Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

kweek-tent 120x120x180

Recommended Posts

Wordt al langzaam wat he...vsa al van de grond :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat groeit binnen toch altijd zoo erg snel vind ik hé...

Leuk man !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ the choca wat heb je aan lucht tussen je potten?

Je wortels zitten in de pot dus meer aarde is meer lucht en meer buffer.

Die potten zijn toch dicht dus lucht of ruimte erom heen heeft geen functie

Als je ronde wilt haal dan smartpots die zijn open en werken goed.

Maar welk merk tent is het ?

 

PS ik klink misschien zo betweterig maar bedoel het goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vsa is van de grond gobru :lol:

gallery_32069_14828_1795368.jpg

 

en wat betreft ventilatie tussen me potten heb ik zo mij gedachten daar over dat het teveel aan water wat op de grond kom sneller verdampt

als je vierkanten potten heb en die tegen elkaar heb staan. heb ik het idee dat het water minder snel wat op de grond kom verdamp en meer kans op groei van schimmel infectie

en wat betreft kritiek op bepaalde dingen dat vind ik niet erg hoor Nighthaunter B) als iemand daar niet tegen kan moet hij ook niet op een forum gaan zitten

maar top dat je mee denk ik snap ook wel wat je bedoel met vierkante potten daar gaat meer aarden in alleen meer aarde ook meer opbrengst ?

ik heb altijd geleerd hoe meer licht hoe meer gewicht :) misschien probeer ik het nog wel is een x om te testen en kijken of het echt wat meer op lever maar

na deze draai schakel ik over naar hydroponic s in deze tent voor een nieuw systeem test .

 

en de tent die ik gebruik is de SECRET JARDIN DARK STREET II - DS120 II

 

nou strakjes even naar de gamma even stuk snoer halen en langs de sjop even nog zakje grond er bij halen om de potten nog beetje bij te vullen

dan vul ik ze morgen lekker bij en krijgen ze ook weer een lekker sapje van me ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe meer wortels aan de onderkant des te beter kan de bovenkant zich vormen.

Van dat licht klopt wel maar hang er maar 8000 watt boven helpt niks als de rest niet goed is afgestemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal het wel 1 keer testen Nighthaunter of die 20 % meer aarde me meer zal op leveren met de zelfde zaden voeding groei en bloei :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan mooi zeg. mooi egaal. succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx Markie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ! ,

 

Ziet er allemaal zeer netjes uit ! =) Heel veel suc6 gewenst deze ronde ! Ik neem hier alvast een plaatsje :lol:

 

Groetjes shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan zekers goed amai B) tegenover de vorige pics zie je goed verschil nu

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey choca :)

 

 

ziet er allemaal zeer mooi uit zo ,,,,, en lekkere bbg leuk plantje vind ik persoonlijk

 

ik ben benieuwd wat dit gaat worden,,,,,,,, ik blijf alvast volgen B) !!!!!

 

succes met je opzet :lol:

 

 

 

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo net even hard aan het werk geweest :lol: al me potten weer wat bij gevuld met atami grond

en ze allemaal weer van vocht voor zien ik geef ze op anderhalve liter water met voeding per pot

2.5 ml power zyme

6.0 ml tnt complex

6.0 ml wortel complex

en nu maar weer afwachten B)

 

dag 8

gallery_32069_14828_3805739.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 9

gallery_32069_14828_4668934.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 10

gallery_32069_14828_1386551.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die 3 pics achter elkaar

je ziet ze zo groeien B)

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kwikikweek na die water beurd van zondag lijk wel of ze een boost hebben gehad ik sta er zelf ook van tekijken

ik denk dat ik zaterdag de klok op 12 - 12 ga zetten :verrygood_~

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is vrij snel maar gelijk ze nu groeien zal het wel een groen veld worden zeker :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 11

gallery_32069_14828_4725378.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 12

gallery_32069_14828_243855.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 13

gallery_32069_14828_4964780.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag 14

gallery_32069_14828_3198506.jpg

 

vandaag gaat de klok op 12-12 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gaan lekker!! :verrygood

 

Zo zie je toch maar weer dat voorgroeien onder HPS een stuk sneller gaat dan onder een TL-bak..

Want tegen de tijd dat jij ze geplant had, had ik de mijne ook gezet, en die van jou zijn echt al een kop groter nu..

 

Succes en ik kijk mee!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eyy choca,

 

 

Je pm ontvangen ben net wakker dus wat later.. :verrygood

 

met een bubble moet je je goed beseffen dat het een zeer compackte wietsoort is...

indien je niet topt worden je hoofdtoppen grooot en dik,met bubble is het zo dat ze zeer rotgevoelig zijn..hoe groter de tophoe meer kans op rot..

ik kies zelf voor kleinere toppen met meer potentie in iedre top....

voeding 1week wel 1 week niet ec rond de 1.3 1.7 houden dan haal je de meeste uit je plant...

en bovendien om de dag water geven werkt het beste,ik heb pieken gehad om mijn potten van 2,liter water ze zuipen dus goed zeg maar...

fimmen enzo doe ik nooit dieven ook niet onder heb je tog wel mooie rookbare topjes..

