Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Het Klieven/splitten van de Weedplant

Recommended Posts

bovenstaande is allemaal een beetje off topic gezeik naar mijn mening , het topic gaat niet over wie het geloofd of niet geloofd .

 

edit+

onderstaande ook

 

Wow... wat een waardevolle bijdrage!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je het nou wel of niet geloofd klieven word vaak toegepast en als het hocus pokus gelul was dan zou er nooit iets over geplaatst worden ... en zou het ook niet in boeken enz geschreven worden

off topic reacties vind ik niet zo fijn dit is gewoon een pure test ik zou hier geen topic gaan aanmaken als ik zou weten dat het werkt .... daarom is het een test ...

en dat kleine sneetje waar ik morgen meschien nog een potlood in ram dat gaat het spoelproces zeker niet hinderen ...het water gaat gewoon langs de snee water door de stam sturen

water geraakt overal door ..we zullen het weten binnen 9 dagen of er verschil in de buds te zien is :P en als het werkt zullen jullie dat snel zien ..

diegene die het dan niet geloven fijn voor jullie http://www.desjop.nl/forum/viewtopic.php?f...54&start=30 kijk overal maar eens goed rond op google .. µ

genoeg resultaten dat het wel werkt maar we zullen zien !

 

groet shining en geen off topic crap meer aub

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik geloof er geen reet van! :(

 

 

wb Lion :P ....ik ook niet.... :P .... maar leuk om te zien bij een ander.... :D ...kzou het niet bij mijn plantje doen....met opzet....

internet staat vol van crap :P ......denk maar eens aan die stroom draadkoper draadjes tegen slakken....die zelfs commercieel verkocht worden... B)

co2 tabs voor in je vat :) ...lol...dr is een mith buster topic op wf :)

 

als je snel wil afbloeien.... dan geloof ik wel in iets anders... :D

GHE ripen...want das bewezen dat het wel werkt.....binnen en buiten...

kijk eens bij de topics van PH Donner.... ook zijn verduister topic...

 

http://nl.eurohydro.com/ripen.html

 

maar... doe lekker je ding... :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

die ghe ripen ziet er wel interessant uit ja :P ik heb van klieven nog nooit veel gezien maar we zullen zien wat het doet met shining zijn plantjes :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik geloof er geen reet van! B)

 

 

wb Lion :P ....ik ook niet.... :P .... maar leuk om te zien bij een ander.... :D ...kzou het niet bij mijn plantje doen....met opzet....

internet staat vol van crap :D ......denk maar eens aan die stroom draadkoper draadjes tegen slakken....die zelfs commercieel verkocht worden... :)

co2 tabs voor in je vat :P ...lol...dr is een mith buster topic op wf :(

 

als je snel wil afbloeien.... dan geloof ik wel in iets anders... :D

GHE ripen...want das bewezen dat het wel werkt.....binnen en buiten...

kijk eens bij de topics van PH Donner.... ook zijn verduister topic...

 

http://nl.eurohydro.com/ripen.html

 

maar... doe lekker je ding... :wub:

 

 

Ja moedig hem nog wat aan ja :) ... het is niet de bedoeling dat de plant sneller gaat afrijpen het is de bedoeling dat de buds meer suikers gaan aanmaken en nog een klein beetje een boost krijgen

en of er verschil gaat zijn in smaak of niet en ik kwaliteit van de weed , er word hier zoveel crap neergezet tegenwoordig dus wou ik het bij mijn plant zelf proberen :) ,

ik heb nog een andere plant en die gaat niet geklieft worden dus of er verschil gaat zijn valt nog af te wachten .. maarja als je zelf nog nooit hebt geklieft

roep dan niet dat het metteen niet werkt dat zal dit topic wel uitmaken of het bullshit is of niet

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

de werking van ripen is je nog niet duidelijk lees ik... :P

 

lol....klieven is in alle internationale fora zeer controversieel....das een gewoon een feit...

en jij denkt... dit wetenschappelijk aan te tonen met 2 plantjes :wub: ...

be real B) ...

 

maar blijft leuk topic om te volgen.... :(

 

ennuh...was dat een gekliefde plant met die meeldauw :) ? in je andere topic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ssh Zijn het niet verschillende soorten dan? De gekliefde en de niet gekliefde bedoel ik.

 

gr monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie heeft het hier over wetenschappelijk aantonen dat het werkt of niet ,? :wub:

 

ik heb een bud uitgekozen in de ZoDd plant die ik gemarkeerd heb zodat ik deze mooi in het oog kan houden tijden het kliefproces als die dikker word of niet weet ik pas binnen 7 a 8 dagen

heb zelf hier nergens vermeld dat ik dit wetenschappelijk wil gaan aantonen met 2 planten .. :P

binnen 8 dagen weet ik meer te vertellen

 

chil dat je het leuk topic vind hoor en mijn tegenstrijdige berichten niet persoonlijk opvatten :(

 

de plant met de meeldauw in een ander topic is de real11smoker plant in mijn outdoor topic dan hebk al zo weinig planten en gaat die k*t plant ook nog eens moeilijk doen lol

zal blij zijn als de andere 2 planten geoogst zijn

 

Groetjes

 

Lol is het nog wel de moeite om dit topic verder te updaten het word toch al afgeschreven :)

 

grtjs

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat zal dit topic wel uitmaken of het bullshit is of niet

 

mith buster topic dus... :) ...

