Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganjaman1

PDD-NOS + Aggressie stoornis + Medi olie?

Recommended Posts

Kijk! Dit ouwe dametje neemt het ook en die is ruim over de 80. :D

 

 

ik doe gewoon even een reply op dit filmpje ! gewoon omdat het gewoon weg prachtig is dat die oude dame zich zo beter voelt door de olie

echt prachtig man ik stond helemaal verbaasd dat filmpje te bekijken , super moooi prachtig gewoonweg geen woorden voor

waar ik ook nog wel even wou zeggen is iemand die meer dan 20 jaar wietje rookt of olie mag of kan je geen verslaafde noemen als je hem nog niet hebt ontmoet ....

dat is een beetje ruzie uitlokken in mijn ogen ... er zijn al meerdere bewijsen dat wiet een zeer goed medicijn is dat heel veel mensen hebben geholpen

als je denkt ik ben verslaafd probeer dan gewoon eens een weekje geen joint te roken als je heel erg lastig of zware afkickverschijnselen gaat krijgen dan ben je pas verslaafd ...

ik rook momenteel omdat ik nog niet geoogst heb van me planten soms eens een jointje dat ik krijg van iemand en dat is voldoende kdenk dat ik momenteel

5 jointjes heb gerookt op 2 a 3maanden .. kbedoel dat is geen verslaving en ik rook ook al wel mooi wat jaartjes !

Als je naar iemand gaat schrijven jij bent verslaafd mag je er zeker van zijn dat je een negatieve reactie gaat krijgen hier op het forum ..

wat wil je het is een wietforum ..dus iedereen die zich met weed bezig houd is verslaafd dikke bullshit noem ik dat

had ik maar eens wat olie 4 a 5 ml ofzo maakte ik een filmpje en rookte het hier allemaal op

dan mogen de mensen die zeggen dat dat verslaafd zijn is dat naar mij toe schrijven dat ik verslaafd ben ,

dan zal je ook niet blij wezen met de reactie , en dan nog i dont give a shit als iemand me verslaafd noemt als je maar zelf van je eigen weet dat het niet zo is ...

de meeste die zeggen dat je verslaafd bent zijn zelf nog huid over been , en zijn zelf gewoon zwaar verslaafd door al die coffieshop troep die ze roken ..

of mensen die graag ruzie maken dikke losers in mijn ogen dan B)

 

Gewoon roken wat je het liefste rookt growers , als je zelf 10 a 12 gram weedje per dag gaat roken dan kan je pas tegen iemand zeggen nou is dat niet een beetje een verslavind ..

zou je niet minderen ... inplaats van hem metteen te liggen afkraken dat die verslaafd is

dit is een forum voor plezier en rust niet voor mensen stress te bezorgen en zich slecht te laten voelen

 

Gangjaman1 , medicatie pillen zijn in het algemeen heel slecht ..ik denk echt dat je niet wilt weten wat voor zooi er allemaal in medicatie word gedaan

als je zelf olie gaat roken , en je weet dat de olie 100 procent zuiver is gemaakt van waar je hem haalt zou ik het wel proberen m8te ;)

 

medicatie kost zeer veel en wat heb je er aan ...niks ok wietolie is ook best wel prijselijk maar dan grow je toch lekker zelf en maak je jou olie'tje zelf

dan weet je 100 procent zeker hoe die is gemaakt ;) en dan blijft het ook best goedkoop voor je goed te voelen

 

wat wil je nou meer :P , had ergens eens gelezen van blowstertke dacht ik dat zij een vriend die darmkanker had dat die ook olie had gerookt en dat de kankercellen afbreekte ...

 

Groeten Shiningsilverhaze en veel suc6 kerel

elke mens verdient het om zich lekker in zijn vel te voelen !

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P

 

@ pacman : stop eens met op iedereen van die domme comentaar te geven en te kute kerel ... je schrijft dingen neer die niet kloppen ... aan je profiel te zien hier op WF heb je al behoorlijk wat weed gegrowt dus ik denk eerlijk gezegt dat jij nog geen dag zonder een joint kan ... verslaafde ! ....leuk he zo een reactie naar jou gericht dat iedereen kan lezen ?

nou weet je eens hoe dat voelt als jij zo een crap talk naar iedereen hier schrijft ! B)

 

Hoi,

 

:D

 

 

@iedereen, misschien een optie niet zo snel te vervallen in vingerwijzerij en andere vooroordelen naar elkaar toe. Ik denk dat we het persoonlijk allemaal wel moeilijk hebben met de stigmatisatie in deze maatschappij als cannabis gebruikers. Dus laten we elkaar met zoveel mogelijk respect behandelen, tenminste op dit forum........

