Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Green_poison

Vraagjes over sugarpunch.

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben even gestopt met plantjes houden. (reden waarom is onbelangrijk, nee niet gepakt ofzo)

 

 

Nu zou ik dus de eerst volgende ronde sugarpunch willen zetten.

 

Maar zit hier nog met een paar vragen; Vooral omdat ik nog niet echt haze achtige soortjes heb gehouden. Maar een tweetal keer jaartje of 6 terug.

 

In een tentje van 120x120x200 (cm) zou ik er 9 willen zetten.

 

Vraag1: Hoe lang (grote) zou ik ze best laten worden zodat ze niet me tentje uit groeien. Bv: een 20cm hoog en dan omschakkelen naar 12uur licht?

 

Vraag2: Klopt het inderdaad dat ze gevoelig zijn voor te veel aan voeding?

 

Vraag3: Als ik het goed begrepen heb groeien ze nog een 5 tal weken door na omschakkeling naar 12 uur licht?

 

 

Alvast bedankt.

 

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

kerel ,

 

een haze laat je een dag of 5 groeien . waarvan je de eerste 2 dagen 24 uur licht aan hebt staan ivm wortelvorming .. dan toppen dan nog 2 dagen 18-6 dan de klok om .tot ze een cm of 15 zijn .

dan moet je echt om ! haze groeit nog een dikke 3 weken door ...met een dikke 7 cm per dag door ... dus wees optijd !!

 

haze kan heel goed met schrale voeding ... zorg voor een goede ph en overdrijf niet !!!

liefst met een haze achtige 1 dag voeding en de volgende dag alleen afgezuurd water .

overschot aan voeding verneukt de haze echt !

 

vooral in de eerste weken genoeg water !! veel meer dan voeding .... misschien maar 2 x in de week voeding en de rest water.

 

laatste weken ... goede topvormer pakken MAAR vooral weer niet overdrijven !!! neem bv 2/3 van de aanbevolen hoeveelheid .

ze zullen dan geen tekorten vertonen maar wel lekker doorknallen !

 

laat ook in de laatste 2 weken de kachel uit snachts ! .... plant kan zelf heel goed overleven !! alleen maar winst !!

 

hoop dat je hier wat aan hebt !!

 

GroeneGroet ,

 

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

met de sp 600watt 2week 18/6 dan 10week 12/12 , kwa voeding kan hij veel hebben , voeding lusten ze wel en kunnen ze ook goed tegen

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx

 

Zou uit stek vorm zijn dat ik vertrek, stekken zullen dan +- 15 cm zijn.

 

Kapje kan er dicht op +- 20 cm adhust a wing met heat spreader.

 

@pacman83: zijn ze dan niet al te groot omdan na 14dagen pas om te schakkelen?

Zou 7 dagen beter zijn dan of?

 

 

 

 

groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb geen ervaring met stekken , maar is het niet zo dat een stek veel minder hard doorgroeit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pacman83: Heb ook niet echt veel ervaring met stekken normal altijd van uit zaad.

Vorige ronde was skunk uit zelf gemaakte stekken en deze groeide ook nog behoorlijk door.

 

 

 

Groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

 

Wou jullie even laten weten dat ik tijdje terug een sugarpunch had laten ontkiemen om als moeder te gaan gebruiken.

 

Maar wegens omstandigheden is de ronde niet door kunnen gaan.

 

En ik zat toevallig meteen beperkt aantal stekken ervan hiervan heb ik er 1van in bloei laten gaan. Dit was tijdens de vorige ronde super skunk.

 

Dus heb ik deze overgezet naar mijn stek tentje op 12uur. (begin zichtbare bloei.)

 

 

En wat had ik nu al een paar weke opgemerkt...............................................

JaJa het is dus de roze/paarse pheno ervan.

 

Dat is echt wel geluk hebben van al de zaadjes sugar punch die ik heb liggen dat ik de paars/roze pheno er uit kies.

 

 

Groete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is hij duidelijk roze (buds) zal hij klein blijven en zeer kompact zijn met 10 weken heb heb je +- 70% bruine trichompjes

Is het compleet paars heb ik 1x mee gemaakt , dan is zal het niet dik worden zoals de roze bud maar ook deze is een snelle afbloeier :wub:

 

Mooi gekozen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@pacman83: Meer naar de paarse kant op maar donker paars.

 

Dan gaan ze minder produceren? Of begrijp ik je verkeerd.

 

Als het minder dikke toppen worden is het niet zo erg als het gewicht maar goed is :P

 

 

Groete

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan word het gokken voor mij wat je hebt en daar schiet je ook niets mee op , gewoon lekker laten bloeien en zien wat het word :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...