Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
real11smoker

Dringend! urgent! urgente!

Recommended Posts

ik heb even jullie hulp nodig collega's! :rofl

 

ik ben van plan om morgen met men vriendin naar holland te rijden voorbij de grens van de wietpas om nog eens te kunnen relaxen in een coffeeshop.

Ik heb al wel men eigen plantjes geoogst en ik ben er zeer tevreden van, maar toch rook ik af en toe graag een sterker soortje, eentje dat je zeer goed proeft en goed voelt, zoals amnesia en super silver haze

Graag jullie hulp om een coffeeshop te selecteren die aan de volgende criteria voldoen:

rekening houdende dat ik van antwerpen kom.

 

-in het zuiden van zuid-holland, niet hoger als rotterdam (sommigen willen zeggen van als je toch zo ver gaat kan je ineens iets verder naar den haag ofzo, maar neen want ik wil er misschien vaker heen dus liever echt niet verder.)

 

-Waar er kwaliteit wiet is, men name vooral liefst goeie amnesia of een sterkere haze als super silver ofzo, want hasj heb ik nog voldoende

 

-en zéér belangrijk, ik wil graag eentje waar het echt chill is om te zitten liefst iets lounge-achtig maar moet niet. Gewoon niet té klein maar wel gezellig. Ik zat vroeger wel graag in de purple rain in breda omdat je daar tenminste relax aan de raam kan zitten en luisteren naar goede muziek dan tegenover weggestopt te zitten in een ruimte achteraan of in de kelder met enkel buitenlanders rondom u als je snapt wat ik bedoel :D

 

Want ik was naar den amigo gegaan in rotterdam en dat was het niet echt, dat was meer een -weggestopt in een donker hoekje- gevoel.

Wat ik wil is dat je er gemakkelijk 2u kan zitten eigenlijk zonderdat je je moet haasten met je jointje omdat het niet echt gezellig en je dan nog liever alleen op de toiletten zou smoren

 

Dus als je weet wat ik bedoel en waar ik naar opzoek ben, voel je meer dan vrij om mij te helpen :lol:

 

op een leuke dag morgen!! :P Grts!!! R11S.. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met enkel buitenlanders om je heen, zei de Belg in NL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je geeft het zelf al aan maar ik zeg het je toch maar... Rijd door naar Den Haag en breng een bezoekje aan de dizzy duck. Voor kwaliteit rij ik graag een stukje verder.

 

greets Tita

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wolfie

ik zei nog duidelijk als je snapt wat ik bedoel, jij dus niet en ik ga het nu ook niet voor u uitleggen. als je niets nuttig te zeggen hebt laat het dan oen :P

 

@ titatovenaar

bedankt voor je reactie, ik ga nog ff afwachten en als ik dan niets tegenkom kan ik miss wel verder maar liefst toch dichter aangezien ik ook vaker wil gaan en een vaste shop zoek. Grts!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rotterdam genoeg keuze en geen wietpas.. gezellig nog ff koffieshop tour houden :P

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bon omdat je ongeveer van mijn streek komt en de zelfde weg gaat nemen of kunt nemen zal ik eventjes vertellen in welke coffeeshop ik de laatste weken ben gaan bezoeken.

 

Vroeger ging ik ook naar purple rain in Breda....echt een chill club, had ook veel soorten, wat ik alleen niet tof vond van die kleine met zijn potske dat hij af en toe wel of te weinig geeft of een ander soort.die je niet hebt gevraagd....maar voor de rest , place to be!

 

Of er coffeshop zijn dieer op lijkt misshien 1: Coffeeshop NEMO Daar heb je ook wel een ruime kueze. Voor kwaliteit hebben ze mij daar voor niet aangeraden. Maar wel Coffeshop Countdown door iemand van hier nog. Heeft ook ruime keuze...Goede Amensia haze 10 e, niet de beste maar ca va.....ook goede super polm voor 9 euro, der kan je ook rustig iets bestellen en er is ook een rook place dus een goede plaatsje als je zekerheid wilt dat je iets goed gaat krijgen en waar je iets kunt roken, een tasje tee en weg wezen is deze belg..... coffeeshop.Out of time heeft ook goede spul en coffeeshop bilbao voor de rest moet je best op passen waar je koopt in Rotterdam. Er zijn er maar 4 of 5 van in de hele Rotterdam waar je iets goed kan kopen + waar je kan chillen......dus laatste maand ben ga ik meestal naar naar countdown...meer hoeft het niet ( pour moi)

 

Dus Mijn raad: Wil je maar wiet Rotterdam is the place maar je moet weten waar

Wil je wat beters dan kan je beter naar Den Haag gaan

 

Als je op dit site gaat: van Amsterdam Coffeeshop Directory gaat daar staan alle coffeshops soms met commentaar..en .meestal staat er een foto bij wat veel helpt -------------->Amsterdam Coffeeshop directory

 

 

:P veel Optie hebben waaa de Beilgen nie su veil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is niet echt super gesteld onder het aanbod van de rotterdamse shops.

