Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mitsz van der Kamp

gestemd

Recommended Posts

ik ga zo maar de cannabis kieswijzer doet het niet...

 

http://www.cannabis-kieswijzer.nl/

 

Bandwidth Limit Exceeded

The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

 

zou er zoveel animo zijn geweest ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo das weer gedaan nu maar afwachten of zoals we hier zeggen KWW (kieken wat wordt)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PVV wil alle coffeeshops in een straal van 1 kilometer bij scholen sluiten: dan blijven er misschien nog zo’n of dertig over in Nederland. Schoolleiders moeten verplicht aangifte doen van elk incident met drugs. Verder staat er niet veel over cannabis in het PVV verkiezingsprogramma: het lijkt erop dat Wilders door heeft dat veel blowers op zijn partij willen of wilden gaan stemmen.

De VOC zegt: gewoon niet doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Linkse partijen willen de staat laten kweken,en de cofeeshops bevooraden en het voor de helft in de markt zetten,dan kan jij wel kappen met je zolderkweekje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nooit gesnapt hoe iemand die z'n vrijheid hoog in het vaandel draagt voor een partij als de pvv kan stemmen:p.

 

Wens jullie veel succes vandaag jongens en mag tolerant, vrijheids-minnend, rationeel Nederland zegevieren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Flamingo denkt commercieel, als je maar op de Partij Van Verbod stemt blijven de prijzen hoog, dus is alleen maar met zijn ego bezig. :D

Links is goed voor de coffeeshops & de wiet op zich, maar zowel bij rechts als links slecht voor je portemonnee & democratie.

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

SP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij zit in de bus, maar ik ben nogal terughoudend als het aankomt op 'coalities' en dergelijke, dus eigenlijk verwacht ik geen enkele vooruitgang voor de weldenkende en blowende mens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Flamingo denkt commercieel, als je maar op de Partij Van Verbod stemt blijven de prijzen hoog, dus is alleen maar met zijn ego bezig. :D

Links is goed voor de coffeeshops & de wiet op zich, maar zowel bij rechts als links slecht voor je portemonnee & democratie.

 

Namaste :P

x2

 

Dat dacht ik ook maar zei het niet hardop....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jullie denken bij legalisatie dat jullie zelf mogen kweken dan ben je wel heel naief als je dat denkt,de staat gaat op locatie's kweken ,niet zo zeer om de criminaliteit maar om de begrotings gaten te dichten,dat kan hun dan een slordige 200 miljoen euro per jaar op leveren.was toen ook al zo toen de hoeren geregistreerd moesten worden want ze zijn doods benauwd dat ze geld mislopen,de kwekers pompen dat geld toch weer in de economie via flatscreen auto of wat ook maar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SP Roemer, PvdA ligt ook in m'n straatje.. de andere grote partijen zijn zo nep dat ik om die reden sp heb gestemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Jullie denken bij legalisatie dat jullie zelf mogen kweken

Yep door een simpelere opzet van een vergunningenstelsel.BMC als inkoopstation & Koos Koets als verslaggever voor de dagelijkse wietveilingsprijzen.Milieuvriendelijke binnenteelt dankzij de groene geothermische energie uit Griekenland & wekelijkse export van ecologische wiet geteeld met Frans zeezout uit Bretagne.Had de PVV dit ook al in gedachte??? :P

 

Shalom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
SP Roemer, PvdA ligt ook in m'n straatje.. de andere grote partijen zijn zo nep dat ik om die reden sp heb gestemd.

 

 

Kijk daar heb ik nou respect voor. iemand die op zo'n manier kweekt en toch zo stemt. Netjes Amnees! :D

 

@ flamingo, zelf kweken dat zal voorlopig nog niet legaal worden. Het is zeker een droom van velen maar denk dat de meesten hier helder genoeg zijn om te bedenken dat hem dat niet gaat worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook SP gestemd, toch denk ik dat flamingo wel eens gelijk kan hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ook al SP, nog even getwijfeld tussen groenlinks en SP, PvdA is me meestal niet links genoeg, samsom bevalt me wel maar uiteindelijk kan ik me toch meer vinden in de SP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...