Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Green2Day

8 Hennepkwekerijen ontdekt in Helmondse woonhuizen

Recommended Posts

8 Hennepkwekerijen ontdekt in Helmondse woonhuizen

 

woensdag 17 oktober 2012 | 17:28 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 17 oktober 2012 | 18:34

 

Tekstgrootte

 

 

 

 

Archiefbeeld. ANP

 

 

 

 

HELMOND - Bij een gerichte politieactie zijn in Helmond woensdagmiddag acht hennepkwekerijen in woonhuizen aangetroffen.

Vier mensen zijn aangehouden. De politie had informatie over acht adresssen waar hennep gekweekt zou worden. In alle gevallen werden inderdaad planten aangetroffen, al bleek de hoeveelheid wel stevig te variëren. In een geval stond er slechts één plantje in huis.

 

Het gaat onder meer om kwekerijen aan de Jupiterlaan (200 planten plus een drogerij), de Scheerderhof 243 planten), de Spinderhof (21 planten), de Saxofoonstraat (300 planten). De grootste kwekerij met 588 planten zat in een woning aan de Eindbeemden.

 

Alle hennepplanten en de kweekapparatuur zijn in beslag genomen. In vier van de acht gevallen werd ook illegaal stroom afgetapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, met 1 plant ben je ook een kwekerij en als ie het een beetje goed doet, dan roepen ze dat het een 'hennepboom' is die vast wel 40 kilo ofzo kan opleveren en dat de winst gebruikt is om mensensmokkel, illegale wapens en pedofilie te faciliteren. Dat noemen ze 'redelijkheid en billikheid' zoals omschreven in onze grondwet.

 

oh. Ik zie dat je uit Belgie komt, nee, daar is 1 plant gewoon 1 plant heb ik zo begrepen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben ik met mijn plantje ook een hennepkweekerij ?

 

:lol:

 

 

Nee een kweker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol begrijp soms die wouten niet hoor hier zijn ze maandje geleden in men voordeur binnengebroken stonden toen 4 planten zwaar te bloeien ( planten die over de 1m50 waren )

ze zijn er gewoon voorbij gegaan en hebben mij hier zelfs nog geen verwittiging voor gegeven ... en ik ben 100 procent zeker dat ze ze gezien hebben =)

+ ik woon in belgie ... ach ja ik zal vast echt wel super veel geluk hebben gehad of die wouten in belgie weten het verschil niet tussen een tomaten/peperplant of een weedplant

 

Groetjes shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...