Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Jezus maakte gebruik van weed !

Recommended Posts

Jezus maakte vrijwel zeker gebruik van cannabis en was een vroeg voorstander van de medicinale eigenschappen van de plant, zo blijkt uit een studie naar schriftuurlijke teksten. De studie suggereert dat Jezus en zijn discipelen cannabis gebruikten om mensen op miraculeuze wijze te genezen.

De zalfolie die zij gebruikten bevatte een ingrediënt dat bekend staat als kaneh-bosem.

Het is geïdentificeerd als een cannabisextract.

 

De wierook die Jezus tijdens ceremoniën gebruikte bevatte ook een cannabisextract.

“Er bestaat weinig twijfel dat cannabis belangrijk was voor de aanhangers van het jodendom,” zei professor klassieke studies Carl Ruck van de Universiteit van Boston. Refererend naar het gebruik van cannabis in zalfolie voegde hij toe:

“Het is onvermijdelijk dat cannabis werd toegepast door de christenen vanwege de gemakkelijke beschikbaarheid en lange traditie van de plant gedurende het vroege jodendom.

 

Alhoewel men in de tijd van Jezus werd gezalfd met behulp van de olie, kiezen moderne mensen vaak voor de consumptie van cannabisolie die tevens kan worden geabsorbeerd via de huid.

In het Nieuwe Testament zalft Jezus zijn discipelen met de olie en moedigt hij hen aan hetzelfde te doen bij andere volgers.

Mogelijk is dit verantwoordelijk geweest voor de genezing van oog- en huidaandoeningen waar in de evangeliën over wordt gesproken.

Cannabis kan worden gezien als één van de belangrijkste ingrediënten van de oude zalfolie en het is deze olie die volgelingen van Jezus christenen maakte en hem de naam Jezus, de Christus gaf.

 

Ook in de Thora is cannabis een ingrediënt van de heilige zalfolie die in verschillende heilige Hebreeuwse teksten wordt genoemd.

Kaneh-bosem wordt in de Hebreeuwse Bijbel diverse malen genoemd als ruilmiddel, wierook en een ingrediënt in heilige zalfolie die door de hoge priester werd gebruikt voor koningen, profeten, priesters en andere tempeldienaren.

 

dus mensen : please thank god for weed <_<

 

Groetjes shiningsilverhaze

 

Bron: Beforeitsnews.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus was een stoner,ik heb t altijd geweten....

 

Maarre jezus zn tegenstanders zijn die dan vergelijkbaar met opstelten van nu?

 

Ofwel opstelten heeft jezus vermoord?

 

Dit is gewoon filosofie,niet kwetsend bedoeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bijbel staat nou niet bepaald bekend om zijn betrouwbare bronnen <_<

 

Ik acht het wel (zeer) waarschijnlijk dat ze cannabis/hennep(olie) gebruikten in die tijd, maar een link naar Jezus zie ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp niet echt jou reactie maar hij is wel vermoord inderdaad toen hebben ze hem gedumpt na dat ze hem van kruis haalde hebben ze hem in een soort van grot opgesloten en daar een super mega grote rots blok voor de uitgang gezet zodat hij er niet meer uitkon , een paar dagen nadien gingen ze kijken en vonden ze enkel nog zijn kledingstuk vol met bloed dat hij aan had ...hoe is hij ontsnapt dat blijft de grote vraag en zal niemand een antwoord op weten het was een rotsblok die je met een kraan van deze tijd nog amper in beweging krijgt dus alles blijft een raadsel

 

groetjes shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

. , :

Die was je vergeten. Krijg je gratis bij je toetsenbord, dus gebruik ze ook alsjeblieft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
. , :

Die was je vergeten. Krijg je gratis bij je toetsenbord, dus gebruik ze ook alsjeblieft.

dude als je gaat muggeziften , rechts boven aan:,. X <_<

 

doei doei

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahahah loooool vet filmpje dude <_< <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sorry shining maar als ge nu nog vaak de punt komma dubellepunt fout gaat maken ga je toch niet in de hemel geraken !

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar mag ik rtoch al niet meer binnen <_< <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijt me geweldig, maar ik geloof weinig van wat er met die man gebeurd is. In een grot en rotsblok

ervoor, en dagen erna is het vogeltje gevlogen. <_< Dat ie bekend was met cannabis gebruik als geneesmiddel

is ook maar gissen op die gevonden teksten. Het kan best, de plant was toen al lang bekend.

Die arme stakker paste niet in het straatje van bepaalde lieden, dus moest ie gefolterd en vermoord worden.

Voor mij was het gewoon een mens met een andere kijk ofwel filosofie over het leven. Andere mening hebben.

Heeft hij toendertijd geblowed? cool.

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of die geblowed heeft god zal het weten <_< , maar er werd werd wel van de cannabis plant zalf gemaakt

 

Groeten shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus deed dingen die bepaalde lui niet leuk vonden.

Wij doen dingen die anderen niet zo leuk vinden.

 

Jezus werd gedood door die lui

Wij worden vervolgd door die lui.

