Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Peedweed

Zaad(?) uit calyxes zonder bestuiving?

Recommended Posts

Hey,

 

Ik checkte net even mijn planten en zag dat de calyxes al best wat aan het aandikken zijn!

Blij als ik was kneep ik er van een oksel, maar ik voelde er iets hards inzitten :P

 

Dit zit er dus in:

gallery_33163_14807_126544.jpg

gallery_33163_14807_103220.jpg

 

Het dingetje wat erin zit kan ik wel makkelijk kapot maken met m'n nagels of als ik er even overheen wrijf.

Iemand enig idee wat dit is? Ik zat misschien te denken aan een beginnende calyx die uit een calyx groeit, foxtailen dus.

Ik heb gezocht, maar ik heb niks qua banaantjes gevonden!

 

Groet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom... trek bij jou toch ook niet je arm eraf..

wat t ook was nu kom je dr nooit meer achter..

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het een zaadje was zonder bestuiving had je iets heel interessants gehad.

 

Zonde :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb precies hetzelfde met mijn white widow,

Hier en daar zitten ook wat groene korreltjes, mooi rond, en precies hetzelfde als op de foto, alleen iets kleiner,

Ik heb niet bestoven

Share this post


Link to post
Share on other sites

onstabiele strain

 

ben ook benieuwd bij welke breeder je zaad vandaan komt?

 

k heb het met 1 van mn buiten planten elk jaar.. (1 op de 15/20 planten heeft het)

 

 

kan het op een simpele manier proberen uit te leggen

 

voor de selectie van je moeder, ga je opzoek naar een plant met de meest vrouwlijke eigenschappen, als je dit niet doet hou je altijd kans op zaden die zowel mannelijke als vrouwlijke eigenschappen bevatten , en is er kans op zaad zonder bestuiving van buiten af

 

k post nu dit linkje terwijl ik hem nog helemaal niet gelezen heb, maar in een oogopslag zou dit je meer duidelijkheid moeten geven

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=19485&hl=XY

 

 

er is hier iemand in het buiten topic die beweert dat zijn buitenplant op zn balkonnetje elkjaar opnieuw door de wilde pollen uit de lucht bestoven word, ik geloof daar neit zo in!!!

hij gebruikt ook elkjaar het zaad die in zn vorige oogst zat, en op deze manier blijft hij dus elkjaar op mysterieuze wijze zaadjes uit zn plant plukken..

 

 

uhum :rolleyes: juist..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik besef me net dat dit wel iets interessants is, maar niet in de bedoeling die ik had.

 

:rolleyes:

 

Inderdaad onstabiel. Genetisch focked op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...