Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

daddy Koul

wiet in duitsland?

Recommended Posts

Naar Zweden gaat ook , maar niet vanuit Nl......dat is een risico land voor hun :P <_< ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet doen, duitsers zijn erg vervelend wat dat soort dingen betreft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel grapig dat er nu een hele grote grens controle is op de a73 bij venlo .......

 

gewoon postzegel erop en veel plezier !!

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha gobru maar dan s t toch een acceptabel risico <_< 7 jaar kan is inderdaad lang maar kijk een stratenmaker zn rug gaat kapot heeft ie ook heel veel last van ....

 

en opsturen werkt prima overigens niet alleen met wiet als je t aandurft kan je alles door de postbode afgeleverd krijgen :P

ben een poosje met silkroad , blackmarket, en nog wat bezig geweest en nooit geen problemen mee gehad

 

suc6 iig

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duitsland is echt een no go om ganja mee te nemen!

 

Een vriendin van me had niks bij zich maar had nog thc in haar bloed... ja dreadlock dus dan ben je vrij snel het haasje met bloedcontroles. FKING 900 EU lichter!

 

Dus slecht plan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat goed zolang het goed gaat. de kans dat ze je naaien is vrij klein, maar als je net een fuik in rijd of je bent te opvallend tja dan kun je pech hebben en dan gaan ze onprettig doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha ja als je natuurlijk met je dreads rondloopt nog een paar ganja logo s op je jack en een grote prent van bob marley uprising op je jack hebt enzo ja

dan s t inderdaad niet vreemd als ze je aanhouden maar verbaast je dat dan nog ?

 

mooiste s met twee auto s gaan zet je in de ene auto je maatjes met alles erop en eraan dus die dreads en ganja logos e.d maar geen wiet ga je dr zelf achteraan keurig netjes

moet je eens opletten als je een fuik ofzo inrijdt wedden dat jij door mag hebben ze t veelste druk met je maatjes :P

 

nee maar zonder dollen na al die verhalen hier ben je ondertussen al zo zenuwachtig geworden dat een uitgestreken smoelwerk trekken als je wordt aangehouden al lastig is dus zou gewoon een mooi postpakketje maken hoor

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha ja als je natuurlijk met je dreads rondloopt nog een paar ganja logo s op je jack en een grote prent van bob marley uprising op je jack hebt enzo ja

dan s t inderdaad niet vreemd als ze je aanhouden maar verbaast je dat dan nog ?

 

mooiste s met twee auto s gaan zet je in de ene auto je maatjes met alles erop en eraan dus die dreads en ganja logos e.d maar geen wiet ga je dr zelf achteraan keurig netjes

moet je eens opletten als je een fuik ofzo inrijdt wedden dat jij door mag hebben ze t veelste druk met je maatjes :P

 

nee maar zonder dollen na al die verhalen hier ben je ondertussen al zo zenuwachtig geworden dat een uitgestreken smoelwerk trekken als je wordt aangehouden al lastig is dus zou gewoon een mooi postpakketje maken hoor

 

suc6

 

 

Behalve dat ze dreads heeft zag ze er vrij casual uit. Wat ik probeer te zeggen dat als ze ook maar iets vermoeden kan je al het haasje zijn als je uberhaubt thc in je bloed hebt.

 

Goede kans dat het goed gaat, maar zo niet dan hang je. Ik zelf zou het risico in duitsland niet nemen. Maar als je het toch gaat doen, wees creatief en slimmer als die duitse wouten! succes iig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

don't do the crime if you can't do the time..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou er in ieder geval niet mee naar thailand gaan, dan zie je de zon nooit meer.

Ik kan me een verhaal herinneren een man die een grammetje hash in zijn broekzak had vergeten, zelfs in de was mee gegaan en op vakantie ging naar thailand met dat grammetje in zijn zak wat die niet wist. Levenslang was de straf.

 

Ik denk dat je als Duitser minder opvalt in Duitsland. Die Duitsers houden er nogal van om Nederlanders te controleren omdat ze weten waar wij bekend om staan :P Ik spreek uit ervaring, ben al een paar keer van de weg geplukt omdat ik een Nederlands kenteken heb op mijn auto :wub:

 

Goed verstoppen anders niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap het niet....drugssss kan je overal bestellen via internet...ook in Duitsland.... :P

 

twas laatst nog in 1 vandaag......you name it.. heroine coke pille...meth...wiet...allessss

 

volgens mij willen je duitse vrienden een koopie :wub: en 0 risiko.......

ik zou het opsturen in een strijkzak ofzo....en in 8 x ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Medekwekers,

Adolf is niet meer aan de macht!

 

De tijden zijn ook in Duitsland aardig verandert.

 

Zodra het om een hoeveelheid gaat, welke voor eigen gebruik aangezien kan worden, gebeurt er vrij weinig.

Het wordt in beslag genomen en vernietigd.

Zelfs de "Bundespolizei" (vroegah "Zoll") heeft niet de zin en de tijd om voor alle wietkruimels een procedure op te starten.

