Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Amnesia Haze vs s5, het gevecht der titanen.

Recommended Posts

Foto`s van vandaag, de Amnezen hebben al wat meer voorgroei gehad, en zijn reeds vertakt, ook de zijtakken ervan gaan mooi mee omhoog, de s5 moet nog gaan vertakken, ze zijn pas getopt en daar zijn beginselen van nieuwe vertakkingen te zien, ook onderin onstaan deze.

 

Amnesia

 

gallery_30844_14668_4795308.jpg

 

gallery_30844_14668_3960404.jpg

 

s5

 

gallery_30844_14668_2184117.jpg

 

gallery_30844_14668_2026346.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat dat goed met de s5? @ onderste blad?

 

 

amnezen gaan lekker!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat goed hoor, een enkel geel blaadje, heeft een stek wel vaker, de Amnezen hebben er ook wel een, no problemo B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die amneesjes zijn wel wat verder...

 

eerlijke strijd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met al dat lekkers wat ze van krasi krijgen zijn die zo bijgetrokken...

 

Goed bezig kerel B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

MRT, ze staan nog op 18/6, ik laat ze natuurlijk eerst mee opkomen, daarna pas 12/12 :)

 

Blowke, ik verwacht dat ze eerdaags de breedte in gaan, dat gaat zeker goedkomen, thanks kerel B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ergens komt die nieuwe aanwas me bekend voor B)

 

Naast toppen flink knakken als je ze in de breedte wilt hebben, eerder knakken dan toppen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi LC, wat herken je precies, heb je ook die opbouw in je aanwas, ik zal ze wanneer ze er aan toe zijn flink aanpakken B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee anders, stekje valt volgens mij niet ver van de boom B) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker, die Amneezen lopen idd een aardig eindje voor op de S5!

 

Groet,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krasi knalt gewoon mooi door, waar je al die energie vandaan haalt wil ik wel weten, kan ik ook wel gebruiken :)

Veel succes, en hopen op een mooie ronde, in ieder geval wat kutbeesten minder hopelijk.

En erg interessante genetica-vergelijking, leuk om eens te zien naast een alleen S5-kweek.

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lostchild, okee, op die manier :( , leuk B)

 

Donnie, hola, de Amnezen liggen zo`n 2,5 weken voor ja, ik wil de s5 eerst mooi zien vertakken voordat ik naar 12/12 omschakel :P

 

MarkZ, ja man, knallen!!! Het was idd een zwaar beladen seizoen, naast m`n al turbulente leven :)

Ik hoop dat m`n keuze om 100% organisch te gaan en dus met etherische oliën tegen insecten te spuiten naast een mooie ook de juiste blijkt.

Het zijn 2 zwaargewichten en aan elkaar gewaagt, zowiezo 2 van me favo`s :P

 

Topic, vandaag de eerste thee geserveerd, de thee rook weer anders dan m`n 1e humboldt thee en m`n 2e custom American thee, zoeter iig.

De s5 begint met vertakken, ik heb de lampen omlaag gebracht naar ongeveer 50cm van het gewas.

Morgenochtend ga ik de 3e etherische olie loslaten op de planten, de Tea-tree olie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ben ik toch wel eens benieuwd of je volledig insectenvrij gaat blijven met al die speciale middeltjes,

ik hoop het i.i.g. voor je,het is je gegund kerel B)

 

Grtjs Blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Krasi!

 

Denk je niet dat die Amneesjes altijd een kleine voorsprong zullen houden dan? B) Als er zon 2,5week verschil in zit.

Qua bloeitijd zulle ze dan wel beter aansluiten of hoe lang staat die Amnesia te bloeien?

Ik vind die S5 echt ieder topic geweldig uitzien, mooie vertakte, compacte sativa met keiharde buds :P

Volgende ronde ga ik ook voor 5 sativa's!

