Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

moneytree

18 x Kolossus op RFX1, 2 x Gavita pro 600

Recommended Posts

onderin alleen maar pluis.
Had je kunnen wegknippen in week vier en vijf.

Oh nee je kwam er niet bij :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is toch geen slechte score ?? Je hebt nu tenminste wat te verbeteren en je hebt je investering met gemak eruit

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee ik vang de laatste druppels op als ik de vijver leegpomp, die waardes meet je.

 

in jou geval zou ik 0.6 + 1.2 geven. 1.8 dus, omdat ze tekort hebben. normaal zou ik 1.6 beginnen met achtergrond water van 0.6

meet je drain na het water geven en post die even.

 

als je het makkelijker vind kun je ook eerst de vijver leegpompen en dan je pot optillen, druppels opvangen en die meten. maar dat kan niet meer als de planten groter zijn.

Deze snap ik niet heren.

Ik heb de vraag ook,gesteld in een topic ivm ec leiding water. En er werd gezet dat je de ec van je kraanwater er niet nog eens bij moet rekenen. http://www.wietforum.nl/Rfx-ec-drain-vraag-t96328.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap jou ff niet nlx2700

 

rekenen is toch helemaal niet interessant als je op drain stuurt???? alleen voor je startwaarde evt ( had ik toch in je andere topic ook gezegd?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch wel een tegenvaller, al die knuppels en dan toch niet over de kilo.

 

Als je meer wil oogsten moet je toch een ander soortje zoeken, denk niet dat het resultaat aan jou te verwijten is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolossus zou toch juist voor een hoge opbrengst moeten zorgen, dus ik denk dat het wel zeker aan mij heeft gelegen.

Met name de hoogte vd planten heeft gezorgd voor heel veel pluis.

Kolossus produceert eigenlijk "standaard" wiet, dus ook niet zeiknat van de thc.

 

Ik denk dat er zeker hoge opbrengsten te behalen valt met dit soort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi topic Moneytree, jammer dat de opbrengst een beetje tegenvalt. Ben zelf ook bezig met Kolossus, ook 2 x 600 watt.

 

Dat het niet zoveel opbrengt als een wit soortje lijkt me toch aan hoe en aan wie je het wegdoet, het is toch een speciaal soortje. Je zou er toch meer voor moeten krijgen als een standaard PPtje. Commercieel gezien kun je het beste gewoon een 10 weken haze in knallen.

 

Succes met de volgende ronde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het over opbrengst in gewicht niet in euries.... dit is een hobby forum mannen dat moeten jullie niet vergeten.

 

Die wiet moet je lekker zelf op roken want zulk lekkers ligt er niet in de shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met meer als 1 lamp doe je het niet alleen voor eigen gebruik, daarom kan het nog wel een hobby zijn. Staan hier genoeg middel grote kweekverslagen, hobby is een relatief begrip.

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar staat dat dit een hobby forum is?

 

anderzijds wordt er wel gegeild op grote hokken.

 

maar verkopen shophouders hun wiet soms ook voor de hobby?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoeveel dagen hebben ze in totaal gestaan eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook mijn favoriete hobby, en nu eindelijk eens een hobby die GEEN geld kost :P

@jeice, ze hebben in totaal 63 dagen gestaan, een weekje langer dan wat ze zeggen.

En eigenlijk zaten er nog planten tussen die eigenlijk nog niet klaar waren, maar vanwege de omgevallen planten heb ik ze allemaal tegelijk omgehakt.

 

Gr M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolossus heeft een bloeitijd van 9-10 weken, vaak meer, jij hebt met 63 dagen = 9 weken geoogst, mooi op tijd zou je zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, in een ander topic heeft de plant nog geen bruine haren na 78 dagen? bloei en wordt er zelfs 100 dagen geroepen.

 

Kortom prima score.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...