Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Nee Meneer

Coffeeshops in Nijmegen

Recommended Posts

Hallo, volgens mijn ervaringen vind ik in Nijmegen hier de beste Wiet / Hasj:

 

Voor Hasj moet je zijn bij of Headshop (Twisla) of Kruidentuin, Ketama (Casa) of Dakota (Neusje v.d. Zalm)

 

Voor Wiet moet je zijn bij of JetSet, Dreadlock (AK47, Bubblegum) of 't Kunsje (Witte de Wit) of Jamaica (White Widow) of Kruidentuin (Shiva)

 

Als mensen nog meer suggesties hebben hoor ik het wel!

 

Greetings Nee Meneer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee, eindelijk een topic over Nimma!

Hieronder een paar Hasj/Wiet soortjes met de shop erbij die k lekker vindt:

AK Jetset

Jack Jetset

Twisla(hasj) Kronkel

Jack Jamaica

Bleuberry Kronkel (gister nog eentje van gerookt..)

Verder vindt k de Dreadlock en Jetset hetzelfde kwa wiet.

 

Know.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coffeeshops,...Duhhhh

 

Niets zo lekker dan je eigen gekweekte wiet

Try ,..and you wil never go back :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja tuurlijk doen we dat ook,

maar we praten hier in dit topic over coffeeshops... DUS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

t kunsje kom ik nooit meer. vroeg of ik 3 soortjes mocht zien, kreeg iedere x een andere bak te zien met dezelfde wiet er in. Kwaliteit was ook om te huilen

toen maar snel doorgelopen naar Jamaica

 

@ stonetwisted mensen zijn soms genoodzaakt naar de coffeeshop te gaan. En sommige shops hebben lekkere milkshakes en eten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga altijd naar dreadlock/jetset en ik ben er gister geweest, 5 gram jack herrer gehaald.. helft van de zak is rotte wiet.. kan toch niet zoiets..? gaat waarschijnlijk gewoon opgerookt worden hoewel het niet echt lekker is en goed aanvoelt in de longen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zou ik zeker niet doen ! dat is absoluut niet goed voor je. Voor toprot is er maar 1 plek en dat is de kliko!!

Ik zou teruggaan met de zak en gewoon zeggen dat je geen bruine rotte wiet gaat roken. En vragen of hun dit kunnen oplossen

 

bij de jet/dread ligge ook regelmatig toppen die onder lamp gedroogd zijn. zien er vrij bruin uit en smaakt naar poep

De ak47 was daar meestal wel goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had het groene gescheiden van het bruine, maar was niet mijn wiet.. maar die klootzak heeft zonder mijn weten iedere keer die bruine wiet in de toeters gedaan onder het mom van anders gaat die niet op... dat heb ik net ontdekt toen het smerigste topje van allemaal in de cruncher zat.. maarja nu is die bruine zooi bijna op.

 

Jack is daar normaal gesproken ook goed, AK hebben ze volgens mij niet meer, maar weet k niet zeker, maar als ik nog vaker rotte wiet zie daar ga ik ze boycotten en dat laat ik ze dan ook weten, ook al haal ik daar al 5 jaar wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon naar jamaica of kruidentuin :verrygood

 

Verder vindt k de Dreadlock en Jetset hetzelfde kwa wiet.

 

Know.

 

is ook dezelfde eigenaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als er nog spacecake liefhebbers zijn moet je bij de kronkel wezen, voor zover de enige in nijmegen die het heeft. Arnhem mag het niet verkopen vanwege gemeentebeleid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...