Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MicroGrower9287

1 x White Widow (2 x 55 Watt T-Neon)

Recommended Posts

als je maar 1 plantje mag houden zou ik ook lang voorgroeien, dat je toch nog iet hebt :rolleyes:

en zet gewoon de lowryders er terug bij 1 plantje of 2 wat voor verschil maakt dat nu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat vandaag precies 7 dagen op 12/12 :rolleyes:

 

Zet m gewoon weer op 18/6 en ga het hele tentje vol groeien haha B)

 

@ kiki dat zal ik ook zeker proberen:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou hem beter op 12/12 laten staan dan na een week

Share this post


Link to post
Share on other sites

elmo had dit trouwens al eerder gezegd :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch leuk dat je enig compromis hebt kunne sluiten. Probeer het zo goed mogelijk te doen met die ene en als de tijd verstrijkt en je op je eigen benen staat later, kun je voor een vol tentje gaan. Ik ben echt blij voor je. En zeg haar dat het duurder is om er 1 te houden ipv een tentje vol. Misschien helpt dat een beetje?

 

 

groetjes WK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wk bedankt voor de reactie

 

de tent komt later zeker vol en niet deze tent haha :rolleyes:

 

Het gaat niet om de kosten maar het aantal planten en ze denkt dat een tent hebben illigaal is B)

 

 

Zal vanavond ff fotos posten :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

in NL mag je toch 5 plantjes houden of ben ik verkeerd?

tent illegaal en als je gaat kamperen slaap je toch ook in een tent :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kiki

 

5 plantjes word gedoogt, maar de woningbouwstichting denk er anders over :rolleyes:

 

Over die tent ik weet ook niet waar ze de wijsheid vandaan haalt B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Corrigeer me als ik 't mis heb, maar binnen onder een lamp mag sinds 2011 niet meer toch? Buiten worden 5 dames gedoogd meen ik.

 

Desalniettemin, het wordt wel gedoogd dat je tuinafval met pesticiden koopt bij je lokale coffeeshop. Als je dan wat wilt roken, liever iets waar je zelf bij was toen het groeide, zonder troep.

 

Maarja ouders.. Ze bedoelen 't goed.. Succes man

Share this post


Link to post
Share on other sites
Corrigeer me als ik 't mis heb, maar binnen onder een lamp mag sinds 2011 niet meer toch? Buiten worden 5 dames gedoogd meen ik.

 

Desalniettemin, het wordt wel gedoogd dat je tuinafval met pesticiden koopt bij je lokale coffeeshop. Als je dan wat wilt roken, liever iets waar je zelf bij was toen het groeide, zonder troep.

 

Maarja ouders.. Ze bedoelen 't goed.. Succes man

 

corrigeer me als ik het mis heb B)

 

Zakken vullen met 20x het loon van een gewone burger, wetten maken en ervoor stemmen, om nadien weer dezelfde wet teniet te doen door terug te stemmen.

 

Leuke legale criminelen die even gaan zeggen dit en datjes, en helemaal beneden in het duistere gedeelte illegale criminelen, beide doen ze hetzelfde zakken vullen met bullshit te doen op oneerlijke wijze.

 

En jij zit ertussen..en braaf luisteren??

 

Kom op, de reden dat mensen van de kerk vb zijn weggestapt..is dat het teveel hun leven ging leiden...Ra Ra Ra.

zoals ze in India zeggen : Same same but different :D

 

Jullie weten allemaal wat er gaande is...het probleem is alleen, de middenklasse en armen worden gestraft, en de legale en echte criminelen gaan vrijuit..

Ofwel luister jij braaf, naar ongerechtigheid..of je gebruikt je gezond verstand houd je mond en doe je ding, en val niemand lastig...

Meer moet dat niet zijn, en op een dag zitten wij allen fijn op een stukje ongerept berg omringd door mooie plantjes.

 

En er is maar 1 wet: be happy and chill out and keep your hands home

 

En laat zij maar in hun wetten end geld geloven, gemaakt in hun eigen illusies die naar nergens leiden, alleen oorlog en frustratie.

 

We know better right? :P

 

En je moet gewoon naar je ouders ook luisteren..vanaf dat je een kind hebt..krijg je een bescherm instinct..kijk dat kan je hun niet kwalijk nemen..maar je moet zelf ook niet overdrijven.

 

Als je moeder zegt..1 plant.. start dan met 1 plant..met de opbrengst ofzo, koop je mss iet leuk ofzo voor haar..en dan zien we wel verder..Goede wil en respect en laten zien dat je verantwoordelijk kunt zien=geven je automatisch meer opties. Uiteindelijk zijn je ouders ook kinderen geweest..jij moet gewoon bewijzen dat je verantwoordelijk kunt zijn en dan kom het allemaal goed.

