Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
criticalwidow

5 x Shiva Haze

Recommended Posts

Wat heb jij een leuke hobby ;)

 

eigen niet veel anders te zeggen dan dat het er gezond en mooi bij staat :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn we weer .....

 

 

@krasi: Ik ruik ze al hoor ;) het is idd een heerlijke geur :)

 

@pac: Idd een leuke hobby pac alleen staan ze er niet meer zo gezond bij helaas :P

 

 

Pics:

 

gallery_27271_14691_1761172.jpg

gallery_27271_14691_65576.jpg

gallery_27271_14691_2540427.jpg

gallery_27271_14691_462914.jpg

gallery_27271_14691_3426705.jpg

gallery_27271_14691_113684.jpg

 

Helaas hangende gele groene bladeren gespot bij de middelste plant en weet niet hoe dat komt.

Ze krijgen genoeg te drinken (1,5ltr om de dag) ik begrijp er niks van :tu

 

gallery_27271_14691_1556269.jpg

 

 

De bovenste bladeren zijn gewoon mooi groen maar de onderste zijn dus echt niet om aan te zien...

WTF ken ik hier nog aan doen? Misschien alles wegdieven??

 

 

Gr Cw

 

 

 

Ps. Ze staan nu 4 weken op 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat mooie kant op , zou wel dieven ja , gaat er ook meer energie naar de toppen die wel licht krijgen ;)

ff wachten wat anderen zeggen

groeten pac :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dieven kan idd, maar toch lijkt `t alsof ze dorst heeft, 1,5ltr per dag in de volle bloei om de dag is niet echt veel hoor, lift je de potten ook voor het wateren?

Ze krijgen al wel leuke toppen :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey cw,,

 

van boven ziet het er lekker groen uit.. had bij mijn sj's ook tijdens de bloei van zulk blad eronder in zitten.. die waren toen ook wat muffig.. heb ze er toen gewoon tussen uit gehaalt.. en daar bleef het ook bij,

 

laat die toppen maar knallen...

 

greets gupsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie plantjes man

 

die blaadjes onderin heb ik ook last van met scroggen, lijkt mij dat ze dan geen licht krijgen..

ik zou zelf niet dieven in volle bloei, die blaadjes vallen vanzelf wel af, maarja meningen verschillen

 

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch maar wat meer water gaan geven dan.... denk ik.

Het is eigenlijk alleen de middelste die dit heeeel erg vertoont de andere hangen een beetje maar zijn niet geel.

Ik zal het effe in de gaten houden en dan maar toch 1,5ltr per dag gaan geven.

Gisteren maar 1 liter gegeven omdat ik met mijn vinger even gevoeld had in de aarde en zo droog stonden ze nou ook weer niet :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

He CW,

 

Heb je geen tensio? Dan kun je uitsluiten of het aan de hoeveelheid water ligt.

Bij mijn sp'tjes heb ik het ook een klein beetje onderin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen :lol:

 

 

@greenstein:

 

Nee gast ik heb nog steeds geen tensiometer, ik til gewoon de potten op normaal gesproken maar ik sla wel eens een dag over en denk dat het daarom komt :lol:

 

 

@topic:

 

 

Het gaat allemaal weer zijn gangetje hoor :lol:

Even goed watergegeven en de potten zijn weer op gewicht :)

 

gallery_27271_14691_2413181.jpg

gallery_27271_14691_156784.jpg

gallery_27271_14691_742819.jpg

gallery_27271_14691_2910018.jpg

gallery_27271_14691_2954658.jpg

gallery_27271_14691_1837759.jpg

gallery_27271_14691_2697154.jpg

 

Vandaag maar weer wat bac meegegeven en zal vandeweek ook weer wat bacto meegeven.

Nu ruik ik echt een lekkere zoete geur uit dat tentje komen... ik denk dat dit toch echt de zoetste is die ik heb gehad samen met de SP.

