Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Zo dat ziet er gezond uit de s5 is al mooi bijgekomen.

Maar de Amnees dat gaan wel monsters worden :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontdek dit topic nu pas, het is nog niet te laat ik heb mezelf een plaatsje achterin weten te bemachtigen dus ik zit goed :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djbroetje, bedankt, het eindelijk zover, ik heb de klok omgezet, morgen bloei dag 1, en de volgende stap in de kweek, ik hoop met een week of of ietsje meer nog 2 s5 dames bij te zetten, die doen erg hun best op het moment, en idd, wanneer de planten groter zijn gaan ze dmv verdampen van al die hoeveelheden water ook lekker meekoelen, het wordt nu ook al ietsje kouder buiten :)

 

Buzz, thanks, die Amnezen zijn killers, een zeer sterke pheno, de s5 gaat nog wel knallen hoor :P

 

Cannabusinesss, howdy, join in :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De airco was er al uit he ? Ik kijk met je mee hoe de temp zich houdt en of je al vol kan knallen. Heb mn 4e lampje ook besteld :P

Ik ben benieuwd hoe warm het bij jou wordt met enkel 3x600W hps aan. Bij mij ging het op het laatst naar 25/26 gr met de cv op 21 in het huis, dus had het idee dat wel al kan.

 

Ziet er goed uit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, de airco is er idd al uit, ik wil best eens een avondje alleen hps laten branden, dat zal toch geen probleem hoe dan ook opleveren?

Ik denk dat dat gewoon op 660 kan zelfs.

Ik ben benieuwd wat 4x600 bij jou doet.

Thanks man :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Art, juist, plenzen zoals PH het zo mooi zegt, thanks :P

 

Dat zeg ik zo niet :(

 

Gaat goed,zo snel mogelijk naar vol vermogen met die peertjes van joe :wub:

 

Week 3 12/12=plompen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha plompen was het idd :P ik ga vanavond even testen hoe de temperatuur is met alleen 3 hps lampen aan op 600/660watt, zonder plasma`s dus, dat zou gewoon moeten kunnen, ik heb genoeg afzuig inblaas capaciteit, 1 actieve en 1 pasieve inlaat.

De thee wordt ook vanavond laat geserveerd.

Vandaag dag 1 12/12, week 3 12/12 plompen :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Elmanito, dank je, de Lep`s hangen op dezelfde hoogte als dee HPS lampen, zo`n 50cm :)

Dank voor de info :wub:

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito, no probz, ik las je topic mbt LEP en UVb, interessant :)

 

Jeice, ik heb nu 3 HPS lampen branden op 660watt, dit geeft dezelfde temperatuur als 3x400watt HPS + 2xLEP, tegen de 30C, ik laat het vanavond even zo om een goed beeld te krijgen en om de planten niet teveel te verwarren, vanacht wordt het nog wel wat kouder en ik wil weten of de temp nog wat zakt naar bv 28C. :wub:

 

Topic, de thee is gegeven, 2ltr pp, ik heb ook weer een knaksessie gehouden, de Amnezen gaan ruimtes vullen, de s5 zal ook niet lang wachten met hun spurt, dit was dag 1 12/12, en voor ze gaan beginnen met bloeien zullen ze nog flink willen groeien om zoveel mogelijk licht te kunnen vangen, van de week zal ik alvast wat stokken prikken :P

 

Edit: Morgen even een volle update...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dan, kijk ook eens wat er gebeurd als je je cli mate op 50 zet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

M`n Cli-mate staat op auto, 27C en een bandwidth van 3, dus wanneer het 30C wordt gaat ie voluit op 50 draaien totdat de temp weer wat zakt, enz. enz. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt maar als je de min hz 2 uurtjes op 50 zet heb je kans dat je temp max 28 graden is :P

Mocht het helpen, dan is een betere optie de cli mate op 25 gr te zetten met een bandwith van 2. Dan gaat hij snachts niet zo hard nog.

 

Anyway, hopelijk kun je (we, hehe) snel volle bak draaien!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, dat zou idd ook kunnen, smart, ik heb btw de lampen weer op 400watt en de plasma`s weer aan, ik moet nog even geduld hebben, alhoewel ik voor de volgende ronde(s) alweer nieuwe plannen heb, 2x1000watt DE :P

 

Update:

 

12/12 dag 2.

Max temp. 29,6C, min temp. 19,4C.

Max lv 40%, min lv 32%.

Tensio`s tussen 60 en de 190Mbar.

 

Gisteravond heb ik alle planten 2ltr thee gegeven, voor de meeste was dat genoeg, ook voor vandaag.

2 Amnesia dames lusten vandaag wel weer 2ltr water, echte drinkers dus.

De s5 dames moeten een hoop ruimte vullen, ik heb vandaag weer lekker erop los geknakt, wel pas na de foto`s genomen waren, dus dat resultaat zien jullie de volgende keer.

 

Foto`s... :rofl

 

Amnees monsters, die al hun best doen de tent te vullen.

 

gallery_30844_14668_728329.jpg

 

gallery_30844_14668_54541.jpg

 

gallery_30844_14668_2550546.jpg

 

gallery_30844_14668_1304321.jpg

 

s5....nog een beetje geduld.

 

gallery_30844_14668_1418523.jpg

 

gallery_30844_14668_281890.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

en nu is het wachten.....

 

:P

 

Succes Krasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Elmo, idd afwachten geblazen, al maak ik me geen zorgen, de genetica is super en ze krijgen een goede verzorging, ik draai nu trouwens op 3x600watt en 2 plasma`s op 29C, morgen wordt het nog ietsje kouder s`nachts en kan ik waarschijnlijk voluit draaien :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit krasi!

als je nog eens aan het werk bent in je tent zou je dan voor mij eens zo een ir lamp kunnen meten? hoe : breed,hoog,lang .

 

succes ermee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik benieuwd hoe groot ze worden................. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Digi, ik zal vanavond even kijken voor je :P

 

Art, haha ik ook, de Amnezen zullen wel handen vol werk worden, ik heb vandaag weer gespoten, heerlijke rozemarijn geur :rofl

Ik hoop trouwens voor volgende week woesdag de laatste twee potten te bezetten met nog 2 s5 dames.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krasi,

 

 

Ik zit weer ff naar je mooie foto's te kijken maar ik ontdek een paar klauwbladeren bij jou :P

Staan de lampen er misschien te dicht op??

Ik had dat ook en mij werd verteld dat ik mijn lamp wat hoger moest hangen.... wat doe jij ermee? Gewoon laten hangen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi CW, je hebt gelijk hoor, ik moet de lampen wat hoger hangen, al denk ik dat het ook een beetje door de LVS`en komt, die blazen lucht langs de bladeren waardoor ze kunnen krommen, ze staan op 400watt en op minimaal 50cm vanaf de plant, ik zal ze iig vanavond 5cm hoger hangen, thanks scherpe kerel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg dit topic maar heb nooit wat te melden als amateur zijnde behalve dat het er goed uit ziet, i'll keep following maar minimale opmerkigen:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat het door een koude luchtstroom komt.......50cm bij 400Watt vindt ik eerder te hoog dan te laag :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die amnees staat er echt mooi groeierig bij, mooie kleur in de kop.

 

Bakkie thee vinden ze wel wat, af en toe worden ze geparfumeerd, ouwe verwennert :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
: breed,hoog,lang .

 

Nu opschrijven he Digi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...