 

Als je nu ineens nog een extra tent erbij zet, zal dit teleurstelling opleveren in je ouders, waardoor jij minder vrijheid en ruimte krijgt om je ding te doen..dit zal op zich dan weer teleurstelling voor jouw opleveren, want nu heb jij 'niks' omdat je teveel wou..en je zit nog eens met het gevoel dat het mss niet eerlijk is en dan word je kwaad...en zo krijg je ups en dows..omdat je kleurt buiten de lijnen van respect en gerechtigheid..als je kiest voor hebberigheid..dit gaat voor velen dingen op..niet alleen over je plantjes..

 

Dude ik zeur teveel..omdat mijn stash op is :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ david ik ga ervan uit dat ze het goed bedoelt ja haha :D

 

Ja volgens mij geld dat ook alleen voor buiten planten idd :D Ach ja d'r mag zoveel niet B)

 

Hier even wat foto's zonet gemaakt:

 

Heb de lamp wat scheef gehongen want de lowryders schieten nu echt de lucht in (heb nog geen plekje voor de lr's gevonden dus staan er nog pff :D )

gallery_35595_14751_921451.jpg

 

Toppen van de ww:

gallery_35595_14751_2132811.jpg

 

Paar plekjes op de bladeren :D Wat zou het zijn ik kan het nergens vinden??

gallery_35595_14751_2904378.jpg

 

Met z'n allen op de picture ;)

gallery_35595_14751_609113.jpg

 

Goed gegroeit sinds de vorige update he :D :

gallery_35595_14751_2989117.jpg

 

Volle bak in de 11 Liter pot:

gallery_35595_14751_1518289.jpg

 

Nog geen bladproblemen :rolleyes:

gallery_35595_14751_71982.jpg

 

WW nog een X van de zijkant:

gallery_35595_14751_1147656.jpg

 

gallery_35595_14751_428180.jpg

 

Temperatuur:

gallery_35595_14751_519923.jpg

 

Zo staan de zaken erbij :D

 

Heb nog steeds geen tekenen van bloei gezien bij de WW. Dit is de 8e dag 12/12 :P

 

Verder volgens mij weinig te melden ;)

 

Grtz

MicroGrower9287 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

even over het gedogen

 

er word niets meer gedoogd door de politie

zelfs plantjes van onder de 10 cm hoog worden meegenomen

buiten mag je ook niks

 

ja het mag totdat de politie komt want dan ben je alles kwijt binnen of buiten maakt weinig uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik mocht er 1 houden en de rest moest weg dat is de oplossing.. B)

 

Ik heb de ww ook maar weggedaan want 1 zo'n klein plantje is ook niks :lol:

 

Ik heb haar wijsgemaakt dat zaden kweken wel gewoon mag en heb nu dus 6 zaden te kiemen voor m'n eerste zadenkweek voor guerilla 2013 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

man wat zonde dus al je plantjes zijn weg ?

 

ik zou de ww in een grote bak gepot hebben en die tot eind 2012 laten groeien

1 januari in de bloei zetten..

maar je gaat nu dus helemaal opnieuw beginnen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ elmo

 

Je ga idd weer helemaal opnieuw beginnen

 

Ik zou eerst toen ik wist dat de lowryders weg moesten de plant laten groeien, maar dat wees je me af omdat ik de klok al een week op 12/12 had.

 

Ik dacht ga ook niet zo een tijd wachten op die paar grammetjes van zo'n mini white widow.

 

Dus vandaar jammer maar helaas

 

Gelukkig is het me wel gelukt om haar wijs te maken dat zaden kweken legaal is B) :)

 

Ze liggen in de watten hier....... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zonde je had er zo'n mooie staan :lol:

 

kon je ze niet gewoon overpotten in een grote bak ofzo dat op 1 plantje lijkt

 

echt zonde vind ik dit

 

en paar grammetjes

met heel veel geduld en goede verzorging kan er wel wat meer afkomen dan paar grammetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kiki

 

tja het is ook zonde en zoals je al zegt met heel veel geduld en dat heb ik dus niet want ik wil ook nog een zadenkweekje doen zoals je weet :verrygood

 

ik dacht dat ik dan niet genoeg tijd meer had :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tijd kan je maken en geduld moet je leren :verrygood

en genieten van die planten elke dag opnieuw van het begin tot het einde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...