 

ja man.... maakt af hoor.... :P ...dr zijn al verlaten topics zat hier :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ja inderdaad zal het wel afmaken :wub:

 

ik begrijp wel dat er mensen zijn langs 1 kant die er totaal niet in geloven , ik test het zelf voor de eerste keer uit , begrijp me allemaal niet verkeerd ik wil jullie ook maar aantonen of het werkt of niet

er word zoveel over klieven gezegt dat je zelf niet meer kunt geloven wat er op het internet staat

 

maar binnen 8 dagen post ik hier een foto van dezelfde bud hier in het topic en zal ik jullie kunnen vertellen of het echt wel werkt of niet , ik zal hier zeker geen onzing gaan neerzetten dat het werkt terwijl er totaal niets te zien is

 

ben ook maar een grower die beetje wilt experimenteren :P

 

dus dit was de bud van vandaag die jullie binnen 8 dagen terug te zien krijgen in dit topic

 

gallery_34672_14468_1182214.jpg

 

Groetjes shining en ik maak de topic zeker af ! ik laat jullie niet in de steek hoor van mij ben je nog niet vanaf loooooool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal die houtje die je gebruikt maar goed gaan controleren die gaan echt super snel schimmelen als het vochtig blijft.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd...erg scherp :wub:

die houten pinnen kan je beter bij vampiers gebruiken :) .....heb ik ook gelezen op internet... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic van noname haze staat ook in dat hij klieft en daarmee een hoger gewicht behaalde dan de niet gekliefde planten zit uit reg zaad

 

Ik las dat het uit afrika kwam en ze het daar al heel lang doen , theoretisch gezien zou de plant altijd zijn best doen om te overleven ook met schade , echter in praktijk lijkt het mij onmogelijk om het simpel te kunnen aantonen want elke plant is toch weer anders door de omstandigheden .... plek klimaat grond bacteries insecten ect ook al is het een mm verschil of heeft een worm er door gekropen heeft dit toch zeker invloed op de plant dus indentieke omstandigheden met een indentieke plant bied nog geen zekerheid

 

Maar klief er op los ben zeer benieuwd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm interessant, ben reuze benieuwd of het werkt. Ik zelf geloof niet zo in martelpraktijken in de laatste 2 weken zoals uithongeren, verdrogen, klieven, verduisteren. Plant groeit en bloeit het beste als ie zich fijn voelt.

 

Er gaat een hoop mambojambo rond uit de hippietijd in wietland waarvan ik vermoed dat het gelul is maar we zullen het zien.

 

Mijn mening is datje je plant gewoon tot het einde goed moet behandelen. Beter voor zijn gezondheid> stress maakt gevoelig voor narigheid.

 

Dus test je scheel, maak foto's en vooral: uploaden hier. Misschien is er een fabeltje de lucht uit of bevestigd.

Ik zie u over 8 dagen :wub:

Ondertussen gaan we lekker door met :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

klieven is bovenal heel erg leuk om te doen .

en als half indonesie het doet who am i ?

dat is het zelfde as dat je zegt euh neu al die planten in de gebergten van afganistan overdekken zich met hars om zich tegen de vorst te beschermen dan zal dat ook wel een fabel wezen .

die jongens in indonesia staan dicht bij de natuur dus eh ?

je zou es wat meer naar ray mears moeten kijken .

en ook van ooh nee een smartpot een pot met triljoenen gaatjes allemaal flauwekul allemaal stress gaat echt niet werken .

je moet je hier ook weer niet te veel inlezen ,zelf doen en leren dat is all .

ik snap dat je als nieuw lid op dit forum een bijbel aan strenge leer uit je hoof moet leren voor je wat mag zeggen maar

ik ben van 2006 al lid ervan en zeg bijbel wat heb je dran ?

kom op zeg al die jungle aziaten een beetje voor jan joker lopen te klieven omdat we het hier allemaal zoveel beter weten arrogant !

klieven naar believen .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vreemd dat ze het in de kassen van het westland niet doen.

Ik zeg niet dat het onzin is, ik wil het eerst zien met eigen ogen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijkbaar veel menings verschillen hier over het klieven

had er al wel eens iets van gelezen, maar het zelf doen, zie ik niet direct zitten, krijg het al benauwd als ik moet knakken en buigen :wub:

maar als je het niet test kan je het ook niet weten en ben wel benieuwd naar de komende pic om de vergelijking te zien

 

succes ermee ssh :P hopelijk helpt het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over het nut(/meerwaarde) zal ik me niet uitlaten,heb het zelf ook nooit gedaan.

Het lijkt me wel iets om pas aan te beginnen als je wat meer ervaring hebt en de 'kneepjes' al grotendeels kent.

Maar nieuw is het nu ook weer niet :

Eentje gestart maar liefst 9 jaar geleden van toenmalige forumtopkennisverzamelaar Choppie.

:P

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit die topic blijkt er wel een verschil te zijn

blijf benieuwd naar deze

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zat met mijn mes bij de stam,

 

Maar kon het niet vond het zo zielig,

ik doe het maar niet heb gewoon het gevoel dat ik hem amputeert,

 

nee ik laat hem gewoon lekker staan

 

ga deze topic wel volgen,

 

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er een beetje het idee van een tuinslang voor me vanwege sapstroming. Stel je voor dat de stam een tuinslang is waar stromend water doorheen loopt als je die klieft loopt al het water erlangs :P

 

Er is denk ik wel eerder kans dat de stam breekt op de plek waar geklieft is, vooral als er al een beetje gwicht aan de plant hangt. Wees dus op je hoede met dat je de plant wel ondersteunt en niet zo in de wind laat wapperen geklieft en al.

 

Ik snap nog steeds niet waarom er niet een of andere bioloog een gen heeft ontwikkel waardoor er gewoon een kilo aan een stekje komt van 20cm hoog zonder vertakkingen...in 1 week.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...