Ondanks de vergeling ben ik toch zeer tervreden met deze ronde tot nu toe :)

Ben ook zeer benieuwd of ik mijn vorige ronde zal gaan overtreffen met 5 dames en zonder scrog, nog een week of 4 te gaan.... ik zeg knallen!

 

See Ya!

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

CW, lekker hè die geur, gaat z`n gangetje bij je, geen waterbeurten overslaan, dat is niet echt aardig van je :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi, idd super die geur! Je komt met het watergeven natuurlijk langs de toppen af en toe en dan ruik ik automatisch ff aan mijn handen echt heeeeerlijk :lol:

 

Even een vraagje tussendoor, Sommige zijtakken met toppen kwamen tegen zijkant van de tent aan en kreeg je een plat aanzicht (ik hoop dat je weet wat ik bedoel) :lol:

 

Deze takken kon ik dus ook niet door het net halen vandaar dat ze nu tegen de reflecterende kant van de tent aandrukken.

Voor de zekerheid heb ik deze takken/toppen dmv een lange ty-rip ervan af weten te houden.

 

Dus met andere woorden geen tak of top komt nu ergens tegenaan.

 

Maar maakt het eigenlijk wat uit of de toppen ergens tegen aan komen? Ik denk van wel namelijk want het zou volgens mij heel rotgevoelig lijken en ook denk ik dat het niet goed voor de bloei zou zijn... Kun jij dat beamen of heb jij een andere visie :lol:

 

Ps iemand anders mag natuurlijk ook reageren he?

 

 

Groetjes Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey cw

 

 

Ziet er goed uit mooi toppenveldje,ik zie hier en daar wat lege spots maar over het algemeen een mooi

en gevuld tentje..

 

Wat je vraagt over ergens tegen aan staan,mijn hangen soms wel is tegen de muren,dacht dat het altijd hinder kon ondervinden...heb er zelf nooit iets van gehad...

Denk wel als er toppen teveel op elkaar drukken dat je dan wel snel rot kan krijgen of schimmels..

Je dames zijn nog groen van kleur.... :lol:

 

Keep up the good work!

 

Bc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bgrijp wat je bedoeld, ik heb het zellf ook bij 1 plant, als ze ergens tegen aan steunen is het niet zo`n ramp, maar wanneer ze platgedrukt worden is de kans op narigheid groter, ik heb het verholpen met een stok en touw :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hewwoow :lol:

 

@Krasi & Bubble cheese :

 

Ik ben blij dat jullie de uitleg begrepen :D

Zoals ik al zei heb ik het verholpen dmv een ty-ripje :D

 

 

Fotoossch! :

 

gallery_27271_14691_2686603.jpg

gallery_27271_14691_2107438.jpg

gallery_27271_14691_1068640.jpg

gallery_27271_14691_1216284.jpg

gallery_27271_14691_127929.jpg

 

 

 

Er zijn echt een paar mooie toppen in de maak hiero :lol: :lol:

Nog ruim 3 weken te gaan! :rolleyes:

Kom op nou ....... AANDIKKEEEEEENNNNN!!! ipv Hamstereeeen :lol:

 

 

 

Laterzz Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen :rofl

 

 

Even een vraagje tussendoor....

Ik wil de volgende ronde wat uittesten qua voeding en ga daarvoor alle 2 de tentjes gebruiken.

 

In de grote tent: 5 x Mad Kush met de vertrouwde bio sannie voeding op 18ltr potten

En in deze tent : http://www.greensell.nl/a-26005623/complet...t-minimax-evsa/ wil ik ook de Mad Kushjes gaan kweken maar dan met de aptus voedingslijn hier rechtsonder op de foto: gallery_27271_14691_305431.jpg

 

Nu zit ik met een aantal vragen:

 

Welke potmaat zou het beste uitkomen voor het kleine tentje.

Vanwege de beperkte hoogte gelijk op 12/12 zetten na ontkiemen.

En hoeveel potten is het meest gewenst in de kleine tent.

