Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Jezus maakte gebruik van weed !

Recommended Posts

De Bijbel is de grootste vergissing van de mensheid.

 

Wat mij betreft is het allemaal astrologie die er beschreven wordt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, met de bijbel an sich is niets mis, 't zijn die mensen die het gebruiken om macht over anderen te krijgen etc die het verpesten. Ik vind de bijbel net zo'n interessante fictie als alle andere boeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de bijbel is een bundel verhalen (evangelie`s )

en dus niet geloofwaardig

Share this post


Link to post
Share on other sites

De oude testamenten stammen af van de summeriers.

6000 voor Christus dat was de eerste beschaving.

Zij omschrijven hoe zij die van boven komen op de aarde landen en hoe ze ons maken.

Veel verhalen stammen af van die summeriers net zoals adam en eva.

Volgens die mensen zij wij gecreëerd door een ander ras met goddelijke krachten en lange levensduur.

Die zijn verantwoordelijk voor the missing link.

Waardoor we van kruipende aapachtige transformeren in mensen met DNA van hun goden.

En zie we kunnen rekenen praten bouwen schrijven en zijn niet bang meer voor vuur

 

Ik weet niet wie ik moet geloven maar de summeriers zijn geloofwaardiger dan het nieuwe testament.

Share this post


Link to post
Share on other sites
toen ze JEBUS in die grot gesleurd hadden hebben ze met zen allen gelachen en gevierd , in de grot werden dikke joints gerookt omdat de rook daar lekker bleef hangen (vermoedelijk is tijdens dat feest jebus halfdood ontsnapt) de stoners hadden dit niet door en sloten de grot af met een grote steen .

 

door het vele blowen vielen ze in een diepe slaap die wel 2 dagen duurde , eens ze wakker werden konden ze nergens hun wiet terug vinden ...

 

FUCK ze waren hun vuilzak feestwiet in de grot vergeten ! snel gingen ze terug naar de grot verplaatsten opnieuw de steen en troffen een lege grot aan , enkel wat bebloede kleren en een grote zak wiet , aangedaan van deze mislukking werden ze allemaal opnieuw enorm high en schreven ze er maar gelijk een boek over <_<

 

mijn versie van de feiten jongens !

 

whahahahahhahhahahahahahaahahhhahahha ik ga dood hahahah kerel waar haal jij dat toch allemaal vandaan dude welke weed rook jij looool die wil ik ook roken xD

echt hilarisch had tranen in de ogen toen ik dat leesde hahah

 

<_< voor Mr. StOnEd A lOt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ amnees heb je die zelf gemaakt die tekening via paint ? B) kon wel beetje beter he ik mis wat rood :)

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee zoiets geniaals zou ik niet op kunnen komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoorde laats dat sneeuwwitje flink rookte, daarom die naam!

 

Net zo geloofwaardig als de bijbel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bijbel is wel geloofwaardig maar dan in de oorspronkelijke vorm zonder dat hij door christenen of anderen overgeschreven is en alle dingen opeens wonderbaarlijk of hemels moeten zijn.

Zoals de verhalen van de summeriers met hun mooie spijkerschrift en tabletten (ze zijn ook degene van die afgebeelde vliegtuigen en helikopters).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn zoveel dingen die mensen niet geloven zoals bv de illuminatie ...

 

Hier een klein voorbeeldje :

 

hvqcz7.jpg

 

er zijn zoveel geplooide dollar biljetten op youtube waar de wtc towers al ingestort op getekent staan enzovoort wat moet een mens tegenwoordig nog geloven dat is de vraag . .

 

Groet shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoek het coca cola logo op en kom er achter dat bovenstaande er niet eens op lijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja het logo is dan ook in spiegelbeeld van coca cola zoals je hierboven op de foto ziet of achterstevoor weet ik veel denk er niet bij na :(

 

heb net jezus voorbij zien vliegen op een tapijt over men huis hij zei me mag ik ook een budje van je plant roken kzei nee joh moet je maar niet zoveel naar beneden zeiken doe het in de wc inplaats van ernaast maarja hij wilt niet luistenen ... B) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...