 

 

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites
@iedereen, misschien een optie niet zo snel te vervallen in vingerwijzerij en andere vooroordelen naar elkaar toe. Ik denk dat we het persoonlijk allemaal wel moeilijk hebben met de stigmatisatie in deze maatschappij als cannabis gebruikers. Dus laten we elkaar met zoveel mogelijk respect behandelen, tenminste op dit forum........

 

 

mzzl,wsteb

 

 

Amen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijken of we nu weer wat on topic kunnen blijven, daar heeft de topic starter meer aan...

 

:D :P B) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom met 2 acounts reageren ? je kan wel zeggen dat je maar zoveel rookt en niet meer rookt dan 2gramm maar ik heb een tijdje geleden een pm van je gehad (en ik ken je niet eens) maar toch vraag je mij om stuff , dan moet je toch wel brutaal zijn omdat aan onbekenden te vragen of behoorlijk verslaafd :P

 

 

@ wsteb deze jongen kan veel beter naar zijn gevoel luisteren als hij niet in een roes verkeerd want stoned word je niet meer bij zoveel blowen . waar of niet waar?

dat je verslaafd een vervelend woord vind begrijp ik goed , maar het anders noemen doe je toch afbreuk mee

 

@ gorbu :D

 

Ben ik mee eens mijn fout excusses gangja man B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie reageert er hier met 2 accounts ? en wie vraagt jou om stuff ? .. :D ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahahaha :D

Docter pac :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie of wat is verdwenen, of ben ik al te stoned dat ik het al niet meer volg <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn hele weekend naar de klote,....

Kom ik er achter dat ik verslaafd ben,...

Aan de shag koffie elektriciteit auto oh ja ook aan de wiet,...

WAT NU,...!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zullen er wel eens over praten...kumt goot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals en nu ook voor de laatste keer als je wat op mij hebt aan te merken of mij in de zeik wil zetten doe dat via pm er zijn maar 2 mensen hier die mij hebben gepmt en heb ik ook netjes antwoord terug geven .

 

Hoe ik over de situatie denkover dit topic valt duidelijk terug te lezen , Ook vind ik dat ik het onderbouw en niet schreeuw of een ander in de zeik zet ... Maar ben je hypocriet dan zal ik je dat ook zekers zeggen zoals ik dat doe bij splifff/groenezizzel (zelfde persoon)

 

Maar mij in de zeik zetten en het onderwerp veranderen naar verslaving heeft geen enkel voordeel voor niemand niet , en al helemaal niet voor de jongen hier die het topic heeft geopend

 

Dus AUB houd op mij in de zeik te zetten via de jongen zijn topic en doe dat via pm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iedereen mag zijn/haar mening geven...we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn......

 

Elkaar in de zeik zetten heeft zeker geen zin, gewoon met respect voor elkaar verder schrijven en alles komt goed <_<

 

samen een <_< en een dikke <_< en alles is toppie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist , samen een dikke roken en alles is oke <_<

 

Ben nu bezig met de druppels , en smiddags 1 kwart pil minder aan het pakken , en werkt wel goed zo .

 

Dus nu binnenkort naar de huisarts , om met de andere pillen te minderen en uit eindelijk te stoppen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jazeker kerel , vertel hem maar precies hoe en wat...dat je een kwart minder neemt en ipv dat paar druppels druppelt en dat dat goed gaat....

 

kijken wat hij je verder gaat adviseren...laat gaan laat gaan <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasse Ganjaman!

 

Het lijkt nu allemaal bijna niet te doen, maar ik kan je beloven dat -als je straks de voordelen gaat voelen van een medicatievrij bestaan- het allemaal erg leuk wordt zonder die troep.

 

Volhouden he! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zat dit topic eens rustig door te lezen. Ben wel benieuwd hoe 't nu gaat dan. Hoe bevalt 't? Al van de meds af? En wat zegt je arts?

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pak 1 kwart pil minder , en gaat gewoon goed.

Vergeet de druppels ook vaker , en dan gaat alles nog gewoon goed.

 

Ben nog steeds niet naar de huisarts geweest , maar dat ga ik wel nog doen.

Ik hou jullie wel op de hoogte ..:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig Ganja! :verrygood

 

Als je een spiegel opbouwt met de druppels, wil je ze nog wel eens vergeten ja. Goed teken.

Leven zonder pillen is een zegen.

 

Veel succes! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

superrr :verrygood

het is denk ik wel even oefenen wat de juiste dosis is met de druppels?

je kan er aardig high van worden.

 

Mijn hele weekend naar de klote,....

Kom ik er achter dat ik verslaafd ben,...

Aan de shag koffie elektriciteit auto oh ja ook aan de wiet,...

WAT NU,...!!!!!

 

ik zou mezelf gaan angeven bij novadic kentron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk ook een ADHD klant. :verrygood :D

 

Inderdaad. Tis oefenen met de druppels, Maar zeker de moeite waard.