Er zijn er wel veel maar dat wil helaas niet zeggen dat de kwaliteit ook omhoog gaat vandaag de dag.

 

Een goede tip, zorg dat je de wiet goed mag bekijken en ruiken.

Als een shop dat geen probleem vind zit je vaak wel goed.

immers waarom zou een shop het een probleem vinden als de wiet goed is?

 

Ik hou het zelf bij de Countdown zoals ik vaker heb gezegd hier op wf,

de haze soorten heb ik eigenlijk nooit over te klagen.

Af en toe een super polmpie ook niet verkeerd.

En voor een goede afkoeler de bubblegum, want de sativa soorten komen goed aan af en toe :P

 

Over de rookruimte, die is volgens mij alleen voor personeel als ik het goed heb.

 

Over andere shops in rotterdam kan ik weinig vertellen aangezien ik vroeger al te vaak heen en weer moest rijden.

Als je weet wat echte wiet is en je je geen rotzooi laat verkopen,

nou rij dan maar eens 6 shops af tot je wat goeds tegen komt als je niet weet waar je de goede wiet vandaan haalt.

 

Succes met de tour en er is wel goede wiet te krijgen maar altijd opletten wat je koopt in Rotjeknor :rofl

 

Op de nieuwe binnenweg aan het einde''Coffeeshop out of time''

Deze heeft af en toe ook wel zuivere wiet waaronder 1 met veelbelovende naam''Skunk orghanisch''.

 

Greets

Nw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nijmegen is niet zo ver

Pas nog een dagje geweest

wat meestal goed te doen is!

 

De k2 van kruidentuin

 

Amnees en SSH bij de Jamaica

 

Ak47 van de jetset/dreadlock

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt iedereen voor de hulp, behalve kwekertje en wolfie... Seutjes :P

Maar ik zocht vooral een shop waar het echt de moeite is om er ook wat te blijven zitten, want enkel halen en weg kan ik ook met goede smoor in Breda via connectie.

 

Dus ik denk dat ik morgen terug in Breda fix dan, goeie amne voor €10/gr. :rofl

Maar volgende keer dat ik in Rotterdam ben zal ik wel is de countdown en de nemo checken :rofl

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben toch naar Rotterdam gegaan gisteren, want mijn connectie in Breda liet niets van zich horen..

Dus ik ben dan naar de countdown geweest, de coffeeshop Bilbao lag er zo goed als vlak naast :rofl

 

Maar goed in de countdown viel het goed mee, je kon inderdaad zien wat er werd afgewogen wat wel positief is, ik heb dan 5gr amnesia en 5gr silver haze, goede soortjes, al ben ik op zich iets betere amnesia gewend, zeker qua smaak wat ik niet zo hard terugvond, stoned word je er wel van :P

 

Rookruimt trok wel op niets.. Paar vierkant meters met een paar stoelen in een kot en volgens mij was het ook enkel maar voor het personeel. Dus dat was gene vette qua rookruimte, smoor wel.

 

Al is de amnesia van de majestic toch beter :rofl

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd de majestic had goed spul....zelfs baron,vond het best wel duur maar je kreeg er wat je er voor betaalt...

 

Betere coffeshop in Rotterdam had je zeker niet kunnen vinden....alleen Nemo nog, het schijnt dat het er goed is om te chillen...ze hebben zelfs een eigen website

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bedankt iedereen voor de hulp, behalve kwekertje en wolfie... Seutjes :rolleyes:

Maar ik zocht vooral een shop waar het echt de moeite is om er ook wat te blijven zitten, want enkel halen en weg kan ik ook met goede smoor in Breda via connectie.

 

Dus ik denk dat ik morgen terug in Breda fix dan, goeie amne voor €10/gr. :P

Maar volgende keer dat ik in Rotterdam ben zal ik wel is de countdown en de nemo checken B)

 

Grts!! R11S

 

 

nha waarom niet een rondje leeuwarden doen dan?

17 cofie shops goede wiet niet duur.

aanrader is de eenhoorn tegen over de harmonie gezellie sfeertje goede rookwaar bkoffie en thee 1 uerie.

ze hebben nu een aan bieding ook daar 5 gr pp 25 euro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom een probleem met Den Haag? Het is zo' n 15 a 20 min verder rijden..en dat is als het druk is op de weg...kun je doorrijden doe je er nog geen 15 min over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen paniek bechje volgende keer rij ik door naar den haag B)

 

@ faraon

idd den baron was ook wel goed, idd wat duur maar steeds goeie smoor, vooral de super silver haze ;) dat was daar 5gr en 5 in de majestic, amnesia, good times voor de wietpas :P

 

@ mastesico

haha leeuwarden, miss idd wel gezellig maar dat is helemaal in het noorden van nederland, wel wat ver he :D

 

grts R11S :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morgen een boodschapje doen in Den Haag....Nu het toch al een paar keer werd vermeld.........iemand suggerentie een goede coffeeshop in Den Haag?? Dat sterke weed verkoopt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...