Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

planet0.0caravan

Biologische wiet in het Noorden

Recommended Posts

Vrijwel elke shop verkoopt wel "biologische" wiet.

Maar het probleem is dat alles wat op aarde gekweekt is al biologisch wordt genoemd, ook al is er minerale voeding gebruikt. Dus dan weet je nog niks. Als je zeker wilt zijn dat het 100% biologisch is kan je beter zelf kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bekijk de wietjes, dingen die te wit zijn of te grote cristallen hebben moet je laten liggen.

 

Met een beetje geluk kan je dan vaak de bio wietjes er tussenuit pakken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij de os in leeuwarden hebben ze een kleurencode(gekleurde bolletjes/rondjes) bij topjes die onder het plexiglas van de toonbank liggen, zitten altijd wel meerdere soortjes bij op aarde+organisch

Share this post


Link to post
Share on other sites

beter zoek je een huiskwekertje die je een lekker wietje kan aanleveren :D

 

groet uut Drenthe,

 

T-o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt allemaal. Ik zal het blijven proberen bij de sjops. Helaas weten die zelf vaak niet eens om wat voor soort het gaat. En dan bedoel ik de exacte genetica, laat staan de manier waarop ze gekweekt is... Dus ik blijf hopen op een eigen kweek of ...edit.... :P

 

Groeten,

 

PC :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je echt niet de mogelijkheid om 1 of 2 planten zelf te growen ? tl mirco kweek ? kijk eens bij die sectie onder indoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bekijk de wietjes, dingen die te wit zijn of te grote cristallen hebben moet je laten liggen.

 

Met een beetje geluk kan je dan vaak de bio wietjes er tussenuit pakken!

 

 

grappenmaker

 

ik kweek uitsluitend bio, de hars/kristallen op mijn wiet zijn groter dan in welke shop ook.

Je kan aan een wietje niet zien of het 100% bio is .

 

klanten die details willen weten , en eisen stellen in shops worden op den duur maar als lastig gezien.

dit is een ervaring die ik al 15 jaar heb.

 

Niet zeiken , en kopen...dat is het motto dat de shops graag aan de man brengen.

 

"Bio?

Sativa?

soortnaam?

krijg de pokke , kolere klant , je GELD willen we."

 

die houding proef ik het sterkts in Metamorphose.

Vervelend "ons kent ons"gedoe aan de bar , en ge"zucht"als je een ander zakje wil.

 

Het beste is om de koffieshopmarkt vrij te geven.

Ik weet zeker dat zo'n kutwinkel als de metamorphose dan snel dicht is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was eens in de meta, hadden ze sahara hash, dus ik vroeg waar komt het nou vandaan, UIT DE SAHARA....sjonge jonge jonge.......

 

maar vroeger hoorde ik iedereen over de meta, nu is oasis de shop maar die vind men weer te duur.....kom nooit in de sjop.....

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat soort onder-belezen verkopers heb je dus niets aan.

Sahara is noord afrikaans , meestal marokkaans en dan eerste zeef.

Eerste zeef is sterk spul..maar om het dan gewoon "eerste zeef"te nomen , dat verkoopt niet.

 

Ik denk niet dat iedereen het leuk vindt te lezen , maar oasis en meta zijn gewoon niet constant qua kwaliteit.

Probeer eens de Haze / cheese / bubble van de Happy of Upper ten.Zakjes van 10 eu , met echt mooie wiet.beter dan meta of Oasis samen.

 

Sneeuwitje/ super skunk zijn niet slecht.vaste prijs en geen gezeik mentaliteit.

Die surinaamse boys kan je rustig toegeven dat ze hun shit in orde hebben.

 

de zero van de driemaster is puike shizzle.

 

weliswaar is het Libanese hash , maar tis gaaf spul.

Medley had heel even een ak47 die ze als afghaan verkochten.

Mooie zakkies voor 20 eu.

Helaas hebben ze nu alleen powerplant.

Wel erg goede kwaliteit..

 

Oasis verkoopt tegenwoordig hoofdzkelijk oudere wiet.

datis mooi gecured, maar het begint te vervelen

een goede knock out afghaan skunk die vers uit het drooghokje komt hebben ze al weet een tijdje niet verkocht...zal wel weer gauw komen ..

Hun marco en afghaanhash afdeling zuigt..

dat dan weer wel

Meta vind ik gewoon erg ongastvrij , erg kneuzig, en niet op de kenner ingericht.

Meer voor mensen die in dat circuit zitten.

Zolang je je bek maar houdt, en niet aan de bar om betere zakjes "zeurt".

 

Zucht.

Dus kweek ik me eigen stash :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opgepast!

 

de Santa Maria Gold van de Oasis is gewoon Powerplant.

laat je niet naaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet overal oppassen , ik ken een shop als het beetje wit uitziet dan heet het snowball egaal welk soortje het is..

 

sahara hasj ;) ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sahara hasj, rechtstreeks oet de woestijn manne ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die eeuwige Kaboel van Oasis : mocht je zonder bandenplaksel zitten : lichtjes verwarmen en aanbrengenen op een schoongeschuurde binnenband.( riekt als rubber)

 

ach ; soms is blowen een slapstick...eindeloos vermaak met dealers , rare namen , en gegoochel..

Oude shopeigenaren die niet met de tijd meegaan ...ze hebben niet door dat een groot deel van hun klanten ze niet serieus neemt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal juist gezegd MeneerJansen! Daarom gewoon zelf kweken. Van het voorjaar dikke bomen in de tuin planten en verder een beetje onder tneon en/of HPS binnen kweken. Ook met tl buizen kan je prima winst boeken, staat genoeg over in het micro/flour section van this forum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo vroeg ik bij de meta waar de sahara vandaan komt, kreeg ik als antwoord, UIT DE SAHARA, nu ben ik daar geweest en waar geen water is groeit bijna niks......sjonge jonge....

vreemd want oasis heeft een goede naam.

 

ik heb laatst van de vlieg lekkere hash gekregen, afghaan/tblisi ( of hoe het ook heet ) en goedkoopste maroc ( had ik om gevraagd )

 

 

gr ejb

 

gelukkig heb ik genoeg bio cbd outdoor crew ganja, my medicine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

biologische wiet, het enige wat biologisch is is de naam. (op een paar shops na die daadwerkelijk biologisch geteelde wiet verkoopt)

 

kennis van me verkoopt z'n wiet als biologische wiet, terwijl het dat niet is, en beurt er meer voor.

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tblisa was mooi spul- jammer dat niet alle hash zo zuiver is.

 

Kaboel van Oasis is gewoon versneden meuk.

Die lui uit het oosten verwarmen de hash tot ie vloeibaar is- daar gaat soms vanalles door.

En dat is in de tijd van Ice-o-lator, droogijs-skuff, en butaanextractie gewoon Not-Done.

 

Versneden hash is zo 2012

Share this post


Link to post
Share on other sites

je vergeet Nitro hasj :lol:

 

versneden hasj is zo ;) ;) :D

 

En AHO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Versneden hash met henna, jumjum! Nee, serieus je hebt gelijk, er wordt nu zoveel kwaliteits spul gemaakt dat rommel roken echt not done is. Het zal wel lekker goedkoop zijn voor n paar meier de kilo, maar ik hoef die bagger niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

al die duizenden kilos kilos bladafval per provincie, ik snap nog steeds niet waar al die kilos skuff en ice heengaan..zou het nog steeds standaard weggeflikkerd worden?

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugs nuttigen is niet eenvoudig.........

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...