Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Elmo2007

en ze weten het al meer dan 36 jaar

Recommended Posts

Wij niet...My 2 cents

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dit echt waar is is de wereld echt verziekt letterlijk en figuurlijk onder druk van het grote het geld..

Ron.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en of dit waar is ...

 

kijk ook eens de film

Run From the Cure

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja joh maar de strijd tegen cannabis is toch ook goed voor de economie t houd veel mensen aan t werk die bezig zijn met de strijd tegen de "criminele teler"

waardoor prijzen de pan uit rijzen en wij een extra centje hebben die we dan ook maar weer wat graag willen laten rollen.

 

volgens mij een win win situatie :lol: af en toe wordt er een kweker gepakt al zn apparatuur kwijt en een grote geld boete waardoor hij natuurlijk weer een groter hok plaatst om het geld te kunnen betalen dus meer duurdere apparatuur aanschaft B)

 

Doordat iedereen voorzichtiger wordt en betere kwaliteit en hogere kwantiteit wilt gaat de kwaliteit van de wiet ook omhoog iedereen blij toch?

enige min puntje is dat er zoveel shops zijn die gewoon alles op de markt dumpen troep of niet hun doet t r niet toe als er geen troep meer opgekocht wordt door de shop

wordt het ook niet meer gemaakt nu weet je dat wat je ook hebt als t enigzins kan raak je t kwijt.

Zou je t niet meer kwijtraken zal je veel eerder de stekker eruit trekken bij een slechte run en opnieuw beginnen.

 

dus wat mij betrefd is het nie zo slecht dat een hoop shops zullen moeten sluiten als hierdoor ook het kaft van t koren gescheiden worden

zal iedereen er beter van worden

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit heeft niets met wietkwekertjes te maken

 

het is een wereldwijd schandaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!

dat de informatie DAT CannaBiss KANKER GENEEST

ons onthouden wordt door onze overheden

 

is wel even groter dan iemand die zn hokje kwijt is

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als dit echt waar is is de wereld echt verziekt letterlijk en figuurlijk onder druk het geld..

Ron.

 

zo is het maar net Ron :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het is niet enkel een geneesmiddel voor kanker, maar voor zoveel andere aandoeningen. Niet te vergeten wat we allemaal nog meer kunnen met de plant. Papier, kleding, brandstof, touw en voedsel(!) van dat supergevaarlijke onkruid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat supergevaarlijke is DUS NIET WAAR

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja das waar elmo ben t ook wel me je eens dat t allemaal wat groter bedoelt wordt t is volgens mij ook niets nieuws dat cannabis voor veel zaken ingezet kan worden waaronder waarschijnlijk kanker.

hier wordt al vele jaren over geschreven door voor en tegenstanders maar t zal waarschijnlijk nooit door de grote partijen worden erkent denk dat we ons daar nu wel bij neer kunnen leggen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en degene die de tv geloven die geloven dit dus niet.

 

de mens laat zijn medemens al 36 jaar creperen waar ze bij staan.

 

Wij verdienen het dat aliens een flinke raket hierheen schieten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon schandalig!

 

wij worden allemaal in de zeik gezet waar we naast staan!

 

op deze forum zien we er wel het nut van in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das voor mijn de reden dat ik er zo op hamer de boel legaal te krijgen.

 

Op 14 juli 1999 blies m´n moppie haar laatste adem uit. 31 jaar.

 

Als ik dit toen had geweten...

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

begin er langzaam aan te wennen , een beetje crimineel te zijn bevonden! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn/ons konijn heeft 4 tumoren , te ver gevorderd om te opereren.

nou zat ik te denken om konijn cannabis te geven .

iemand tips hoe je het het best aan een konijn kan geven ?

gewoon knip afval voeren ,of worden ze daar ziek van ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik krijg steeds meer een grotere afkeer van de civilisatie, alles draait om geld in deze k*t maatschappij maakt niet uit hoeveel er voor sterven bah bah.

 

ps knakenpoetser weet niet hoe je het gaat toedienen maar zou leuk zijn als je ons op de hoogte houd hoe je konijn reageerd op de "cannacure".

 

grtz Truckerbob

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat bladafval volstaat voor je nijntje

en wil je het echt goed doen geef je het beestje verse buiten toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij niet dan ?

als je dat niet weet . moet je toch even een paar filmpjes op youtube gaan bekijken ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft niks met filmpjes op youtube te maken, dit is een gevoelig onderwerp. Als je deze redenering stelt kan je beter geen onzin roepen.

