Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
silverav

Sannie's seeds

Recommended Posts

Ik ben er over aan het denken volgend jaar 75 zaadjes te bestellen bij Sannie welke soort is het beste voor buiten,Ik was eigelijk op zoek naar royal dane gefeminiseerd maar nergens te vinden.Let op het moeten wel gefeminiseerd zaden zijn en vroege bloeiers

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze wel nu al halen want volgend jaar zijn ze op. :D

 

mzzl PG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heribei is een mooi soortje, maar helaas geeft die bij velen toprot en raakt best vaak herma...

Zou me niet blind staren op Heribei in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad en zeker 75 planten controleren op bananen is geen pretje... Wel een mooie plant met goede opbrengst, mits ze een beetje door kan waaien en niet te vochtig staat. Ik zou voor een vroegere buitensoort kijken. ivm met schimmel.

 

Gr Monti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heribei is zeker rot gevoelig maar daar in tegen wel een redelijk goed wietje qua effect.

Hier nog geen last van baantjes 2de jaar nu dat deze er staan.

 

En ach royal dane snel klaar dat zeker maar stoned worden doe ik niet van die wiet.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nu al voor volgend jaar gaat scoren en dan wel 75 fem zaden.

is het dan niet gewoon veel simpeler om tien reg zaadjes te halen en een mooie mama te selecteren ?

lijkt mij een stuk goedkoper daarbij allemaal dezelfde genetica en..... het s nog leuk ook ben je t hele jaar door bezig met t geliefde plantje <_<

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heribei is zeker rot gevoelig maar daar in tegen wel een redelijk goed wietje qua effect.

Hier nog geen last van baantjes 2de jaar nu dat deze er staan.

 

Maar het probleem is dat je er niet vanuit kan gaan dat het niet gebeurd. dus je moet sowieso preventief controleren, want als er eentje tussen staat met bananen heb je een probleem. Gr mOnti

 

edit: effect is wel chill en de wiet is zeer mooi, vanwege die reden groei ik haar ook, maar niet op guerilla, maar op het balkon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep check alles elke dag.

Ze beginnen nu wel lekker te ruiken.

 

moet ook even vermelde dat ik in de volle grond zit en dacht ooit te lezen dat dat ook uit maakt.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat maakt tot dusverre uit dat de wortel veel gestrekter is en de pen wortel veeldieper opzoek gaat naar water

Waardoor jezelf dus minder water hoeft te geven als het afentoe een beetje regend

 

Volle grond planten zijn meestal ook iets vitaler en door dat ze meer wortels hebben (gestrekt) ook meer opbrengst over algemeen

 

 

Maar dat wist zodd toch ook nog wel of beetje last van amnesia ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...