Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Lostchild, kan kloppen, de tensio`s gaven rond de 30 aan, dat is best nat, maar ze trekken snel weer bij, vandaag alweer 50 op de tensio`s en de plant begint dan eindelijk met vertakken, vorige ronde was het de s5 die 3,5 weken voorsprong op 18/6 had, en deze heb ik nog in toom weten te houden, met stokken en touw kan je een hoop corrigeren B)

Zaailingen hebben idd de sterkere wortels, mijn lampen staan ook nog op 400watt, pas na omschakeling 12/12 gaan ze op 600 en hoger :)

 

MRT, zodra de vertakkingen groot genoeg zijn ga ik over op knakken, en zo proberen de ruimtes te vullen, niet vergeten, wanneer deze dames 2 weken op 12/12 staan, komen er nog eens 2 s5 dames bij, die nu net goed zijn aangeslagen.

Het was even niet anders ik had zelf geen stekken meer, next round een gelijke start van de soortjes, dan gaat het makkelijker.

Ik ga het zonder de mijten proberen, ik heb nog niets vernomen van ongewilde gasten, tot nu toe werken de etherische oliën :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het begint er al weer op te lijken kerel nog effetjes en het is weer een zee van groen :)

Zou wel tof zijn als die etherische olien van begin tot end zouden helpen...

 

Werkt wel volledig ontspannend als je bij je plantjes gaat kijken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osmose, bedankt man, ik zou het ook strak vinden, puur organisch, bij het mengen en spuiten komt er een zeer aangename geur vrij, op de neem-olie na dan, dat stinkt gewoonweg B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oppassen met Neem op je medium, vind je bodemleventje niet zo fijn :P

 

Ik ga zaterdag op 12/12 anders groeit het me weer boven het hoofd hier.

Zondag netje spannen en dan 2wk druk knakken en buigen want een IR schijnt niet zo diep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, ik kan dat wel begrijpen ook, die troep stinkt man, alhoewel het nooit dieper dan 1cm de grond in komt, zoveel spuit ik niet <_<

Ben je alweer zover, klopt van die ir, daarom dief ik ook het onderste weg, ook probeer ik de planten straks wat open te trekken zoals je zegt dmv knakken/buigen, jammer dat je geen topic hebt :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik mishandel ze als een malle... daardoor krijg ik wat rare planten...maar wel vol..zoals de bedoelig...

 

gallery_25470_13461_2947196.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen topic maar wel een overzichtje voor je neergezet (ga je topic niet vervuilen met mijn foto's)

 

Ik ga ook wat eerder op 12/12 omdat ik niet weet wat die Amnezen gaan doen en ze een behoorlijke dikke stam hebben dus knakken niet te vaak ivm splijten en ze zijn (op foto's minder te zien) diep donkergroen dus genoeg N en de lucht in gaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, prachtige plant man, dat is idd de bedoeleing, 1 plant, veel toppen, mooie kleur ook <_<

 

Lostchild, ik heb je foto`s bekeken, die Amnees is een volle dame, ik snap ook je bedoeling wel, in die bezetting had ik ook naar 12/12 omgeschakeld, ik denkt dat je je handen nog wel vol hebt aan het in toom houden van je planten, mooie mengeling van zaailingen en stekken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit net te kijken op die vermicrop site. Alleen zie ik niet zo goed welke jij gebruikt?

Gebruik je dat systeem met die bio-cartridge ??

 

Wat is het verschil met andere thee dan ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

@boefje030,

Kijk bij Bulk Compost Tea System op de site van Vermicrop....dan zie je de VermiBrix...VermiFeast....VermiLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ik zie het, ik zoek weer met mij neus..

 

Dacht ook eigenlijk dat ik het in jouw topic poste maar goed.

 

Bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi is weer lekker bezig,

ben benieuwd naar je volgende pic's....

 

:P

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowke, `t gaat tot dusver goed, ik heb weer wat pics geschoten, ik wil ze volgende week maandag op 12/12 zetten, onder voorbehoud natuurlijk :P

Ik zal morgen ook een foto plaatsen van de nog aan te schuiven 2 s5 dames, die zijn ook al aardig op weg, hersteld van de ruige weg naar mij toe en overgepot naar een wat grotere pot omdat ze er aan toe waren <_<

 

Foto`s van vandaag.

 

Amnesia 4,5 weken groei.

s5 2,5 weken groei.

 

Amnesia.

 

gallery_30844_14668_1981994.jpg

 

gallery_30844_14668_1574894.jpg

 

s5.

 

gallery_30844_14668_5268531.jpg

 

gallery_30844_14668_1781275.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die amnesia blijft me verbazen.

wat gaan die dingen hard zeg.

als ik jou amnesia vergelijk met de mijne begin ik echt

flink te twijfelen of de mijne wel echte amnesia is :P

het blad wat jij daar hebt heeft veel meer van een echt sativa dan die van mij.

de s5 begint ook haar weg te vinden zie ik!!

