Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Madara

Oogsten of nog even laten staan?

Recommended Posts

Ben ik weer..

 

Zoals jullie weten heb ik geen voeding ofzo en hebben mn planten last van voeding gebrek.. nou is een plant die ik een tijd terug al in de volle grond heb gezet vanwege voedinggebrek er goed uit gaan zien in mijn ogen, mooi donkergroen, zoals een wietplant gekleurd hoort te zijn.. en sindskort heb ik ook 3 andere planten een plekje in de volle grond weten te geven.. waarvan ik bij 2 enigzins goede hoop heb, de ander wat minder, maar die begint er ook weer iets beter uit te zien..

 

Maar mijn hermafrodiet die al heel wat bevrucht heeft etc. heb ik als enige nog in de pot staan, is ook de enige plant met toppen zeg maar..

Mijn idee was om hem/haar gewoon weg te laten rotten zeg maar.. oftewel hem/haar de voeding nog uit haar bladeren laten trekken om em als ie zo goed als kaal is te oogsten..

Heb er al een hoop geel blad afgetrokken..

 

hij ziet er ondertussen zo uit.

 

gallery_33174_14021_2964641.jpg

 

En hier een foto van een top..

 

gallery_33174_14021_2105799.jpg

 

Heb her en der wat rotte stukjes ertussenuit getrokken..

 

Maar wat denken jullie.. kan ik em beter gewoon nu oogsten of nog even laten staan.. of zal er niet veel meer aan verbeteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je al rot heb gevonden, dan zou ik maar uitkijken dat je niet nog meer rot krijgt/hebt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GroeneWiede

 

Beter als dit heb ik het er niet op gekregen:

 

gallery_33174_14021_1457097.jpg

 

Het is ook nog maar te hopen dat er niet teveel zaad tussen zit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze kan nog wel een beetje aandikken, nog een hoop witte haartjes. Al denk ik niet dat de plant nog veel reserves heeft aan de gele bladeren te zien.

Deze week blijft het waarschijnlijk nog mooi weer, vrijwel geen regen. Ik zou haar gewoon nog even lekker van het zonnetje laten genieten en zodra het weer nat weer wordt oogsten, want dan kan de rot gaan uitbreiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch gezellig :) ...een beetje zaadjes pielen :D vroeger was dr niet anders :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok ik laat em nog een paar dagen staan.. net een stickie gerookt van het groene wat ik ervan af getrokken heb toen ik rot eraf getrokken heb.. best stoned van nog en voelt best goed, maar ik kan het me verbeelden (dat het tussen de oren zit)..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb em nou op de kop hangen hier in de serre, maar hoe doen jullie dat.. mijn idee was de takken die van de hoofdstam afkomen eraf te knippen en daar dan de toppen eenb beetje knip maar wel aan de tak laten hangen zodat ik die takken op kan hangen.. halen jullie gelijk al het blad eraf?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik knip ze gewoon weer net als vorige keer grof rondom.. alleen vorige keer moest ik wel steeds als ik toeter ging draaien het blad ertussenuit halen.. maarja boeie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maar in de serre heb ik geknipt.. nou zijn ze (de takken met toppen) op mn slaapkamer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wiet is goed te roken, maar je word er totaal absoluut NIET stoned van.. hoeveel je ook rookt.. Je word er eerder nuchter van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nja dat is wel klote dan waarschijnlijk is je plant gestopt met thc aanmaken omdat die herma is geworden ..correct me if iam wrong :D

 

Groeten shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, de volgende plant.. is mn kleinste, maar enige enigzins fatsoenlijke plant..

in vrijwel elke top zit wel een beetje rot dus ik denk dat ik moet gaan oogsten, denk sowieso niet dat het veel meer zal worden..

 

Heb een beetje met fototoestel wazige foto's zitten knippen in de hoop de trichomen erop te krijgen..

beter als dit is het niet geworden..

 

gallery_33174_14021_632899.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...