 

Verzorg je meiden goed he :)

 

Peace MJ :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blowke, eigenlijk zijn het eeuwenlang gebruikte middelen tegen insecten, en een stuk goedkoper dan chemische of andere bio-middeltjes, vandaag de Tea-tree olie gespoten, ruikt heerlijk, alleen de neem-olie stinkt eigenlijk, ook vandaag met de loep gezocht naar indringers, 0 gevonden :(

So far so good.

 

Miss Mary Jane, dit is een 9,5 weken Amnees, en de voorsprong zullen ze misschien minimaal hebben, omdat ik wacht tot de s5 mee kan met de Amnees, s5 is een beest van een dame, ik ben persoonlijk ook een sativa liefhebber :P

 

Edit:

 

Lion.....telepatie B)

 

Weer wat picjes, ik begin pas met tellen en data wanneer ik ga overschakelen naar 12/12, dat alles momenteel goed verloopt moeten jullie maar op m`n woord geloven....of lekker niet :)

 

Amnesia

 

gallery_30844_14668_3261803.jpg

 

gallery_30844_14668_4604272.jpg

 

s5

 

gallery_30844_14668_2576756.jpg

 

gallery_30844_14668_3020667.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

predator vergeet niet dat ze op 12/12 ook nog +- 3 weken doorgroeien, heb me daarbij ook in de vingers gesneden B)

 

gaan lekker :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die amnesia gaat echt als een malle man!!

ik las datje ze de eerste thee al hebt gegeven,is dat niet wat vroeg??

 

hoe lang ga je de klok op 18/6 laten staan?

 

ga zo door gab B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste thee is voor in de groei fase hoor B)

Gaat goed krasi.

Ben wel benieuwd s5 is een lange tijd geleden dat ik dat gerookt heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zal vast wel over nagedacht zijn,maar er zit toch minimaal voor

weken voeding in de grond en dit in combinatie met de buffertaps.

ik dacht dat dat wel genoeg was.

 

maar ja er zal vast wel een goeie reden voor zijn B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Predator, klopt, nog minimaal 2 weken groei B)

 

Secret Jardin, dat klopt ook, maar dat heb ik wel nodig om de tent te vullen :P

 

Pietje Wiet, thanks, nog 2 weekjes 18/6, de thee kan je vanaf het begin tot het einde meegeven, het is geen specifieke groei/bloei-thee, ook is de aarde hergebruikt dus de eerste 3 weken voeding gaat hier niet op :)

 

Nighthunter, het is een heerlijke dame :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je s5' jes staan er niet helemaal lekker bij B)

Kan komen door net getopt/wakker maar ik vind de bladstand vanaf midden wat tegenvallen, net alsof ze net wat teveel of te weinig water krijgen (kan niet zo goed beoordelen aan bovenkant pot of ze droog staan) dan hangen de bladeren een beetje door als het ware.

Bij te weinig water hangen de bladpunten naar beneden en bij teveel meestal hele blad naar beneden (mijn ervaring op plastic en smartpot).

 

Hier ook nog minimaal weekie groeien, had lampen op 400W staan :(

Amnees gaat hier ook harder dan de s5, betere opname door wortelstelsel zaailing?

 

Let wel op met voorgroeien, de s5 gaat een heel eind de hoogte in als ze de kans krijgt, 1.5mtr op 11ltr lukt makkelijk en als er veel horizontale vertakkingen aan zitten kun je helemaal lachen (die krijg je dus niet vertikaal) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik knak al in vegatieve fase de top in s5, dan komen de zijtakken omhoog..als die enigzins ontwikkeld zijn , dan knak je die naar buiten toe..dan dwing je der om de breedte in te gaan (moet je eel ruimte hebben)..

Als ik me takken meet, kom ik boven de 125cm iuit...maar vanaf pot tot top is ong 90 cm..

Eerlijke strijd is het niet echt als de amnees 2 weken lamgere voorgroei heeft gehad..

Je kan wel kijken naar de eigenschappen/smaak.. Maar de amnees zal natuurlijk meer opbrengst hebben..

goodluck

Ps niet wat roofmijtjrs...just to make sure?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...