Maar hier hebben wij het dan over 3 tot 5 gram.

(Circa 20 jaar geleden was hierover de eerste vrijspraak door een rechtbank in Lübeck)

 

Bij 20 gram is het een ander verhaal, dat zijn hoeveelheden welke verhandelt worden.

Hierbij treden zij ("Bundespolizei") dan ook met alle macht tegen op.

 

Nog anders zit het met de productie:

Tot een paar jaar geleden kende de duitse justitie geen verschill tussen productie van softdrugs en de productie van harddrugs.

Het strafmaat was dan ook minimaal twee jaar cel.

 

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites

adolf heeft niet meer de macht maar kijk om je heen en dan kan je maar 1 comclusie trekken... Hij heeft gewonnen. Buren die elkaar verraden, de gestapo wat ze vandaag de dag politie noemen zoeken naar wiet alsof ze toen de tijd naar joden zochten, de mensen verzieken met hun oproepen en trainingen hoe men iets moet herkennen, misdaad annoniem. Allemaal nazi-praktijken dus kijk uit wat u zegt.

 

Dat iemand dood is wilt niet zeggen dat die zijn sporen niet heeft nagelaten. Mensen zijn vies en ziek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het licht er volgens mij in duitsland aan wele regio je zit.

 

Ik ben ooit op vakantie met dooreis in duitland aangehouden.

Toen ze me zakken doorzochten vonden ze lege zakjes en vloetjes tippies :P

In de auto vonden ze 2 gram wiet en half grammetje hash.

Ze vroegen hoeveel geld ik bij mij had en kreeg precies genoeg geld voor de doorreis,

en kreeg netjes process verbaal en de bon ervan.

Een waarschuwing nog een keer en 5 jaar verbod in duitsland

en het koste mij 970 euries.

Tog een leuke vakantie gehad :wub:

 

Ik neem het nog steeds mee maar verstop het gewoon beter

 

Groetjes BUZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonder mn joint s voor mij niet echt een optie :) hou dr zelfs rekening mee met de vakantie planning e.d grote risico s lopen is ook niet echt een optie voor mij

naar duitsland en t vaste land gaat het gewoon mee of stuur k t vooruit.

 

en sommige landen moet je t inderdaad niet mee nemen zoals thailand s ook nergens voor nodig we zijn tenslotte Hollander wij hoeven meestal niet opzoek naar wiet als je t beetje goed aanpakt komt de wiet gewoon naar jou toe in landen waar je t niet kan meenemen :wub:

 

Nog nooit ergens zonder wiet/hash gezeten iig zelfs niet op het H.V.B hahaha vond zelfs eens mn wiet in de shampoo fles op t haagse veer :P

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

H.V.A is meestal wel genoeg voor handen inderdaad :P :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een jaar lang in duitsland gewerkt en elke 2 weken hash en wiet meegenomen. nooit aangehouden

 

geluk gehad denk ik

maar stoned was ik elke avond haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

man man man dr s ondertussen al zoveel gekletst over wiet in duitsland dat je net zo goed wat zaad op had kunnen sturen en daar een kweek op had laten zetten.

als je dan aankwam had je kunnen oogsten :wub: :)

 

Stuur t gewoon op en hou je van beetje spanning neem t dan gewoon mee :P

onder normale omstandigheden gaat t gewoon goed Maar luister gewoon naar je onderbuik gevoel meestal klopt t wel

 

suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben 3 maanden geleden aangehouden en moest k een bloedproef doen en speeksel test waaruit bleek

dat ik geblowt had

en vorige week kreeg ik een brief thuis dat ik ff 802 euro moet betalen

en 4 maanden nie in duitsland rijden

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu weet ik niet hoe het met jullie zit maar als ik in een vreemd land word aangehouden , en ik krijg later een boete in de bus , die ga ik dus echt niet betalen . no way

laat hun maar brieven sturen , ik ben niet verplicht om die boete te betalen .

 

 

 

Niet betalen

U kunt de buitenlandse autoriteiten verzoeken om de aan u toegezonden brief en bijbehorende gegevens in het Nederlands te laten vertalen. Dit kost de autoriteiten in veel gevallen te veel geld en moeite, waardoor vaak (vooral als het bedrag van de bekeuring relatief laag is) wordt afgezien van de boete, waardoor u niet hoeft te betalen.

Voor hulp bij deze procedure kunt u terecht op http://www.bezwaarbekeuringbuitenland.tk . Hier is ook een voorbeeld brief beschikbaar die u kunt gebruiken.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou :wub: ...ik betaal mijn duitse bekeuringen... wel....ik wil geen gezeik... :)

 

en punkte versammelen heh :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja ben ook eigenlijk wel gewend dat als k gepakt wordt niet te gaan mauwen maar als k ergens onderuit kan komen zal k t ook niet laten :P

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
stelletje smokkelaars! :P

 

 

ik wil geen gezeik... als ik een weekie wil skieen :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...