Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Thee-ha-zee

Bestaat er een kruising van jamaican wiet ?

Recommended Posts

Vroeg me af of er een soortje is die gekruist is met een jamaican wiet.

Draai nu vaak een mixje van jamaican en amnesia, gewoon voor de smaak en geur en om toch een beetje stoned te worden doe ik er wat amnesia bij.

 

Heb een geperst stuk jamaican weed, ligt er al 2 jaar, maar smaakt en ruikt nog steeds tropisch.

De geur en smaak is zo lekker, word alleen niet stoned ervan vandaar de mix.

Voorraadje slinkt langzaam aan en vind het jammer als ik het niet meer kan roken/ruiken/proeven

gallery_35709_14630_1510723.jpg

Zaad en takken zitten erin, heb al geprobeert om een paar zaadjes te ontkiemen, maar helaas niet gelukt.

 

Hoop echt dat er een soortje/kruising is die de smaak en geur evenaart.

Grtz T-H-Z

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo elmanito Thnx man.

Heb me rot gezocht op internet en niets kunnen vinden en jij plaats em binnen een minuut :P

Deze gaat over een paar weken zeker me hok in om te testen. Die witte toppen, kijk er vol verbazing naar :rofl

Weet niet of dit een outdoor of indoor is maar ik wil haar hebben hebben hebben.

Heb ooit 2 weken op montego bay gezeten en als ik een mixje draai van de jamaican, komen al die moooie momenten weer terug. Voel me helemaal happy nu.

 

MEGA Thnx Grtz T-H-Z

 

Meerdere soortjes welkom thai/vietnam/Indonesisch ?? laatste zal wel niet, heb nooit wat kunnen vinden op bali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepalese Jam van Ace Seeds/Cannabiogen

Breeder Dubi: 'Both Cannabiogen's and ACE Seeds' Nepalese Jam versions are from the same stock and reproduction.'

Hier loopt een mooie thread over deze soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voor dit landje is het echt een indoor plantje.

 

Wil je echt een pure Jamaicaan zonder mix, klik

 

Voor 'buiten', klik

 

Als je wilt kruisen, dan moet je ff wachten voor de Leb zaden van Hupla.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Piet piraat, heb me helemaal suf gerookt toen der tijd in jamaica en wat ik daar rookte heb ik hier nooit meer geproeft of geroken, helaas.

 

@Nesta, Thnx deze gaan we zeker ook proberen, Nepalese Jam.

 

@elmanito, Ben al te veel verwent door de amnesia en G13. Een pure jamaican werkt niet echt meer bij mij, vandaar de mixies en de zoek tocht naar een kruising met meer thc. Rookte laatst een mixje van de jamaican in de stad en er kwam meteen een rasta op me af met de vraag, waar heb je die gehaald en kan ik van je kopen. echte nostalgie.

 

Thnx allemaal, verlang lijstje word groter.

 

Grtz T-H-Z

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
@elmanito, Ben al te veel verwent door de amnesia en G13. Een pure jamaican werkt niet echt meer bij mij,

Zeker nooit de echte tegengekomen, want dan ga je echt pas uit je bol.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat valt wel mee. Ik vind echte jamaican niet zo trippy. Eerder erg tof up, helder, happy edoch sterk. :P

 

Trouwens... als je nog een keer wil voelen hoe die Jamaican is, zou je een deel op kunnen offeren voor ice.

Zul je een lage opbrengst hebben, maar ehh... nou ja. Je begrijpt wat ik bedoel.

 

groetjes Mitsz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Mitz, de enige soort waar ik hallucinaties van kreeg was de Jamaican, maar dan praten we wel begin jaren 90.Ben nu wel de minty Jamaican tegengekomen, maar de sterkte is miniem vergeleken met vroegah. :rofl

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blue Mountain Weed by Yardie seeds Jamaican Blue Mountain X USA Indica

Jamaican Cheese by Yardie Seeds UK Cheese X Jamaican High Grade

Laughing Buddha by Barney's Farm Thai X Jamaica

Caribe by Cannabiogen Jamaica X Jamaica/NL5/Haze

Brains Choice by KC Brains Holland Lamsbread Jamaica X Leda Uno X White Widow

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mitz, de enige soort waar ik hallucinaties van kreeg was de Jamaican, maar dan praten we wel begin jaren 90.Ben nu wel de minty Jamaican tegengekomen, maar de sterkte is miniem vergeleken met vroegah. :rofl

 

Namaste :P

 

Ze hebben daar graag meerdere oogsten per jaar en kweken de oude sativa niet meer. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

een 20/22 jaar geleden was er ook vaker Jamaican....nooit van onder de indruk geweest :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

marleys collie

 

Bloeitijd onbekend, en dan staat ie daar automatisch op 6-7 weken, maar dat klopt niet.

 

Wil deze ook misschien een keer gaan doen, en dan meteen vanaf zaad op 12/12, weet verders niets van de soort, het kan natuurlijk ook gewoon een lekker klinkende naam zijn voor de zoveelste generieke indica/sativa kruizing, die helemaal niets met bob marley / jamaica te maken heeft...

Share this post


Link to post
Share on other sites
een 20/22 jaar geleden was er ook vaker Jamaican....nooit van onder de indruk geweest :rolleyes:

 

30 jaar geleden was het er ook en toen wilde het nog wel eens meevallen. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...