Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mirid

K2

Recommended Posts

yo mensen..

 

ik ben weer terug van 2 weken turkeland en heb gelijk weer fotos gemaakt van me dame..

hij staat inmiddels iets van 4 dagen in de bloei en ziet al overal haartjes in de oksels komen. ik geef hem nu nog wel groeivoeding + biobizz bloeimiddel.. over een paar dagen ga k over op alleen bloeivoeding. ikzelf vind haar er wel mooi uitzien.

 

jullie kunnenn gewoon op volgende/next klikken en dan zie je meer fotos..

 

http://groups.msn.com/whitewidowplantje/mi...hoto&PhotoID=16

 

zeg maar wat jullie ervan vinden en kan ik al overstappen op alleen bloeivoeding?

 

laatersz mir :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou overstappen op bloei-voeding..

 

De bladeren, en het zijn er een hoop, zijn vrij groen.. Dus in de bloei kan de plant daar langzaam nog de nodige stikstof uit trekken.

 

Ook als de plant te groen is, dus teveel stikstof, bloeit ze minder uitbundig en is de smaak ook minder. Naar mijn ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou overstappen op bloei-voeding..

 

De bladeren, en het zijn er een hoop, zijn vrij groen.. Dus in de bloei kan de plant daar langzaam nog de nodige stikstof uit trekken.

 

Ook als de plant te groen is, dus teveel stikstof, bloeit ze minder uitbundig en is de smaak ook minder. Naar mijn ervaring.

ok dan stap ik over op bloeivoeding... thx voor de tipp!

heb je zelf ook plantjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup :whistling

 

M'n digi-cam werkt alleen niet onder XP :whistling

 

Ga binnenkort eens foto's maken en dan bij iemand anders eraf halen ofzo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn plantje is best wel voll. moet ik overbodige grote bladeren eraf knippen.. laatst was er een binnenkweker langsgekomen en die vertelde mij dat mijn plant veels te vol was en dat mijn opbrengst vet laag word.. hij zegt dat ik blij mag zijn als ik 50 gram eraf haal.. dit waren de woorden van een ¨goeie¨ binnekweker. moet ik gaan snoeien of heeft dat toch geen nut.. .. ? :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er inmiddels een zooi grote bladeren eraf geknipt... maar echt minder vol word ie er niet op. ik heb weer paar fotos.. al met al staat ie nu een week in de bloei en de verschijnselingen zijn nu wel te zien.

 

http://groups.msn.com/whitewidowplantje/mi...hoto&PhotoID=33

 

en hier nog 1tje, maar niet zo scherp

 

http://groups.msn.com/whitewidowplantje/mi...hoto&PhotoID=34

 

hier nog een paar van de plant overal.. klik op next en je ziet meer fotos

 

http://groups.msn.com/whitewidowplantje/mi...hoto&PhotoID=30

 

zeg mij wat jullie ervan vindenn , ik geef hem nu nog alleen bloeivoeding en snachts gaat ie naar binnen.. want ik ben bang dat anders mensen hem gaan proberen weg te halen :whistling

 

ik hoor het wel.. ..laater mirrr :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo Mirid

 

ik d8 dat men de bladeren van buitenplanten niet moet/MAG snoeien maar ik weet het ook niet zeker hoor....

 

greetz w33dy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elk blad heeft een eigen plak van de plant gekregen en die plek is ideaal voor de plant als je het nu egt vervelend zit dat er bijvoorbeeld een blad voor een topje zit ofzo knip hem dan niet af maar buig hem weg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor de reacties

 

ja maarjah ik heb ze nu al weggeknipt.. wat kan het kwaad dan en ziet ie er voor de rest goed uit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb er inmiddels een zooi grote bladeren eraf geknipt... maar echt minder vol word ie er niet op.

als ik je zeg dat de aarde plat is geloof je het dan ook?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik heb er inmiddels een zooi grote bladeren eraf geknipt... maar echt minder vol word ie er niet op.

als ik je zeg dat de aarde plat is geloof je het dan ook?

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo hier weer fotos.. het zijn eenbeetje kutfotos maarjah.. beter dan niets.. :whistling

de bloei gaat niet zo snel. ze heeft oo k nog een beetje in de regen gestaan de afgelopen dagen en dat doet de bloei geen goed..

 

hier de fotos, druk op next en je ziet meer foootooooooooooooos :)

 

http://groups.msn.com/whitewidowplantje/mi...hoto&PhotoID=48

 

GREETETETETSZZ mirr :whistling

 

pss. zeg maar wat jullie ervan vinden..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel kwaad kan het zeker niet , heb vaak bladeren verwijderd om nog lucht door het gewas heen te kunne krijgen . M'n 2 planten op de foto in het outdoor foto gedeelte zijn ook compleet van hun grotere groei bladeren ontdaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat heb ik ook gedaan met mijn planten ze zien er een stuk ''LegerUit'' maar ik heb het ook gedaan zodat de vertakkingen allemaal veel meer licht krijgen en dus verder ontwikkelen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en dat ga ik vlg jaar ook maar doen.. ik denk dat je dan toch een hogere opbrengst gaat krijgen-

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb weer nieuwe fotos gemaakt, ik heb een beetje last van schimmels maar die heb dmv van groene zeep behandeld. .ik hoop nu maar dat die schimmel op rot..

 

kijk hier de plant

 

http://groups.msn.com/whitewidowplantje/mi...hoto&PhotoID=55

 

ik heb ook nog fotos vand e schimmel

 

http://groups.msn.com/whitewidowplantje/mi...hoto&PhotoID=58

 

klik op next en je ziet meer fotos..

 

laterszz mirr

 

zeg me wat jullie ervan vinden en wat jullie ook van de schimmel vinden

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallloooooooooooooooooowww echt niemand??? ik heb de groene zeep er gewoon uit et potje opgesmeerd of moet ik er een soppie van maken???

 

laater mirr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is stengelrot zo te zien . Lijkt mij het beste het dicht te smeren met een stof die niet in water oplosbaar is (en dus niet in de plant terecht kan komen ,maar er alleen op). Zo heb ik stengelrot wel eens ingesmeerd met PU lijm , de rotte plek breidde zich niet meer uit daarna. Dit is echter wel een zelfverzonnen methode ,waarvan het nut niet officieel bewezen is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stengelrot? wat denken de andere kwekers ervan?? moet ik er lijm opsmeren?

 

later mirrid

 

thx voor de reactie atmosss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...