Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

homegroweman

12 x nevilles haze 4 x ww onder 2 x 400 w

Recommended Posts

hey conan

 

wel bij mij staat er op het kaartje waar de zaadjes aanhangen 8 - 9 weken bloei op maar ik reken al 10 weken kunnen er 11 worden maar ik verwacht dat het daar wel ophoud afwachten natuurlijk ,, ik heb mijn planten al zeker getopt zodanig ze niet te hoog gaan maar of dit lukt is afwachten :)

 

alvast succes met je opzet :)

 

groetjes homegroweman

 

mrWeed

 

he bedankt man !!!! :wub: nu nog even geduld en de mooiste momenten komen eraan B) (als het gaat hoe ik hoop dat het zal gaan ) :P

want ik heb totaal geen ide hoe ze verder gaan dus afwachten :(

 

groetjes homegroweman

 

nog wat informatie

ik heb gisteren 800 ml water gegeven met canna rhizotonic 40 ml op 10 l water

ik heb tot hiertoe nog maar 1 keer canna vega gegeven waarschijnlijk geef ik dit nogmaals de volgende waterbeurt

temperatuur water op 20 gr

temperatuur tent : lamp aan 27 gr - lamp uit 19 a 20 gr

luchtvochtigheid : lamp aan 45 % - lamp uit 60 tot 70 %

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOi!

 

Die zijn mooi klaar voor de bloei!

Zien er goed uit man,ben benieuwd hoe je het ervan af gaat brengen met die nhaze..

 

Planten staan er supermoooi bij klaar voor de dikke toppen zeg maar....

 

Good luck!

 

BC :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi HGM, ik ben ook aandachtig aan het meekijken hoe je die Neville`s de bloei door helpt, prachtig soortje :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Héy HGM,

 

Leuk om weer eens een Neville op te zien opgroeien dus ik ga dit volgen maar ook om te zien hoe de Ww's hun kopjes boven water proberen te houden.

 

Een tip waar je eigenlijk niks meer aan hebt is dat je de NH een weekje eerder de bloei in had moeten gooien en de WW's wat langer had moeten laten groeien en dan weer terug tussen de Nevilles zetten.

 

Normaal moet de NH minimaal 14 weken bloeien dus ben benieuwd hoe lang deze moeten voordat ze klaar zijn.

Een stek van de Neville is trouwens eerder klaar dan ééntje uit zaad, scheelt ongeveer 3wkn.

 

Succes gozer, op naar een lekker wietje !

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey bubbe cheese

-------------------------

bedank man supper :wub:

laten we hopen dat ik ze de ganse ronde zo gezond kan houden

 

groetjes homegroweman

 

 

 

hey krasi

------------

wel ik ben zelf enorm benieuwd hoe ik deze er ga vanaf brengen :(

 

is eens iets anders dan kleinere plantjes ! niet dat die slecht zijn maar dit is toch meer een uitdaging voor me B)

 

groetjes homegroweman

 

 

hey no-zem

---------------

 

:P

 

wel ik ben zelf enorm benieuwd hoe dit eigenlijk allemaal gaat uitpakken

 

maar inderdaad ik had beter de ww nog even laten staan op 18/10 ,,,,,,,eentje heeft nog 24/24 gekregen tot ze op 12/12 zijn gegaan maar wegens gebrek aan plaats kost ik eigenlijk niet anders,,,,,,,,, hiervoor zal ik de nodige maatregelen treffen zodanig ik dit de volgende keer zal kunnen toepassen :P bedankt voor de raad man supper :)

 

 

groetjes homegroweman

 

 

ps : bedank he mensen voor jullie medeleefde voor deze plant en alle hulp natuurlijk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu komen de lekkere toppen.....ik ga erbij zitten en :P

Veel succes met de bloei HGM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Mr. Homegrown,

 

Egt gruwelijk dat je dit gaat doen! Weer een topic wat ik met plezier zal gaan volgen :P

 

Neville's Haze blijf ik de allerlekkerste wiet vinden die ik ooit in mijn leven geblowed heb! En dat zijn toch heel wat soortjes geweest :)

Vroeger haalde ik die wel eens bij 'T Oermalijn in Tilburg, heerlijke smaak en knetter high werd je van die swea, bijna psychedelisch te noemen :D Een vriend van een vriend heeft die eens buiten gehad, voor toch een redelijke groep mensen waar ik vandaan kom is dat nog altijd de nummer 1 tot nu toe, waar vind je tegenwoordig ook iemand die Neville's buiten aandurft, binnen ga je al helemaal een prachtig wietje krijgen, alleen zal t een stukje langer op zich laten wachten dan normaal :P

 

Ik denk dat je WW's in het niet gaan vallen, aangezien je Neville's nu al groter zijn :D

 

Ik ben al best lang geleden een topic tegengekomen met iemand die de kast ook vol had staan met Neville's, volgens mij uiteindelijk 19 weken 12/12, maar wel uit zaad.

 

Een voorproefje voor jezelf en anderen :)

 

gallery_32576_13143_64956.jpg

 

:P

 

Uiteindelijk de tent vol:

 

gallery_32576_13143_32974.jpg

 

1 dame:

 

gallery_32576_13143_71862.jpg

 

Fantastische unieke planten om te zien toch?

 

Sorry voor je topicvervuiling :wub:

 

Succes iig! Ik ben een trouwe volger B)

 

Peace out MJ :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey tune

-------------

bedank man !!!!

 

groetjes

 

 

hey MJ

-----------

 

dat waren nogal eens plantjes dat je hier laat zien echt prachtig man ,,,,dat beloofd :wub: ,,,,, dat ziet er echt niet goed uit voor de WW ,,,,die ga je gewoon niet meer vinden :,,,,, wel ik bekijk het wel er is nog wel iemand die daar plaats voor heeft eventueel :) zo zouden de Nevilles meer ruimte krijgen

 

alvast bedank voor de wake-up-call :( !!!!!!!