 

T kan aan mij liggen maar ik bespeur een parallel <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, gewoon even hypothetisch, daar deze discussie niet veel meer om handen heeft:

 

Stel, je vermoord iemand die je niet leuk vind om allerlei geo-politieke redenen. Je stopt het lijk in een grot en je laat er een rotsblok voorplempen dat eigenlijk niet te verplaatsen is. Neem er bv 1000 man voor, want ja, ze hadden toen geen hijskraan.

 

HOEZO wil je dan na 3 dagen 'even' gaan kijken? Waarom? Zou d'r niet 1 van die 1000 gaan klagen zo van: 'ja maar m'n rug doet nog zeer van de vorige keer, ajax vanavond op tv, m'n vrouw wil ook eens een avondje op de bank', dat soort meuk?

 

maw. ik heb zo m'n twijfels bij heel dat verhaal, maar goed, ik ben dan ook een leek he.

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat 2012 jaar later er nog hele mensenmassa`s geloven in die bundel van verhalen ...

kan ik ook niet begrijpen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

toen ze JEBUS in die grot gesleurd hadden hebben ze met zen allen gelachen en gevierd , in de grot werden dikke joints gerookt omdat de rook daar lekker bleef hangen (vermoedelijk is tijdens dat feest jebus halfdood ontsnapt) de stoners hadden dit niet door en sloten de grot af met een grote steen .

 

door het vele blowen vielen ze in een diepe slaap die wel 2 dagen duurde , eens ze wakker werden konden ze nergens hun wiet terug vinden ...

 

FUCK ze waren hun vuilzak feestwiet in de grot vergeten ! snel gingen ze terug naar de grot verplaatsten opnieuw de steen en troffen een lege grot aan , enkel wat bebloede kleren en een grote zak wiet , aangedaan van deze mislukking werden ze allemaal opnieuw enorm high en schreven ze er maar gelijk een boek over <_<

 

mijn versie van de feiten jongens !

Share this post


Link to post
Share on other sites
en dat 2012 jaar later er nog hele mensenmassa`s geloven in die bundel van verhalen ...

kan ik ook niet begrijpen <_<

 

Toen was Jezus net geboren, duurde nog aan 33 jaren voordat hij stierf

 

Mr. StOnEd A lOt, zo'n parodie kun je er ook van maken haha "feestwiet"..

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

heiroceiling.gif

 

hieroplanes.gif

 

Dr. Gunnar Thompson spoke at the Internet Atlantic Conference on Oct. 10, 2009.

 

His topic was Ancient Egyptian maize with an introduction on turkeys and Turkey Corn in the British Isles. The Egyptian maize dates to 4000 BC; and it follows introduction via Minoan Crete and the Middle East circa 5000 BC. It now appears that maize, or Indian corn, was a major crop in Babylon, Egypt, Greece, and Rome. This is a major breakthrough as all the traditional historians have claimed for the past century that there was no maize in Egypt until after Columbus.

 

EgyptMaize1A.jpg

 

http://www.atlanticconference.org/

 

Namaste <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
toen ze JEBUS in die grot gesleurd hadden hebben ze met zen allen gelachen en gevierd , in de grot werden dikke joints gerookt omdat de rook daar lekker bleef hangen (vermoedelijk is tijdens dat feest jebus halfdood ontsnapt) de stoners hadden dit niet door en sloten de grot af met een grote steen .

 

door het vele blowen vielen ze in een diepe slaap die wel 2 dagen duurde , eens ze wakker werden konden ze nergens hun wiet terug vinden ...

 

FUCK ze waren hun vuilzak feestwiet in de grot vergeten ! snel gingen ze terug naar de grot verplaatsten opnieuw de steen en troffen een lege grot aan , enkel wat bebloede kleren en een grote zak wiet , aangedaan van deze mislukking werden ze allemaal opnieuw enorm high en schreven ze er maar gelijk een boek over <_<

 

mijn versie van de feiten jongens !

 

whahahahahhahhahahahahahaahahhhahahha ik ga dood hahahah kerel waar haal jij dat toch allemaal vandaan dude welke weed rook jij looool die wil ik ook roken xD

echt hilarisch had tranen in de ogen toen ik dat leesde hahah

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr. Gunnar Thompson spoke at the Internet Atlantic Conference on Oct. 10, 2009.

 

His topic was Ancient Egyptian maize with an introduction on turkeys and Turkey Corn in the British Isles. The Egyptian maize dates to 4000 BC; and it follows introduction via Minoan Crete and the Middle East circa 5000 BC. It now appears that maize, or Indian corn, was a major crop in Babylon, Egypt, Greece, and Rome. This is a major breakthrough as all the traditional historians have claimed for the past century that there was no maize in Egypt until after Columbus.

 

http://www.atlanticconference.org/

 

Namaste <_<

 

Leerzaam <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die gast J-J had denk gewoon last van een Super Hero Complex.

Of een urban legend uit het verleden, wie zal het zeggen er is niemand die kan getuigen dat die het gezien heeft.

 

 

/z(g)ODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geloof niet dat ik me uitlaten moet over "jezus" of de "bijbel". <_<

Ik houd het wel bij "Pluk van de Petteflat" :spliff:

 

Ook een leuk boekje en en stuk geloofwaardiger <_<

 

Gr. Frutske <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...