En is toppen nu juist noodzaak ivm de beperkte hoogte of juist niet! :lol:

 

Ik zat zelf te denken om 5x 6ltr te nemen en deze na 3dagen voorgroei op 12/12 te knallen ivm de hoogte 60x60x140

Ik ben dus ook niet van plan om ze te toppen ini dit tentje omdat ze niet echt de breedte in kunnen.

 

Met deze setup hoop ik ruim 100gram aan dikke toppen te kunnen oogsten met de minerale voeding van aptus :)

 

 

Iemand tips voor mij over hoe of wat ik beter kan doen? Ik hoor het maar al te graag :rofl

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleine tentje kan je het beste 4 smartpotten inzetten

met 4 planten . krijg je em mooi vol

 

je kan er ook 9 x 6.5 liter potjes inzetten :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

And Elmo knows micro, hij een een ware micro guru :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die smartpotten 4 x 15 liter is het mooiste in een 60x60 tentje

voor wat jij wil :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Elmo, :rofl

 

 

Dan gaan we alvast 3 smartpots bestellen want 1tje van 15ltr heb ik al :rofl

 

 

 

ON:

 

Zaterdag ff een fotoshoot van de 5 dames....

Ziet er al veelbelovend uit met nog minimaal 2weken te gaan :lol:

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die aptus is geen echte voedingslijn maar zijn stimulatoren (soort wortelstimulator, topbooster,.. ) en toevoegingen (Ca, Mg, N, K) maar zijn als toevoeging op een willekeurige basisvoeding. Ik heb zelf ook zo een testsetje van aptus gekregen bij puk support en gebruik deze nu als aanvulling op het voedingsschema van sannie (myco, bacto, buffertabs, bac bloeivoeding).

 

Het is mijn eerste kweek en zit ook nog maar 4 weken ver dus kan er niet veel zinnig over vertellen. Achteraf zal ik ook moeilijk kunnen vertellen of het een meerwaarde geweest is aangezien ik geen vorige kweek heb om mee te vergelijken.

 

Het zou wel leuk zijn moest je een test doen in je 2 tenten om te kijken of dit een meerwaarde is: 1 tent puur sannie's methode, 1 tent sannie's methode + aptus.

 

Aptus is redelijk duur in aankoop omdat het zo geconcentreerd is, dus ik ben wel benieuwd of het de investering waard is :lol:

 

succes nog met de laatste weken, ziet er mooi uit!

protput

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo cw ziet er goed uit gozer, :rofl tijdje niet gekeken :lol:

 

Dat ze lekker mogen aan dikken :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aptus is redelijk duur in aankoop omdat het zo geconcentreerd is

 

Dan is het dus niet zo duur, omdat het zo geconcentreerd is gebruik je minder en gaat het langer mee :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Protput,

 

 

Thanks voor de info gast :rofl

Die van mij komt namelijk ook bij puk vandaan en wist even niet zo wat ik er mee aan moest :lol:

Vandaar dat ik m wilde gaan testen.

 

Ik ga het dan ook idd zo testen hoe jij het beschreef in je post.

In het ene tentje alleen bio-sannie en in het andere tentje bio sannie met de toevoegingen van aptus.

Ben dan ook idd zeer benieuwd of het een meerwaarde zal hebben.

 

@Randax:

 

 

Ja ik miste je al een tijdje gozert ben blij dat je me weer gevonden hebt :)

Kom zaterdag avond maar weer ff kijken dan staan er nieuwe foto's op met hele mooie toppen erbij....

 

 

 

@krasi:

 

 

Jij bent hier voor mij de man die mij zal vertellen wat ik het beste kan doen...

Ik kan het doen zoals ik en protput hierboven hebben aangegeven, of ik probeer het met een Gold Label special mix en daarop dan de Aptus lijn voor gebruiken.

 

 

 

Ik hoor het wel mensen :rofl

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

CW, het kan op beide manieren, gewoon op een Goldlabel grondje, aan het begin de N-boost en Ca/Mg boost, en K-boost, later in in de bloei de K-boost, P-boost en de Topbooster, of icm Sannies en Bac, alleen dan minder van alles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...