Probeer alles zo constant mogelijk te houden. Hoe vaker je veranderd,

hoe langer de rust duurt. Zoek je bovengrens ( met dank aan Wernard)

zodat je weet wat je aankan.

 

Pas het daarna aan je leven.

 

Doorgaan Ganja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pac man na het lezen van pagina 3 werd ik ff rood voor me ogen,

 

ik ben ook een adhd'r ik heb vanaf mijn 5e dus veder clean tot me 16e onder ritalin concerta stratera dipiperon en dex-amphetamine gezeten op me 16e begonnen met afentoe blowen, en weekenden stoppen met medicatie dex ampheta, op mijn 18e kreeg ik de mogelijk heid te stoppen met de medicatie, totaal, ik wou me zelf weer zijn ik had donders goed door wat die troep met me deed,

 

wat ik met olie merk, een 1:6 purplepineberry : cannazaadolie is dat ik sochtends 4 druppels neem, onder me tong met een pipet, is dat ik heel de dag me gedachte bij me werk kan houden, tegen de avond neemt het wat af, en raak ik terug verstrikt in het concetratie verlies, maak sneller fouten en dat soort dingen,

 

jammer genoeg is dat al een tijd op heb 6 maanden gedaan met een pipetflesje

 

als ik dagelijks druppel blow ik veder overdags niet, en savonds niet de helft van wat ik zou roken als ik niet zou druppelen, als ik echter om 5 of 6 uur nog 3 druppels neem blow ik ook de rest van de dag niet,

 

 

en ja na een dex amphetamine(speed voor de leekjes) verslaving, ben ik nu verslaafd aan zelf medicatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het hele topic eens doorgelezen. Men kent en begrijpt elkaar niet zo goed. Het menings

verschil tussen sommigen is ook wat fel van karakter.

De TS heeft het over een alternatief medicijn wat hem ook kan helpen, in i.p.v de chemische

middelen met de nodige bijwerkingen waar hij kennelijk ook last van heeft, niet meer niet minder.

 

Hoewel ik Pacman83 kan begrijpen wat hij zeggen wil, treft dit niet zonder meer toe aan de TS.

die ook anders dagelijks zijn medicijnen van zijn huisarts moet of moest nemen.

 

Maar deze uitspraak:

"..Iemand die hier zegt dat hij 7 jaar elke dag drinkt zeg ik ook tegen hem dat hij verslaafd is.."

 

vind ik nu echt misplaatst. Alcohol heeft nu eens niets te maken met heilzame werking van

cannabis en is ook geen vergelijk met een homeopatisch middel in deze.

 

Dat het verstandig is om in overleg met een arts iets aan je toestand te doen is wel een

verstandige stap.

Ik denk echter dat de oorzaak diep ligt, en dat de stoffen uit de cannabis plant ook uiteindelijk

een middel is dat in dit geval de symptomen tijdelijk bestrijd en niet de bron zelf. Die kan diep

geworteld zijn, en ook al zegt de TS na jaren psychologen/therapeuten geloop er mee klaar te

zijn. Uiteindelijk zal je als mens veranderen moeten om tot een volledig vrij van medicijnen te

zijn. Er is veel over te lezen over hoe en door wat zulke aandoeningen en ADHD, autisme ect. kan

komen.

 

Ik zelf ben tamelijk snel kwaad of agressief, maar heeft oorzaken die ik na vele jaren langzaam

begin te begrijpen.

Ik zoek nu ( ben 45 ) de psychologe op, om meer over mij zelf te weten te komen. Ik voel mij zo

goed, maar ik mis stukjes van de puzzel.

De psycholoog geeft een handreiking, een opdracht mee waarmee je hopelijk aan jezelf werkt en

dat kan soms verdomd lastig zijn. En daarvoor moet je een heel nuchter besef hebben.

 

Voor mij persoonlijk is cannabis een genots middel, het relaxed en voelt goed. Ik moet het niet

roken of anders nemen om mij van mijn issues af te helpen. Daar deal ik op een andere manier mee

en dat is zoals hierboven beschreven; werken aan mijn probleem en die balast van mijn rug gooien.

Iemand zo maar verslaafd te noemen vind ik kort door de bocht in dit topic. Echter ik

ben van mening dat cannabis ook zijn negatieve zijdes heeft. Teveel van het goede is niet goed

 

Als de TS zich net zo goed of beter voelt met de druppels olie als die zware medicijnen, en doet

dit in overleg met de arts, zie ik geen probleem. Maar het is volgens mij een diepliggende oorzaak

die een psychische aanpak vereist, en werken aan jezelf en dat kan zwaar zijn.

Geen enkel medicijn verhelpt hierin de bron oftewel de oorzaak volgens mij.

 

Maar goed dat is mijn mening, en ik kan/mag niet zo maar oordelen over deze persoon omdat ik

hem niet ken, zo simpel is het.

 

 

 

gr, Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...