 

Ik vraag me af waarom dit nog niet op het nieuws is geweest. Ach ja natuurlijk is het duidelijke, de welvaart van de pharma-industrie moet worden bewaakt uiteraard. Mensen mogen niet gezond zijn, aan gezonde mensen word niks verdient, aan zieke mensen wel die moeten rommel slikken.

 

De mensen worden zo lang mogelijk ziek gehouden tot ze sterven, een dood iemand brengt meer op dan een levend iemand.

Samenwerking met de uitvaart sector? :lol:

 

De ene hand wast de andere, zolang het maar binnen de muren van het systeem gebeurd en het systeem zo nu en dan centjes ziet is het altijd goed joh.

 

Mensen lachen je uit als je dit aan ze verteld dan krijg je van die rare bekken en dan zie je pas de schade van televisie.

Mensen zijn zichzelf niet meer maar onzin uitkramende gehersenspoelde zombies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"De eerste berichten dat cannabis kanker kon remmen en zelfs kon genezen stammen al uit 1974, een onderzoek dat erop gericht was cannabis in een kwaad daglicht te stellen door aan te tonen dat cannabis het immuunsysteem zou aantasten mondde uit in een lofzang voor cannabis. Het onderzoek door het Medical College of Virginia constateerde dat THC ( of cannabinoïde ) minstens 3 soorten kanker in laboratoriummuizen vertraagd werd, het ging hoofdzakelijk om longkanker, borstkanker en leukemie getriggerd door een virus."

 

Mijn maat kreeg drie jaar geleden longkanker. Dit nadat hij een jaar of 20 lang dagelijks wiet rookte.

Zal het roken niet de oorzaak geweest zijn van de ellende? Met Elmo's artikel als context zou je zeggen dat

de wiet zijn tumoren misschien hadden kunnen stabiliseren en uiteindelijk doen afsterven.

Hij heeft het overleeft maar niet zonder een operatie. Ik denk niet dat wiet hem had kunnen redden.

 

Waar ik van overtuigd ben is dat de farmaceutische industrie te veel invloed heeft op overheidsinstanties, wereldwijd.

Dat staat het toepassen van wiet als medicijn nog steeds op vele vlakken in de weg.

 

Maar goed, al met al denk ik dat wiet in sommige gevallen kan bijdragen aan een herstel of uitstel van...

maar het zal in mijn ogen nooit de rode draad zijn in het herstel van iemand die een vorm van kanker heeft.

Denk dat het eerder in sommige gevallen een druppel op de gloeiende plaat is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
iemand tips hoe je het het best aan een konijn kan geven ?

gewoon knip afval voeren ,of worden ze daar ziek van ?

Ehh...niet doen! :)

 

Als je er geen verstand van hebt,lijk het me uiterst onverstandig om met je huisdieren te gaan experimenteren,zie bv. onder slechte groenten op deze.

 

En wat betreft deze 'waarheid',ik heb toch wel erg grote bedenkingen tegen een site die dingen verkoopt als :

- http://www.bovendien.com/gezondheid/de-den...wonder-apparaatdenas-een-wonder-apparaat(enige wonder daaraan is dat mensen daar echt hun geld aan verspillen.) :D

-het-grote-complot Ahh daar hebben we de nieuwe wereld orde weer eens...komop,zo goed georganiseerd zijn wij mensjes niet,zelfs niet de 'donkere kliek elite'. ;)

-komeet-elenin-en-de-hopi-voorspellingen Ehhh... beetje achterhaald... :lol:

-Is Merkel de dochter van Hitler?...Tsja. B)

 

Voor alle duidelijkheid,ik vind het totaal verkeerd en onverantwoord,dat er niet meer onderzoek word gedaan naar de effecten van Cannabis op diverse kwalen en aandoeningen.

En dat het niet illegaal behoort te zijn,vind ik natuurlijk ook niet meer dan logisch.

 

Maar Cannabis is IMO zeker geen Panacea en heeft,weer IMO,de beste toepassing als palliatief medicijn en niet als genezend...

En de wilde samenzweringstheorien rammelen aan alle kanten in hun 'bewijsvoering' en kunnen daardoor absoluut niet serieus worden genomen(voor alle zekerheid,ook IMO :D ).

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het roken van cannabis met tabak is altijd slecht.

Teveel verbrande stoffen.

Verdampen of olie is weer totaal wat anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...