 

groetjes

 

 

hey greenstein

--------------------

inderdaad !!! als ik die van mij zo dik krijg ben ik een gelukkig man :P

 

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen nog even wat mededelen

------------------------------------------------

 

07-10-2012 gespoeld met water 1 liter per plant pH 5.5 ,,,,,,,,,,,ik zoek dit elke zondag te herhalen

 

09- 10-2012 , 11-10-2012 40 ml vega , 20 ml rizothonic , 25 ml canna enzym op 10 liter water pH 5.8

 

inmiddels heb ik ze ook in scrog gezet

 

en mijn vloerverwarming is ook op zijn plaats

 

ik heb ook de ww verwijderd hoor nu heb ik voldoende plaats voor de Nevilles Haze

 

foto's volgen later

 

 

 

 

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier de foto's

gallery_34693_14675_1204088.jpg

gallery_34693_14675_251592.jpg

 

ik heb vandaag gesproeid met bac plant vitality +

 

+ gespoeld 10 lit ph 5.6 (1 l per plant )

 

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

ode aan neville haze! zorg dat je het einde haal en je hebt al aardige groene vingers neville haze zie ik nie eerder omgaan dan 13 weken met pech idd 17volle weken.

 

die ww plantjes maakt daar iemand anders gelukkig mee joh! tis in vergelijking met neville pure zooi en zoals gezegd je neville gaab groeien als de malle.

 

ik zou je planten 2x snoei. 1x nu en over een week of 2 .

 

weet zo even niet meer hoeveel liter potten je gebruikt maar ik heb 25x25 potten gebruikt en ronde 11 l in di ronde had ik 1 cheeseberryhaze vrouw di werd onder direct 12/12 163 cm!!!!!! neville wil nog gekker doen. wees gewaarschuwd.

 

ag13 heeft een fenominaal topic met c5 en neville cka de moeite waard om te lezen en terug te lezen en nog is te lezen en nog is en nog is ;p zeer mooi topic .

 

veel suc7

 

hempy

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey hansworst ,,,lol

-------------------

 

bedankt man laten we hopen he :D B)

 

 

hey hempy

---------------

 

sorry hoor waar ik even vergeten mee te delen er staan nu 10 Nevilles Haze in de tent ;) ( sorry)

 

en de ww zijn er tussen uit

 

bedankt voor alle raad man ik zal zeker eens zoeken naar die topic en doorlezen !!! bedankt :rolleyes:

 

en dan maar hopen dat dit me lukt :P

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kerst topic wordt dit :rolleyes:

Ze staan er lekker groen bij, de witte weduwen idd maar kado doen aan iemand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo HGM, je tentje raakt gauw gevuld, monsters worden het, hou je heggenschaar maar bij de hand :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jow man topic staat in test ennreview iets met mapito matjes op de eerste pagiba erg ibdrukwekkend. moet wel.by zeggen dat neville haze pp hydro vaak groter word maar das ook nie gek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Februari 2013 klinkt ook nog zo ver weg :P

Heb er ook last van :rolleyes:

mijn nevilles gaan maandag de bloei in.

en dan hoop ik toch februari te oogsten als het mee zit B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mr weed

-------------

 

bedankt man !!!!!! ik ben er zelf enorm benieuwd naar het is allemaal nieuw voor me wat ik hier aan het doen ben

 

lets hope on some nice buds

 

greets

 

hey krasi

------------

 

jha inderdaad ze groeien ,,,,ik verlier mijn :rolleyes: ,,lol komt wel goed B)

 

 

hey hempy

--------------

 

ik heb hem gevonde ,,,,,,zeer indrukwekend hoor al ben ik nog niet op het eind geraakt maar zal niet lang meer duren

ik hoop alleen dat ik het kan gedaan krijgen zonder ec metingen,,,,,,,, maar ik beloof jullie dat ik hier ook maatregelen ga voor treffen maar zal niet meer voor deze opzet zijn alvast bedankt voor die mooie topic door te geven

 

 

HansWorst

---------------

ik hoop vroeger maar het zal afwachten zijn hoe het ook uitloopt ik zal me ervoor blijven inspannen

 

 

 

kevke

----------

hé kevke hoelang heb je voor-groei gegeven als je ze maandag in bloei zet ????

alvast succes man !!!!!!!!!!!

 

 

groetjes homegroweman

 

 

 

ps : ik heb vandaag 1.2 lit water gegeven met alle canna zym en canna rizothonic en canna vega hier heb ik alle aangegeven min gegeven ph 5.8 temp 19 gr

 

ik heb ook al wat takken geplooid en geknakt en het gaat goed ik geef jullie zo spoedig mogelijk terug foto's

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit dan op 4 weken voorgroei.

Flink aan het plukken en buigen geweest al zodat ze straks 1x 400W voor haar eigen heeft B)

ze staat in een 50L kuip dus ben benieuwd wat het gaat worden Hahaha.

 

Ben benieuwd na jou ronde hoe het je is bevallen.

zal het ook zeker blijven volgen :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shiva2013

----------------

thanks B) :rolleyes:

 

hoi kevke

---------------

 

jha ik denk dat het mooie planten zijn om te bewerken ze passe, zich zo snell aan

 

hier nog enkele foto's

 

gallery_34693_14675_629023.jpg

gallery_34693_14675_1978385.jpg

gallery_34693_14675_721814.jpg

 

dat was het dan alweer

 

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow dikke foto`s foto, wat een uitloop in de vertakkingen van de Nevillez, dat is groeipotentie, leuke show :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...