per jaar verdient/bankhangt met uitkering.

correct me if i'm wrong

verder zijn advocatenkantoren verplicht om een x aantal zaken perjaar op prodeo te doen .

 

verder lekker je mond houden ..ze spelen wel mooi op jou situatie in maar het zijn gewoon een stel loopjongens.

je hoeft je alleen te verantwoorden bij meneer of mevrouw de rechter n niemand anders !!!

 

bij een eventueel 2e verhoor ... beroepen op je zwijgrecht en niets ondertekenen!!! (vooral dat laatste niet)

en al duurt het 2 dagen ..... je krijgt eten en een deken dus tijd zat !!!!

en!!! ze schieten je niet dood !!!! das t mooiste !

 

uit welke hoek van het land kom je ?? :)

 

verder suc6 kerel !!!

 

houdt vinger aan de pols he !

 

UrbanGrower

 

oja .... je vriendin wist van niets . jullie hebben pas 2 weken relatie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je denkt er iets te gemakkelijk over!

 

27 november is de rechtszaak..

 

we wachten geduldig af.

 

mvg L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites
ten tweede is een politieagent niet verplicht om zich te identificeren. als jij hierom vraagt moet hij/zij dit ten allen tijden doen.

 

In geval van vaststelling van een strafbaar feit en de agent is in dienst dan dient hij zich wel degelijk te legitmeren, doet hij/zij dit niet dan is er geen bewijsrechtelijke basis want een burger (dat is de agent als hij zich niet bekend maakt) heeft geen opsporingsbevoegdheid en verkregen bewijs wordt iet aan dossier toegevoegd, geburt dit wel dan hebbie daar een handtekening voor gezet (dom maar nog in te trekken en goede advocaat maakt er gehakt van).

 

vd rest klopt alles wat je zegt.

 

Succes l€on, valt niet mee alles maar zal waarschijnlijk (mocht dit je 1e vergrijp zijn) met een sisser aflopen, laat je niet bangmaken door de WB :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees ergens: ik ga kopen dan heb ik dit gezeik niet....als er brand uitbreekt in een koopwoning door een plantage krijg men niks vergoed door de verzekering.......dus daar zit je dan met je hoge schuld, een afgebrand huis etc......( als er brand uitbreekt.........)

 

dus overal is wel wat, en ergens staat, als je de wet overtreed ken die wet dan......

als je de wet overtreed en je wordt gepakt........tsjah...........

 

enige oplossing, legalisatie, maar daar heb jij nu geen boodschap aan. Zeiken op de woningbouw, zeiken op de rechter, zeiken op de agenten........plus zeiken op jezelf toch?

 

ik vind het echt lullig hoor voor je..de wiet moet ergens vandaan komen, i know........

 

zal wel weer veel commentaar opleveren dit......shoot me.

 

ejb

 

dit is overigens niet zozeer op jou persoonlijk bedoeld maar op mensen die steeds roepen kut woningbouw, klote smeris, kut rechter...

 

als je door rood fietst en je krijgt een bon, is de smeris dan een lul of moet je niet door rood fietsen, doe je dat wel dan kan je gedrag/keuze een consequentie hebben....

 

ok het is ook de manier waarop je een bon krijgt, hoe wordt je behandeld etc.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

is ie in burger wordt het wat lastiger om een agent te herkennen en daarom wordt inderdaad gelijk een legitimatie (een speciale kaart overigens) getoond. ( dat is verplicht) daar hoeft niet eens een strafbaar feit voor hebben plaats gevonden.

 

is een agent in UNIFORM, dan hoeft er niet (ook niet met een strafbaar feit) uit eigen beweging een legitimatie worden getoond

http://wetten.overheid.nl/BWBR0006589/geld...dstuk1_Artikel2

 

wat jij stelt geldt zeer zeker voor het moment dat een agent weigert zich te legitimeren (tenzij de situatie dusdanig is, dat het onmogelijk is). vrijspraak is niet uitzonderlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vind altijd mooi te lezen dat iedereen het zo goed weet maar als het er op an komt :P .

Veel krijgen er knikkenende knieën en weten niet wat ze zeggen op het moment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pierr klopt het is iets aparts :P

 

verder kan ik melden dat de woning bouw de sleutels net wilde hebben maar heb ze niet gegeven.. raar want een kort geding hebben ze al aangespannen. dus dat betekent dat ik niet vertrek die vrouw zo oo dat wisten we niet ik ga het verder overleggen..

 

ook heb ik vanmorgen vroeg gebeld en een verhuurders verklaring gevraagd die word nu naar me opgestuurd.. als ze die ook vergeten zijn bij te werken net als alles achter loopt bij hun, en dus die schoon is dan verlaat ik dit huis en dan stopt de rechtszaak.. aangezien ik met een huurders verklaring gelijk kan huren van een andere woning bouw..

 

dus even hopen dat alles goed loopt dan zit ik straks goed.

 

bedankt iedereen voor medeleven, het is en blijft eigen schuld maar een beetje een straf in proportie is ook mogelijk.

 

mvg L

Share this post


Link to post
Share on other sites

leon dat ben ik zeker met je eens....

 

nogmaals niet persoonlijk op jou bedoeld.......

 

sterkte.

 

gr ejb

 

en ps forum gewoon blijven bezoeken, ik kweek buiten ook niet meer vanwege mijn dochter, misschien volgend jaar wat autoflowers buiten die ik elders kan drogen.....en dit forum is gezellig ook als je niet kweekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi L€on,

 

Wellicht interessant voor je: http://www.wietforum.nl/index.php?showtopi...0&start=120

Post #135 van Running Water.

 

De gelinkte PDF in de post eindigt met:

 

Ik sta graag de meerderjarige teler bij, die niet meer dan 5 planten binnen teelde en desondanks is gedagvaard. Meld je!
Mr Drs. André Beckers advocaat 
www.beckersbergmans.nl

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
vind altijd mooi te lezen dat iedereen het zo goed weet maar als het er op an komt ^_^ .

Veel krijgen er knikkenende knieën en weten niet wat ze zeggen op het moment.

 

:P

je hebt als het goed is daar aandacht aan besteedt voordat je begon met het in huis halen van de criminele activeiten maar je zal ze de kost moeten geven die gewoon maar zien waar het schip strandt: zijn toch maar wat plantjes :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je al nieuwe zaden gekiemd ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha

nee Elmo niet gedaan... ik wacht even tot de zitting..

 

IK kreeg net post binnen van de tegenpartij, een dik boek werk met mooie foto's van me bloeiende PP filter en schakelbord met brandblusser,

 

en alle andere opgeklopte beweringen haha

 

we wachten rustig af in de hoop dat we de huurwoning die is aangeboden door de andere woningbouw :P

 

maandag bezichtiging..

 

echter riep iemand iets over in de tuin kwekenmaar dat is in een flat neit mogelijk ik had er in 2010 2 op balkon ben ik mee gepakt om een kut manier

 

ik wens ieder suc6 met zijn of haar grow..

 

gr L€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

De rechter heeft de uitspraak gedaan!

 

Hij heeft halverwege de zitting een pauze ingelast van 5 minuten om zo de woningbouw als nog de kans te geven voor een schikking, dit is dan ook gebeurt en we moeten 20dec er ruit zijn, dus dat komt goed uit aangezien we 5 december het nieuwe huis in kunnen (als het goed loopt) :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...