Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blackraven

royal ak automatic vreemde toppen?

Recommended Posts

hoi

mijn royal ak automatic (autoflowering) heeft best vreemde toppen, vergeleken de toppen die ik bij jullie zie... hoort dit bij het soort of is er gewoon wat mis?

en ze is al 9 weken oud en volgens de site waar ik het zaadje heb gekocht stond dat ze na 8 a 9 weken klaar zou zijn. moet ik al gaan knippen of nog even laten staan?

 

hier even wat foto 's

 

gallery_34867_14209_552459.jpg

 

gallery_34867_14209_11051.jpg

 

gallery_34867_14209_1206701.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel vreemde toppen

 

thc genoeg

en ik zou ze nog een weekje laten staan

 

 

groeten Elmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

heeft een top opbouw wat ik ook in somige adh47 zie( een kruising waar ak47 inzit)

wat elmo zegt genoeg thc

 

9 weken is onder indoor omstandigheden, voor buiten met 2 koreltjes zout nemen is aleen een richtlijn

 

@moderator/admin.. is een outdoor plant/topic ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er uit of de topjes rot zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi iedereen

Inderdaad zoals blowsterkte zegt, ze hebben een beetje een rotte kleur, zeker op de laatste foto.

Zelf ben ik ondertussen aan men derde kweekje easyryder van joint doctors,

wat ook een AK variant is en heb op4 van de 10 plantjes toprot gehad en dat is begonnen

met wat ik hier op je foto zie.

Ik hoop voor jou dat ik het mis heb!!

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Afgezien van de op rot gelijkende topjes heb je sowieso een bar slechte topvorming. Een pure gok hoor, maar ik zou zeggen: te nat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je ze toevallig overgepot?

 

ik kreeg dit ook bij een aantal van mijn ADH47 maar die hadden iets te lang in roottrainers gezeten. Ik dacht toen dat ze aan het reveggen waren maar ik weet niet of auto's dit doen. Ze vertoonde al bloei in de trays en heb ze toen snel overgepot waardoor ze nog eventjes zijn gegroeid.

Die deze toppen aanmaakte heb ik verwijderd.

 

Ziet er inderdaad ook rot uit. Mijn ADH's rotten ook hier en daar dus potentie gaat goed gepaard met schimmel zo blijkt.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

rot weet ik zo net nog niet ....

 

maar kan wel zien dat plant helemaal niet happy is ........

en veelste weinig zon heeft gekregen .

 

verder ... knippen heeft geen zin ... 1 hele joint en dat was het ...

 

UG

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor alle reacties ! maar ik weet nu niet zo goed wat ik met die plant moet.. weg gooien of toch nog even laten staan? en volgens mij valt die top rot wel mee op de foto lijken de toppen een vreemde kleur te hebben maar dat is in het echt niet zo ik zal nog even een keer een foto maken en kijken of die de kleuren beter weergeeft

gr blackraven

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ja ik heb haar 1x overgepot ze begon in een normaal klein potje maar toen ze groot genoeg was om buiten te staan heb ik haar overpot in een spacy kuib

gallery_34867_14209_855022.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt idd door een slechter zaad, kan je niet veel aan doen.

Ik heb er hier 2 van de 6 die eigenlijk wat gehandicapt zijn..

Die 2 zijn maar 15 cm groot, en die groeien ook zo van die topjes, zo wat raar en vooral een pak minder als normaal.

Dus dat is gewoon pech hebben, want ik zal van mijn klein dingetje maar 2 jointjes ofzo kunnen halen, als het wat goeie is.

 

Riekt de plant wat goed? Want dat kleintje bij mij zo goed als niks, is ook heel klein ntrlk.

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...