Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabusinesss

henkes lolland

Recommended Posts

Die foto hierboven is heel herkenbaar. Een aantal henkes zien er hier precies hetzelfde uit.

Ik heb al geprobeerd zoveel mogelijk bananen weg te halen, maar das onbegonnen werk.

Ik laat ze nu maar gewoon gaan. De thc zit er wel goed op, dus prima voor de olie :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

die van de foto had ik gelijk weg gepleurd, geen normale toppen en dan nog herma ook? Die vloog gelijk de kliko in bij mij.

 

Ik heb dat nog niet gehad bij die van mij, maar die van mij zijn ook bevrucht, ik maak aankomend weekend foto's.

Ik hoop dat ik ook al wat zaden kan oogsten.

 

Ik hou de zaden apart van elkaar zodat ik de pheno's kan schijden. Kijken of het overgrote deel van het nageslacht ook deze eigenschappen heeft.

Als dit geen herma worden en de toppen maken die ik tot nu toe zie ben ik zeer tevreden, dan kan het wel eens zijn dat ik goede henkes heb.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Quote: @cannabusinesss: "In de mais heb ik geen herma's ze zijn ook goed bestoven"

"Ik heb dat nog niet gehad bij die van mij, maar die van mij zijn ook bevrucht, ik maak aankomend weekend foto's.

Ik hoop dat ik ook al wat zaden kan oogsten."

"Als dit geen herma worden en de toppen maken die ik tot nu toe zie ben ik zeer tevreden, dan kan het wel eens zijn dat ik goede henkes heb"

Twee jaar geleden ben ook zo enthousiast geweest..was bijna verliefd op een Henkie..heheheee..Selecteerd, mijn best gedaan en toch - al twee jaar HL herma's geoogst en lekkere hasj gemaakt..Zodra een mannetje niet in de buurt was heb ik alleen maar herma's geoogst ! Ik hoop dat jij meer geluk hebt

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
ach....ze vinden het in DK vooral een hashplant...en ja.. lekker groot en vroeg...

 

 

.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke andere deen moet ik pakken die net zo vroeg is of misschien wel vroeger en gewoon mooie compacte wiet geeft?

 

royal dane?

 

Arne's Deep Passion?

 

Afghani x Erdpurt?

 

wie zegt het me, ik wil gewoon compacte vroegbloeiers!!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik raad je aan Royal Dane..maar wie ben ik

Met Royal Dane ben ik bezig sinds 2009.Nog nooit een herma gehaad.RD is net zo vroeg als HL.Mijn eerste guerilla kweek was met RD in 2009..stekjes, bijgelicht onder 16/8 tot 06-2009.Foto's staan in mijn album.Ik heb nog steeds ca.500gr gedroogde RD uit dat jaar :) Danish Gold is ook een prima soort..Met de rest van de Denen heb ik geen ervaring

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

aloha.

 

dit is m'n vrouwelijke HL, deze staat lekker rustig aan lekker dik te worden.

samen met haar zusjes.

ik ben vooral nieuwsgierig naar hoe deze soort me zal gaan smaken.

 

gallery_18441_14484_2221584.jpg

 

de mannetjes waren al weg en daarna is de herma ook gelijk,

weggehaald maar dat was toch nog een plant van 1.3 mtr.

met naar mijn idee al best wel dikke toppen.

m'n zaden die kwamen bij een growshop vandaan.

ergens in mijdrecht :)

groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een herma gespot vandaag in het mais, ik ben gvd mijn camera vergeten. Ik had hem nog klaargelegd maar toch breek ik dan me nek om weg te komen en vergeet ik alles. Mijn telefoon en mijn camera vergeten dus eenmaal onderweg krijg je het in de gaten maar dan ga je niet meer terug omdat je er al bijna bent. :)

 

de herma gelijk geoogst en hang nu in zijn geheel in het droogtentje, net als 2 andere, een soortgelijke pheno maar geen hermatrekken gezien en een plant die helemaal was uitgedroogd op miraculeuze wijze..

 

Denk dat ik hier wietolie van maak, ze zitten goed onder de plak dus zal wel goed komen.

 

Heb ook al enkele zaden geoogst van de goed pheno's en ook gene hermatrekken gezien.

 

Maar als deze zaden allemaal van dezelfde plant komen zijn het allemaal herma's.

 

Volgend jaar sowiso Royal Dane proberen, maar die van mij zijn van Froebanken 09 niet die van owen.

Ik heb ook nog enkele Arne's Deep Passion via ruil verkregen.

 

Hoe zit het met de Danish Gold dan? Iemand ervaring of foto's?

 

Greetz.

 

edit/ Ik heb net een foto gezien op cannaseeds forum van de soort "Nadia" en deze is erg mooi compact en laat ik hier nou een paar zaden van hebben :D alleen weet ik niet of dit een vroegbloeier is.

 

Wie weet trouwens of libanon 30 een vroegbloeier is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij is de HL nu ook toch nog herma geworden... Wel klote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal volgend jaar eens de henkes 06 eens in het mais zetten en kijken wat ze doen. Misschien dat ik hier wat zaad van kan trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zal je niet eens een ander soortje kiezen voor de Henkes. :D Henkes is alleen geschikt voor veredelingsdoeleinden, maar zeker niet voor commerciële.Potentie zit er bijna niet in, buiten de hermatrekjes die het ook geeft.B)

 

Namaste :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb jij ook foto's cannabusiness?

verhalen genoeg in elk topic maar geen pics! (niet lullig bedoeld maar wat fotos erbij is altijd leuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alleen deze foto van de plant waar ik zaden vanaf heb gehaald. Ik had ook zaden willen hebben van de "sativa-pheno" erachter als je goed kijkt een iets smallere plant die flink de hoogte in schiet.

 

Deze op de voorgrond heb ik wat zaadjes van geoogst die is dus sneller klaar, in de sativa-pheno zat geen rijp zaad.

ik noem deze de "brede-pheno" en liet ook wel redelijke toppen zien, nou ben ik van Denen niet heel kapot qua topopbouw maar voor een henkes niet verkeerd.

gallery_5606_5890_840925.jpg

 

 

Ik zoek mensen die volgend jaar een paar zaadjes wilt testen op herma's, dat houd in dat je gratis en voor niks wat zaad van me krijgt maar wel word verwacht dat je een topic bijhoud met regelmatige updates. Het doel van de test is of deze henkes lolland herma gevoelig is.

Als je hier iets voor voelt, meld je dan hier in het topic of via pm. Het kunnen natuurlijk meerdere personen zijn die kunnen/willen testen.

 

de zaden worden ergens in maart-april uitgedeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Ik zoek mensen die volgend jaar een paar zaadjes wilt testen op herma's

Kan je van de winter al doen in een tentje met lichtlekken :P

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

je staat genoteerd.

 

testlijst:

 

  • KeepSmokingGreen

 

@ elmanito, met lichtlekken zullen niet alleen henkes misschien herma worden maar gewoon normale soorten ook.

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Als ze er gevoelig voor zijn wel ja, maar het is een goeie methode.:P

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wil deze ook wel guerilla zetten :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cannabusinesss

 

Ik heb er zelf nog een aantal liggen verkregen uit ruil.

Misschien interresant om eens een kweekje te doen met beiden en te vergelijken.

 

Goof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...