Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

GEil!

 

Gaat lekker chef!

Bijna gaan we naar de leuke foto's toe!!

 

CHeers BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

Je hebt weer knappe meiden in je tentje staan kerel :wub:

Mooi groen en het belangrijkste zonder die lelijke beestjes :P

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss Mary Jane, thanks dude, ik ben ook zeer nieuwschierig, en het duurt niet lang meer, nog een dag of 4 B)

 

Lostchild, dank je, ze zijn goed groen idd, met de voeding zit het goed, en misschien dat de Auxine ook een steentje bijdraagt, grappig dat je over toppen/fimmen begint, dat heb ik net nog gedaan, en niet alleen bij de s5 :P

Haha stinken hè dat spul, jakkie!!! :wub:

Werkt wel goed, nou ja, ik wissel wat oliën af en met succes tot nog toe.

Tripsen zijn hardnekkig, ik had aan het begin ook wat van die ondieren, maar ben nu schoon ervan.

Ik ben toch altijd wel onder de indruk hoe jij bladproblemen analyseerd en herkent, erg goed, en leerzaam :(

 

Bubble Cheese, hey bedankt, ja de bloei geeft mooiere foto`s, de groei blijft me ook facineren, wat je hier goed doet zal je in de bloei terug zien :)

 

Blowke, thanks man, lekkere wijven hè, en idd geen beestjes, hopelijk blijft dat zo, groen houden moet lukken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie hier een toekomstig recordje uitkomen.....

 

Netjes kerel ziet er goed uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Osmose, thanks, i hope so, `t is eigenlijk wel tijd voor een nieuw persoonlijk record, de thee bevalt tot nu toe goed icm de Buffertabs en de 123 wortelstimu, later in de kweek zal ik naast de thee en de Flowertabs ook wat van de 123 bloeistimulator/afharder gaan gebruiken, kijken wat deze coctails en de Auxine voor m`n planten gaan betekenen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

afharder pas gebruiken vanaf week 5 bloei volgens mij

Share this post


Link to post
Share on other sites

........... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeice, exactemundo, mooi aansluitend product :wub:

 

MRT, stille genieter :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die krasi, 't ziet er weer mooi groen uit, ik ga je volgen.

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey krasi

 

je bent hier weer mooi te werk aan het gaan hoor !!!!!!

 

ik zie hier mooi hoe je je plantjes bewerkt prachtig om te zien ,,,ik moet eerlijk toegeven dat ik soms niet goed durf om ze nog meer te bewerken maar

 

dit zal wel beteren denk ik dat ik dit regelmatiger ga doen , en dit is nu juist wat ik bij jouw zo mooi kan opvolgen :P

 

echt weer pracht exemplaren !!!!!!

 

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tea_Emoticon_by_GMintyfresh.gif Ik ben ook gek op een kopje thee. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij gebruikt toch ook uitgeknipte stukken van zo'n rol anti-autoruit-bevries-folie

om boven op je aarde te leggen?

Die van jou liggen mooi vlak, die van mij bleven opkrullen...

Heb je er een strijkbout opgezet om ze plat te houden ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pieterpost, welkom en bedankt, leuk dat je volgt, ze zijn mooi diepgroen idd, ik heb ze net allemaal noge eens geknakt, de Amnezen worden echt mooi breed nu, en de s5 beginnen nu ook te ontwikkelen in de vertakkingen. B)

 

Art, thanks, ze drinken ook goed nu, de s5 gemiddeld zo`n 1 tot 1,5ltr per dag, en de Amnezen zo`n 1,5 tot 2ltr per dag :wub:

 

Homegroweman, door het meermalen toppen en het knakken van de takken in de gewenste richting krijg je vollere planten, omdat de takken eronder meer licht krijgen en ook doordat de takken erboven bezig zijn met herstel de onderste takken dus gaan groeien, want de plant moet groeien.

Ik moest mezelf er toe zetten, maar zie dat de plant zich prima herstelt en zelfs voordeliger groeit, ik moet er wel bij vertellen dat niet alle planten/soortjes het leuk vinden, en planten uit fem zaad door stress herma`s kunnen worden.

