Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

the-choca

Bubble Gum feminized in 120x120 1x 600 watt

Recommended Posts

beste mede kwekers ik had even een vraagje B)

wie oh wie heb wel is Bubble Gum feminized gekweekt.

ik heb de zaden bij de dutch-headshop gekocht in een bulk verpakking van 100 stuks

ik heb er 25 eerst onder tl en 1 spaar lamp zow 10 dagen voor gegroeid

 

gallery_32069_14828_5774642.jpg

 

ik heb vandaag de mooiste 16 er tussen uit gepakt en ze onder een 600 watt lamp gezet

in een tentje van 120x120x180 zo als je zie op de foto hier onder :rolleyes:

 

gallery_32069_14828_2455115.jpg

 

nu is mij vraag omdat ik altijd met stekjes kweek hoelang zou ik deze plantje s voor groei geven

voor ik me klok op 12 uur gooi zou ik aan 2 weken voor groei genoeg hebben ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met mijn beperkte kennis;

De lengte is al goed, iets dieper wegzetten en de lamp op 70 cm en de volgende dag naar 60, de dag daarop naar 50cm.

Naarmate de plantjes groeien de lamp naarboven en op afstand van 50 cm houden.

Wel naar je planten blijven kijken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze info is nutteloos al green omdat ik dit niet vraag lees eerst eens goed voor je ergens antwoord op geef

en een 600 watt lamp op 50 cm boven je planten hangen B) jij hou zeker van bbq :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 tot 3 weken denk ik ongeveer en dan op 12/12 als ze groot genoeg zijn tenminste

heb zelf een bubble gum staan maar heb die niet te lang laten voorgroeien waardoor het een kleintje is gebleven wegens omstandigheden moest ik zo snel mogelijk op 12/12

 

succes ermee :rolleyes:

 

grts

kiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke kwikikweek tnx voor de info ik wou ze toch 2 weken voor groei geven we zien het wel over 2 weken

ik zal wel update s blijven maken :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the choca; het antwoord van kwiki is hetzelfde als dat ik gaf.......en 50 cm ? ach hang die van jou gewoon hoger :rolleyes:

By the way;je antwoord is ontzettend vriendelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg... Volgende week gaat mijn eerste zaad kweek van start als alles een beetje mee zit!

Succes!

 

PEace

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom maak je er geen kweek verslag van?

of is dat al gebeurd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze vandaag pas neer gezet kwikikweek kan er wel een week verslag van bij houden :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi begin toch voor een kweek verslag en daar krijg je ook hulp van andere en kunnen we je topic mooi volgen tot het einde :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja is prima kwikikweek B) normaal kweek ik op hydro heb denk al jaar of 5 niet meer op grond gekweekt heb nu de voeding lijn van hesi die hebben ook een mooi kweek schema is kijken wat dat doet paar mensen waar ik contact mee heb via internet hebben mooie resultaten met die lijn ben zelf ook benieuwd :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon doen met je 600w een verslag beginnen in Indoor Kweekverslagen & Foto's :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...