Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo

 

Ik heb 5 stekken in juni buiten in de open grond gezet(soort onbekend)

 

Plagron licht mix

 

Voeding geen

 

Wat zouden jullie doen?

 

Lekker laten staan een weekje of 4,Ze hebben totaal geen ongedierte,en last van de kou,En geen rot

 

Of omhalen?

 

Laatste vraag ik heb met 150 stekken van deze gedraait binnen,En ben er nooit achter gekomen wat voor soortje het was,Wat ik tevens

Zo raar vind,Is dat ze paarse pheno in het midden van de toppen krijgt,Iemand er mee bekend

 

Als laatste die kleine plant(geelachtig) zo waren de andere 4 ook voor ik ze in de buitengrond heb gezet

 

Als slot dit bewijst maar weer dat je buiten weinig hoeft te doen met voeding etc,En het ook zonder kan

 

gallery_35364_14801_1556075.jpg

 

 

 

gallery_35364_14801_165265.jpg

 

gallery_35364_14801_1556075.jpg

 

gallery_35364_14801_800692.jpg

 

gallery_35364_14801_438569.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rot slaat toe bij 15 graden of minder , kan je de toppen droog houden , dan is het mooi als ze tussen 12 en 6 de vollezon krijgen , meet de temp om een uur of drie op de top , komt die boven de 21 graden dan zit je goed , is het meer dan een dag drie klote weer en koud , loop je risico .

maar zorgen moet je maken als het tussen 12 en 6 niet warmer wordt (in de vollezon ) dan 15 gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn nog niet echt ver, ik zou ze laten staan. Ik heb hier power plant staan, die is even ver. Ik laat haar ook staan. Gewoon goed controleren op rot. Ik heb bij mij nog niks gevonden, maarja de toppen zijn nog klein dus die ventileren goed door.

 

Het paarse komt gewoon doordat het kouder is geworden, dat is een reactie van de plant op kou.

 

Ik zeg laten staan en zodra de toprot de overmacht neemt oogsten. Maar als je nu zal oogsten heb jij bijna niks lijkt het. Kan je een detail foto van wat wat toppen laten zien? Dat zegt ook wat meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zijn nog niet echt ver, ik zou ze laten staan. Ik heb hier power plant staan, die is even ver. Ik laat haar ook staan. Gewoon goed controleren op rot. Ik heb bij mij nog niks gevonden, maarja de toppen zijn nog klein dus die ventileren goed door.

 

Het paarse komt gewoon doordat het kouder is geworden, dat is een reactie van de plant op kou.

 

Ik zeg laten staan en zodra de toprot de overmacht neemt oogsten. Maar als je nu zal oogsten heb jij bijna niks lijkt het. Kan je een detail foto van wat wat toppen laten zien? Dat zegt ook wat meer.

 

 

 

zie Nieuwe foto in start post

Share this post


Link to post
Share on other sites

zolang ze gezond zijn lekker laten uitbloeien.. zodra je ziektes ziet omhalen.. tuintje ziet er goed uit..

 

groet,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel écht goed controleren op rot!! (iedere top, als er een geel of ander raar verschrompeld blad uit de top steekt dan heb je rot) Ik keek ook maar half en toen ik dan uiteindelijk de rot ontdekte, bleken al mijn planten het te hebben!! :P

succes R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yoow Fakkel,

 

Ik sluit me bij TvS aan.

Elke dag goed checke , mss met een loepje en of maglite.

 

Suc6 daar,

Gr

P22

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ze staan nog steeds lekker buiten zonder afdak<En Nergens last van

 

 

 

Dan maar door gaan tot de winter :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...