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx voor de info bubble cheese :verrygood ik ga voor de grote hoofd bud want fimmen of dieven op deze ruimte is geen optie

ik zal dus goed moeten zorgen dat als me lampen uitgaan dat de temperatuur redelijk gelijk zal moeten blijven

om door te snel afkoelen van de ruimten condens zou gaan ontstaan en dan dus meer kans ook op top rot

en kwa voeding en water geven ik gebruik denk andere voeding dan jou waar door jij je voeding meet

ze adviseren me juist om het voeding schema aan te houden

 

gallery_32069_14843_420557.jpg

 

Hesi Bloei Complex aarde bloeivoeding met pH corrector

Hesi Bloei Complex geeft bloeiende planten alle noodzakelijke stoffen voor de extra behoeften tijdens de bloeifase. Naast de voeding ( stikstof, fosfor, kalium, magnesium, sporenelementen etcetera ) is Hesi Bloei Complex ook verrijkt met vitale componenten zoals aminozuren en vitaminen, die de ontwikkeling van de plant op een optimale manier bevorderen. Het resultaat hiervan is een uitbundige bloei.

 

Hesi Bloei Complex bevat bovendien een pH corrector, het pH niveau van het voedingswater wordt gecorrigeerd tot een licht zure waarde met gebruik van de Bloei Complex. Voordeel hiervan is dat men, afhankelijk van de pH waarde van het aangeboden water, weinig tot zelfs geen fosforzuur hoeft te gebruiken om een juiste pH waarde te krijgen. Rondom een licht zure waarde kan de plant alle aangeboden voedingstoffen optimaal opnemen. Bloei Complex bevat geen onnodige ballaststoffen en wordt dus volledig door de plant opgenomen.

 

De sporenelementen in de Hesi Bloei Complex zijn gestabiliseerd in organische complexen, hierdoor blijven deze bij alle pH niveaus beschikbaar en stabiel tot in de plant. Daarbij bevat Bloei Complex 2 soorten stikstof; minerale & organische. Dit alles houd de EC waarde schijnbaar laag met een hoge effectiviteit en werking van de voedingstoffen. Dit is de reden waarom je de dosering van de Hesi voedingen niet moet baseren op EC waarden zoals je bij andere voedingen wel gewend bent, dus niet overdoseren !

 

Hesi Bloei Complex is verrijkt met bloeiactieve vitale stoffen, deze verhogen de plantenergie en houden de bodemflora gezond. Hesi kwaliteit betekent de zuiverste grondstoffen, vrij van ballaststoffen dus geen residu bij bladvoeding.

 

Tip: als aanvulling op de reguliere Hesi producten kun je tijdens de gehele cyclus de Hesi Super Vit gebruiken, dit met 15 vitaminen & 10 aminozuren verrijkt plant-vitaliserend middel kan gesproeid of met het gietwater meegegeven worden.

 

Samenstelling van de voeding:

De componenten in de voeding verdelen zich als volgt; stikstof 4%, fosfor 3%, kalium 5%, overige; magnesium, calcium, sulfaat en sporenelementen ijzer, mangaan, zink, koper, borium, molybdeen, jodium en kobalt in complex gebonden vorm, plus vitamine B1, B2, B6, B12, plantensuikers en aminozuren.

 

Productie & kwaliteitscontrole

Hesi producten worden gemaakt met de meest hoogwaardige grondstoffen en waardevolle toevoegingen zoals vitamines en aminozuren. Alle producten worden in eigen beheer geproduceerd en afgevuld, dit maakt de Hesi productie zeer flexibel, wat resulteert in kortere opslag bij een optimaal afgestemde productie. Hesi producten zijn in grote voorraad beschikbaar waarbij door chargenummers first-in-first-out gegarandeerd is. Elke productiecharge wordt voor het afvullen nog eens aan een kwaliteitscontrole onderworpen en zelfs de kleinste afwijkingen zullen worden gecorrigeerd. Dit alles garandeert een steeds hoge kwaliteit van alle Hesi producten.

 

nou ga ik ze morgen weer lekker verwennen :D en zien we wel weer waar het schip strandt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiii

 

 

Kijk altijd naar je planten en volg niet een schema 100% iedere situatie anders en iedre plant is anders...

 

Dit is slechts een vb of richtlijn zeg maar...

 

Leer je dames kennen en je zal zien dat het de vruchten geeft die je wilt :verrygood

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...