Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Mirid

K2

Recommended Posts

Guest Exclaim

Nice... wat een bladeren :D Een echte K2 :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
de reden van mindere vingers aan je takjes kan een tekort aan zonlicht zijn. vaak zijn je oudere bladeren 3 vingerig. De minder belichte takken willen naar het licht groeien en strekken dan uit. dat denk ik dat het kan zijn

 

Mzzzl :whistling

ik heb een balkon op het zuiden en staat altijd in het midden van mijn balkon.. mijn balkon is ook erg groot.. dus een tekort aan zonlicht zou het echt NIET kunnen zijn.... maar weet je misschien wat het anders wel kan zijn...? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit alweer in de 10de week vd groei en heb weer wat fotos geschoten

 

een mooie foto van de hele plant...

 

http://groups.msn.com/MiridK2Kweek/shoebox...hoto&PhotoID=43

 

nog een foto van me schatje

 

http://groups.msn.com/MiridK2Kweek/shoebox...hoto&PhotoID=44

 

eentje van bovenaf

 

http://groups.msn.com/MiridK2Kweek/shoebox...hoto&PhotoID=45

 

en de stam..

 

http://groups.msn.com/MiridK2Kweek/shoebox...hoto&PhotoID=46

 

veel kijkplezier en zeg wat jullie ervan vinden..

 

GREETZ MIRRR

 

P.S. binnenkort nog een paar fotos van een plant van een vriend van mij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er mooi uit man, lekker vol, maar word straks wel veel knipwerk :D

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb weer nieuwe fotos..

 

ik heb hier een foto van mij ph waarde test die ik heb gedaan..

 

http://groups.msn.com/miridk2kweek/shoebox...hoto&PhotoID=51

 

en hier heb ik de fotos van mij schatje, ja kan op volgende/next drukken endan zie je meer fotos..

 

http://groups.msn.com/miridk2kweek/shoebox...hoto&PhotoID=52

 

veel plezier en zeg ff wat jullie ervan vinden okk?

 

Latersszz MIRR :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
HOLLA die zijn vol zeg zovol zie ik ze toch niet vaak :whistling

is dat een goed teken dan? heeft het ook te maken met opbrengst of gezondheid van je plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou hij heeft licht genoeg das duidelijk en je hebt meer opbrengst want meer zijtkjes dat wordt een heerlijk knipwerkje

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar midrid zou je je plant niet eens in een kuip gaan zetten?? de ppant wordt tog belet in een uitvoerige bloei als de wortels nergens meer heen kunnen

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar midrid zou je je plant niet eens in een kuip gaan zetten?? de ppant wordt tog belet in een uitvoerige bloei als de wortels nergens meer heen kunnen

Zou ik nou niet meer doen dalijk krijg je groei achterstand :whistling... k2altijd zo vol wel oppassen want alle regen blijft in de plant zitten waardoor er toprot kan onstaan in september/oktober wat plastic erover heen als de bloei begint is geen slecht ID.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zou ik nou niet meer doen dalijk krijg je groei achterstand :whistling... k2altijd zo vol wel oppassen want alle regen blijft in de plant zitten waardoor er toprot kan onstaan in september/oktober wat plastic erover heen als de bloei begint is geen slecht ID.

ok isgoed.. want ik wil ook niet dat me plantje zo groot word want anders gaat me ma zeiken.... ik ga hem over 2 weken bij een maatje van mij neerzetten omdat ik op vakantie ga..

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een buitenplant eigenlijk pas in oktober klaar.. :verrygood ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

is een k2 een laatbloeier?

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij niet een erg laatbloeier maar ook geen vroegbloeier dus ergens er tussen in ik zou rekenen op half begin oktober

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik jou was zou ik meteen beginnen met verduisteren want jou plant is wel erg volgegroeid en dus heel vatbaar voor schimmel!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik jou was zou ik meteen beginnen met verduisteren want jou plant is wel erg volgegroeid en dus heel vatbaar voor schimmel!

wat zijn andermans meningen hierover? .. ik verduister hem liever niet namelijk .. teveel moeite en binnenkort gaat de plant naar een maatje van mij toe.. ik hoef hem toch niet te verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm nee ik zou hem ookm niet gaan verduistere zou niet veel in opbrengst schelen maar wel in kwaliteit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en ik wil eigenlijk niet dat mijn buitenwiet een kutwietje word heb daar nu wel veel meer kans op? en hoe zijn jullie buitenwietjes geworden? zijn ze vergelijkbaar (qua effect) met de goedkopere binnenwietjes uit de shop? wat moet ik me voorstellen van de kwaliteit van zelfgekweekte buitenwiet?

 

alvast thanx..,.

 

:verrygood MIRRRRRRRR :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

De kwaliteit is afhangelijk van het weer tijdens de bloei periode, het najaar dus .

Het holandse/belgische najaar is in feite een zeer ongeschikte periode voor de bloei. De wiet is dan ook erg matig , niet compact .

 

De plant komt van origine uit veel warmere streken met meer zon uren en een intenser licht . Bv Nepal of Marokko. Vandaar dat buitenwiet hier niet geweldig is vaak

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebbben dit jaarn og niet echt veel goed weer gehad dus laten we het beste hopen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er naar uit dat we daar dit jaar niet op moeten rekenen

 

mensen mag ik jullie gerust stellen ik heb gelezen bij het weerstation dat we in augustus een hitte golf krijgen zoals vorig jaar in begin juli .. dus ik denk ook omdat de zomer nu zo lang "uitblijft" dat we een goed najaar zullen krijgen !

 

 

GL & HF !

 

greetz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...