Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Alex_tr

Wietbomen in beslag genomen...

Recommended Posts

De politie heeft in een achtertuin in Waddinxveen vijf uitzonderlijk grote wietplanten gevonden. De eigenaar had de planten in een kas staan. Ze waren uitgegroeid tot bomen' van 2,70 meter hoog en 1,60 meter breed.

 

Aan de planten zaten bijzonder veel toppen, aan één van de planten werden er meer dan 2500 geteld. De planten zijn in beslag genomen en vernietigd. Naar de eigenaar is een onderzoek ingesteld.

 

In Nederland wordt de kweek van vijf wietplanten gedoogd. Het is echter niet toegestaan om meer dan 30 gram wiet in bezit te hebben

 

 

bron crimesite

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zuur B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel raar dit, vorig jaar was juist de uitspraak (zie link hierboven) dat het niet uitmaakt hoe groot de plant is, als het er maar 5 of max waren en geen overlast gaven.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

B) Een echtpaar in Uden oogstte 6712 gram van vijf planten. :)

Da's wel érg veel! Zouden ze het totaal nat gewicht van alle planten bij elkaar hebben getelt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind het maar wat dom je mag wel 5 planten hebben in nederland maar niet in bezit zijn van 30 gram .. hoe kan je nou weten op voorand hoeveel weed er aan je plant gaat groeien domme wouten B)

en 2500 .. :) eerst zien dan geloven als vind maar beetje vaag allemaal hier in belgie kennen ze nog niet het verschil tussen een cactus plant en een weedplant ... lol

 

Groetjes ssh

Share this post


Link to post
Share on other sites
erg zuur ja!

 

maar zulke dingen zijn ook all eerder gebuert, en nog "goed" afgelopen ook.

 

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws...en-kweken.dhtml

 

 

26-04-2011.. da was vroegah zo ja.

 

idd dit is de stand per 1 juli 2011.... B)

 

lees en huiver...

http://www.wietforum.nl/5-planten-en-minde...CKO-t83519.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan dus zonder problemen de gok wagen, als je genaaid word heb je niks verloren, alleen wat je had kunnen hebben. Eigenlijk niks dus, snappie B)

 

Greetz! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2500 toppen aan 1 plant ??????????? B)

 

 

met name de reden dat ik hem heb gepost, lijkt mij zeerrrr sterk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vind het maar wat dom je mag wel 5 planten hebben in nederland maar niet in bezit zijn van 30 gram .. hoe kan je nou weten op voorand hoeveel weed er aan je plant gaat groeien domme wouten B)

en 2500 .. :) eerst zien dan geloven als vind maar beetje vaag allemaal hier in belgie kennen ze nog niet het verschil tussen een cactus plant en een weedplant ... lol

 

Groetjes ssh

 

 

Heb ze bij mij ook aan de deur gehad 2 jaar geleden... kwamen aan in men voortuin en zeiden:" Oh ik zie het al hier staat het,.." Dit was dus een selder plantje van 50 cm...

I kid you not, zo hard zijn ze dus op de hoogte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het wordt tijd dat die 5 plantjes gewoon mogen blijven staan

 

kan de politie eens echte boeven gaan vangen ipv plantjes uit de grond trekken

de politie staat zo voor lul ...

 

en dat weten ze zelf ook ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietbomen bestaan niet;

 

Juriprudentie van de hoge raad uit 2000.

 

Op basis van een aanwijzing uit 2000 oordeelt de Hoge Raad dat het telen van niet meer dan vijf hennepplanten niet strafrechtelijk wordt vervolgd, als er geen sprake is van bijzondere omstandigheden en de teler tijdig afstand doet. "De hoeveelheid en het gewicht van deze meet vijf planten verkregen hennepopbrengst doen niet ter zake."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vind het maar wat dom je mag wel 5 planten hebben in nederland maar niet in bezit zijn van 30 gram .. hoe kan je nou weten op voorand hoeveel weed er aan je plant gaat groeien domme wouten :P

en 2500 .. <_< eerst zien dan geloven als vind maar beetje vaag allemaal hier in belgie kennen ze nog niet het verschil tussen een cactus plant en een weedplant ... lol

 

Groetjes ssh

 

 

Heb ze bij mij ook aan de deur gehad 2 jaar geleden... kwamen aan in men voortuin en zeiden:" Oh ik zie het al hier staat het,.." Dit was dus een selder plantje van 50 cm...

I kid you not, zo hard zijn ze dus op de hoogte.

 

Maak dat de kat wijs

Toen ze bij min binne. Vielen kon meneer agent precies met deze woorden vast stellen

8 planten in vegatieve fase waar 2 bloei beginnen te tonen

2 planten volop in de bloei

 

Waar heeft u uw steken vandaan en waar komen de assimilatie lampen vandaan

 

Waarop agent 2 hem in de rede viel , meneer dit zijn zaad planten ziet u aan de gelijke zij takken

 

Khad toen adh47 en white widdow en bleuwiddow

 

Op dit soort aantallen zijn de kosten hoger dan dat het ze opbrengt 10 man politie door me huis voor 8 planten hadden ze netzogoed zelf de potten mee kunnen nemenaar nee moet mannetje 11 en 12 voor komen

Omtekijken hoeveel wat gloeilampen ik erboven had moest nummer 13 komen

Tyfus honden zijnhet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...