Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
shiningsilverhaze

california

Recommended Posts

Ik kwam dit filmpje tegen op youtube en wou het toch maar met jullie delen

guerilla farming gaat er hard aan toe daar in california haha <_<

 

 

Veel kijkplezier groetjes shining <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik kwam dit filmpje tegen op youtube en wou het toch maar met jullie delen

guerilla farming gaat er hard aan toe daar in california haha <_<

 

 

Veel kijkplezier groetjes shining <_<

 

Is dit ook niet die staat ,die mensen d.m.v. drones standrechtelijk executeert? Een morele standaard als een kadaver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ doede

De doodstraf is momenteel een legale bestraffing voor veroordeelden in 34 van de 50 Verenigde Staten van Amerika. De federale overheid en het leger hebben ook het recht mensen ter dood te veroordelen. De meerderheid van de executies wordt uitgevoerd in de staten. Iedere staat die de doodstraf toepast heeft haar eigen wetten wat betreft de methode van de ter doodbrenging en de misdaden die de doodstraf rechtvaardigen. Voordat het Federale Hooggerechtshof het executeren van minderjarigen in 2005 afschafte, waren de Verenigde Staten één van slechts acht landen die de doodstraf toepassen op veroordeelden van onder de achttien jaar oud.

 

Voor veel Amerikanen blijft de doodstraf een controversieel punt. Vele organisaties en prominente Amerikanen hebben zich in het debat gemengd. Voor- en tegenstanders baseren zich op zowel emotionele, morele als praktische argumenten. ( bron wikipedia )

 

Of de doodstraf al is uitgesproken voor mensen die daar gesnapt zijn met massaal veel planten zou ik niet kunnen zeggen

 

Groetjes shiningsilverhazee

Share this post


Link to post
Share on other sites

In California groeit de wiet zeer goed zag ik laatst in een ''high times'' filmpje over kweken.

(Staat ergens op het wietforum hier )

Planten van 3 a 4 meter hoog en 6 tot 8 pond per plant opbrengst buiten in de zon.

(In ronde hek-kooien waar ze de takken recht horizontaal buigen en toppen etc ,

ware struiken )

 

Ik weet niet hoe het precies zit met de wet voor het kweken zelf,

wel dat men daar legaal tot 500 gram wiet op zak mogen hebben als ze een dokters verklaring hebben.

Of men er mag kweken voor eigen gebruik met een dokters verklaring vraag ik me eigenlijk wel af.

Guerrillia farming mag er blijkbaar niet zo te zien..... ( Zonde van die mooie planten )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh dat is jammer van die planten.

 

ik zie dat er toch ook nog een holland's tintje aan het filmpje zit.

heeft een mechanisatie bedrijf er toch nog wat aan verdiend. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je daar een pas hebt, mag je zelf kweken

ligt er per county aan hoeveel planten je mag hebben maar met een patienten-pas daar mag je kweken

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je daar een pas hebt, mag je zelf kweken

ligt er per county aan hoeveel planten je mag hebben maar met een patienten-pas daar mag je kweken

 

 

en die pas is ook nog eens heel makkelijk verkrijgbaar, in tegenstelling tot de muur waar je in NL tegenaan loopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grappig wel dat het opperhoofd van de rooiploeg voorstander is van legalisatie.

Veel medelijden heb ik niet met dit soort growers, want dat zijn nou net de mensen die het wetsvoorstel in Californië hebben getorpedeerd omdat ze bang zijn hun inkomstenbron te verliezen. Ze hebben zelfs hele bel-teams gefinancierd om tegenstanders op te roepen om tegen legalisatie van wiet te stemmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als er helemaal niks gerooid word is dat ook niet goed voor de inkomsten, het moet wel wat waard blijven he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...