Het is wel leuk om te doen wanneer je het door hebt :P

 

Doc, ik dacht dat jij meer van de koffie was, ik krijg iig altijd heerlijke koffie van je als ik weer eens in de buurt ben :(

 

Greenstein, ik gebruik radiator folie, die is om warmte te reflecteren ipv kou, aan de onderkant heb ik vijverfolie geplakt om zo een steiviger structuur te te krijgen, en blijven ze dus plat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ziet er geweldig uit :wub: , maar ff een vraagje hoe hoog hangen de LEPs boven de planten???

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmanito, dank je, de Lep`s hangen op dezelfde hoogte als dee HPS lampen, zo`n 50cm :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie vertakkingen krasi! zo moet het er bij mij volgende ronde ook uit komen te zien hopelijk!

 

Bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Amnees moet tijdens de bloei veel water krijgen,dus flink pompen,pas tegen het einde droog kweken,ze is een zuiperd :P

Inderdaad mooie vertakkingen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat hard daar zeg gassen met die zooi wie o wie word de hooray.gif.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi ziet er goed uit!

 

Word er een SCROG van gemaakt? of ?

 

 

-Taiga Mini

Share this post


Link to post
Share on other sites

die s5 gaat nu ook flink de goeie kant op maat!

maar toch die amnesia blijft me verbazen,wat een struiken zeg :P

 

als ik het nu zo zie staat de amnesia al 3-0 voor :) hahaha

 

ga zo door gab :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secret Jardin, dankjewel, grote potten met goede aarde en mooie toevoegingen, flinke voorgroei, en goed licht zijn de ingrediënten, ook toppen en knakken dragen bij :P

 

Art, juist, plenzen zoals PH het zo mooi zegt, thanks B)

 

zODd, bedankt, haha spannend hè :)

 

Taiga, dank je, nee geen scrog, alhoewel ik het wel eens wil gaan proberen, in een iets wat kleinere tent, ik wil misschien volgende week stokken gaan plaatsen :D

 

BSoG, thanks goos, met een week of 3 beginnende toppen :D

 

Zappie, haha bedankt, het is altijd weer genieten, soms even iets minder door probleempjes maar het is toch de mooiste hobby :(

 

Pietje Wiet, thanx, idd de s5 komt door de bocht op hoge snelheid, vergeleken met een week geleden gaat het erg snel nu, de Amnezen zijn echt struiken idd, die gaan me wel aan het werk houden straks in de spurt :P

Volgende kweek doen we het nog eens over, maar dan een gelijke start :)

 

 

Update:

 

Ik heb geprobeert vandaag op 600watt per HPS te draaien, maar het werd 34C en ik besloot terug naar 400watt te gaan.

Nog een paar graden kouder buiten en het gaat goedkomen.

Verder zijn de planten goed door m`n top en knak sessies van de afgelopen dagen heen gekomen, ook drinken ze constant.

Morgen weer douchen, deze keer met neem-olie en voor `t laatst de Auxine.

Morgen zet ik ook de thee op, 2 ingredienten zijn al aan het fermenteren samen, dus maandag weer super thee.

Maandag dan de dag van de omschakeling naar 12/12, D-day :wub:

 

Pica`s...

 

Amnesia Haze... :P

 

gallery_30844_14668_760863.jpg

 

gallery_30844_14668_2391056.jpg

 

gallery_30844_14668_708648.jpg

 

s5 Haze.

 

gallery_30844_14668_4754477.jpg

 

gallery_30844_14668_3551925.jpg

 

gallery_30844_14668_3419190.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie vertakte bosjes heb je daar staan.

en eindelijk bijna 12/12, ik zou zelf niet zoveel geduld hebben gehad denk ik. :P

 

Ze genieten in elk geval wel van die aandacht en goede verzorging zo te zien.

 

Hopelijk wordt het snel weer wat kouder, maar als de planten groter worden zal het ook wel beter gaan met de temparatuur verwacht ik.

 

Succes verder.

 

Gtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...