 

ga zo door maat <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wiet, thanks gabber, de Amnezen gaan idd lekker, ik heb ze al verscheidene keren geknakt om de ondertakken te laten opkomen, deze gaan nu gelijk op met de bovenste, de s5 heb ik eenmaal geknakt, bovenin, met een week verwacht ik wat meer volume in de plant.

Amnezen zijn er in verschillende soorten en pheno`s, alhoewel de meesten wel sativa achtig zijn, die van jou lijkt wat meer naar de indica te neigen, jouwe is een zaailing toch?

 

Topic, gisteravond heb ik de Vermilife en Feast vermengd en licht besprenkeld, zometeen ga ik de thee opzetten en voeg ik de Vermibrix en molasses toe.

Morgen serveer ik de thee, ook weer een spuitbeurt van neem-olie/Auxine.

Na morgen ga ik geleidelijk wat natter kweken, de tensio`s tussen de 50 en 110 proberen te houden.

 

Hier nog de foto van de late s5 aanschuifers, het gaat om de middelste 2 vooraan.

 

gallery_30844_14668_1391583.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

het knakken is hier ook een groot succes

net wat je zegt de onderste takken komen zo mooi mee omhoog.

en je kan de dames zo mooi de breedte in jagen.

krijg je mooie struiken :P

 

 

ja de mijne zijn idd zaailingen.

ik dacht zelf ook dat amnesia over het algemeen meer sativa was.

ach we gaan het vanzelf wel zien...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben er nog krassie ;)

zit achter in de zaal ziet er goed uit wacht op de toppen <_< :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

vorige ronde waren plantjes achter de s5 aan het aanracen en nu andersom :P

 

amnezen zien er goed uit, de rest zal ook snel genoeg opgevuld zijn.

 

knal je al voluit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasji!

 

 

Ziet er allemaal goed uit gaat lekker !!!

 

Nog ff groeien en dan de klok om gooien!!

 

Alles staat er weer gezond bij :P

 

<_< BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

BlackSeaofGreen, top gozer, nog effies geduld voor toppen <_<

 

Jeice, haha klopt man, de volgende ronde moet het maar eens een gelijkmatige worden, ik verwacht met een week op 12/12 over te gaan, een weekie later nog 2 nakomertjes van de s5 erin dan moet de tent wel dicht groeien.

Ik knal nog niet voluit nee, 400watt per hps nog steeds, ik heb temperaturen van randje 30C, wanneer het nog een graad of 3 of 4 kouder wordt buiten kan ik richting de 600watt en hoger gaan denken, ook ga ik wat natter kweken vanaf vandaag dus gaan de planten wat meer verdampen en dus mee koelen :D

 

Bubble Cheese, thanks dude, ik heb ze nog niet horen klagen ;) vandaag krijgen de ladies weer thee, yummie :P

Ook hebben ze weer een neem-olie/auxine douche over zich heen gekregen, nog even en we gaan over op de bloei, daar heb ik nou zin in :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou krassemans kom maar op met die titaantjes :P

Veel succes deze ronde en laat je de rot en beessies lekker buiten de deur??

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Critical Widow, haha ze zijn in de maak, de s5 is zich eindelijk ook lekker aan het ontwikkelen, ik heb ze nog wat geknakt.

Ook heb ik vandaag in beide tentjes op insecten gecontroleerd, en tot mijn enorme vreugde kan ik mededelen dat de etherische oliën hun werk uitstekend doen, geen enkel levend wezen gevonden <_<

Morgen ochtend krijgen ze weer een douche, deze keer met Tea-tree olie.

En ik ga er van uit dat ik maandag kan omschakelen naar 12/12 :P

 

Foto`s van vandaag.

 

Amnezen

 

gallery_30844_14668_4537630.jpg

 

gallery_30844_14668_278307.jpg

 

s5, net geknakt

 

gallery_30844_14668_4763432.jpg

 

gallery_30844_14668_4055196.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie vertakkingen Maestro ;)

Ben egt benieuwd hoe die dalijk gaan knallen op 12/12!

Ik wacht met geduld af.. <_<

 

Peace MJ :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed groen uit, die douches geven veel extra :)

je s5'jes zien er nog wel wat schriel uit, nog een keer flink fimmen al die topscheuten, dan gaat de onderkant wat sneller opkomen.

 

Gister hier mijn s5 mamma Neem aarde behandeling gegeven, in flesje rook het nog niet zo :) maar eenmaal aangemaakt :(

Meteen hele mamma trips en weet ik veel wat resistent, nu weer langzaam bodemleven aanvullen met bacto en schimmeltjes :P

Zag wat trips spoortjes: fijn hoor zo'n gemeente bloemperkje vd deur waar ze zeker vandaan komen :wub:

 

Vd rest gaat het hier weer eens als vanouds, de 1e gele strepen en bladranden zijn er al bij een paar s5 B)

Denk dat de pot te snel indroogt (staan allemaal id buurt vd inlaten) waardoor veel verloop op ph/ec want 2 in de hoeken hebben er veel minder last van al zijn die na 1.5wk al wel door de voeding vd GL SP heen want ze worden al lichter groen en groeien als kool.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...