Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

pacman83

Project x Haren

Recommended Posts

Er wordt nu in de media verwezen naar allerlei partijen, wie er schuld heeft enzo.

Er is maar 1 schuldige, dat is diegene die geweld gebruikt.

Dat daarbij de gemeente te kort schiet in zijn afhandeling, dat is een 2e punt.

 

De schuldige(n) zijn de mensen die ervoor kiezen om andermans spullen te slopen en een bejaarde ernstig te mishandelen.

 

En de argumentatie van "er was drank in het spel, daarom waren ze zo agressief" dat is ook bullshit, iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag. Alcohol of niet, je begint er immers zelf aan.

 

Waarschijnlijk was het met wiet anders geweest, maar dat doet niet ter zake.

Als iemand zich misdraagd, dient hij/ zij ter verantwoording worden geroepen, onder invloed of niet. Er is geen verschil.

 

Doet me denken aan dat drama toen bij Hoek van Holland, met die strandrellen. Die jongen die toen is geraakt door een politiekogel.

Drama is er niet minder om, maar wat deed hij daar nog? Elk normaal denkend mens had allang naar huis gegaan lang voordat de politie begon te schieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mensen die daar heen zijn gegaan, puur voor de vernielzucht, sorry maar vind het gewoon zielig voor ze, hebben ze geen leven ofzo? Als het bij hun in de buurt gebeurt, dan staan ze met de bek vooraan, hoe dit heeft kunnen gebeuren. Maar wanneer ze ergens heen gaan, voor de vernielzucht, dan is dat ineens de normaalste zaak van de wereld.

 

Neem een joint van plaats drank, dan was het gezellig gebleven. En inderdaad gemeente Haren en Politie waren al veel eerder op de hoogte. Alleen ze hadden gewoon het besef niet, waar vernielzuchtige mensen tot toe in staat zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de beelden gezien voor zover op het nieuws en het is gewoon een lachertje, ze kunnen die blagen niet eens aan met een zooitje ME bikkels!

 

Het is dat de camera erop stond dat zo'n ME kneus een gestruikelde "feestganger'' een schop gaf, hij zou er zelf bijna van omver vallen, als de camera er niet bij was geweest was die verrot geslagen om niks door 7 van die mietjes. Ik dacht dat die lui vechtsport training kregen en alleen al aan de techniek van de trap is te zien van niet.

 

Zielige figuren en dan het opperhoofd van de lokale politie trots lopen te vertellen dat ze de nodige maatregelen getroffen hebben :P

 

commedianten zijn het die jongens in het blauw B) :) :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Alleen ze hadden gewoon het besef niet, waar vernielzuchtige mensen tot toe in staat zijn.

 

 

Sorry maar dat is toch echt de grootste onzin , we zijn niet van gisteren toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toen de sfeer in Haren vrijdagavond grimmig werd, is met medewerking van politie en gemeente toch nog geprobeerd een feestje te bouwen. Dat vertellen jongeren die naar de voetbalvelden aan de Oosterweg waren gestuurd.

 

Omstreeks half negen heeft een particulier daar een geluidsinstallatie opgebouwd. Volgens jongeren die met hem spraken deed de man dat in overleg met gemeente en politie. Elektriciteit werd echter pas omstreeks half elf geleverd; een politiebus bracht een aggregaat. En toen was er dus toch muziek op het veld, maar erg druk werd het niet.

 

Burgemeester Rob Bats van Haren besloot vorige week dat jongeren vrijdagavond bij aankomst in Haren naar het sportpark zouden worden verwezen. Daar wilde de gemeente echter niets organiseren, mede omdat de veiligheid niet kon worden gewaarborgd.

 

De politiewoordvoerder verwijst in deze kwestie naar de gemeente. En de gemeente kon zondag geen verklaring geven.

 

bron rtvnoord

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er wordt nu in de media verwezen naar allerlei partijen, wie er schuld heeft enzo.

Er is maar 1 schuldige, dat is diegene die geweld gebruikt.

Dat daarbij de gemeente te kort schiet in zijn afhandeling, dat is een 2e punt.

 

De schuldige(n) zijn de mensen die ervoor kiezen om andermans spullen te slopen en een bejaarde ernstig te mishandelen.

 

En de argumentatie van "er was drank in het spel, daarom waren ze zo agressief" dat is ook bullshit, iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar gedrag. Alcohol of niet, je begint er immers zelf aan.

 

Waarschijnlijk was het met wiet anders geweest, maar dat doet niet ter zake.

Als iemand zich misdraagd, dient hij/ zij ter verantwoording worden geroepen, onder invloed of niet. Er is geen verschil.

 

Doet me denken aan dat drama toen bij Hoek van Holland, met die strandrellen. Die jongen die toen is geraakt door een politiekogel.

Drama is er niet minder om, maar wat deed hij daar nog? Elk normaal denkend mens had allang naar huis gegaan lang voordat de politie begon te schieten.

 

Ben het hier ook mee eens,

Media bestaat al langer dan een tijdje en we weten allemaal wel hoe het gaat, dat zij de aandacht vergroten is al langer bekend.

De schuldige zijn gewoon die achterlijke relschoppers.

En dat er drank in het spel is hoeft van mij niet eens genoemd te worden... niks is een reden voor zulke vernielzucht en dergelijke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

om 11uur kon ik nog haren binnen komen althans met een omweg alles afgesloten maar toch neit alles erg slecht ik ben er heen geweest om het eens te zien en mee te maken.. maar schaam me diep. moet je na gaan als je wel iets hebt gedaan dan moet je schamen. dat die smerissen klappens tenen krijgen vind ik niet erg maar de spullen van hart werkende mensen slopen stelen etc is slecht, ook heb ik Prem(dikke neger tv) op debat van Ned2 horen zeggen het waren alleen maar boerpummels en geen Marokanen.

 

dat klopt die marokanen stonden stiekem in een straatje om mensen die naar huis gingen klappen te geven en spullen af te pakken met namen telefoons.

 

eerst volgende Project x feest neem ik een Vuur wapen mee en zal elke marokaan of turk die iets doet afknallen aangezien de politie op zn avond toch niks doet.

 

 

schande!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie van jullie gaat heen?.. met andere woorden; wie van ons is kansloos genoeg ?

 

ennu die filmpjes van de AH die gesloopt werd dat waren marrokaantjes/turkjes hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...